Закріпити знання учнів з теми "Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях", навчити створювати презентації з використанням анімаційних ефектів; розвивати вміння: застосовувати набуті знання на практиці; додавати анімаційні ефекти до об'єктів; встановлювати ефекти зміни слайдів;
Практична робота №5.
Тема. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: пакет офісних програм, редактор презентацій _______________________.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, вияснити, чи всі присутні.
IІ. Необхідний теоретичний мінімум.
1. Анімація
Наприклад, ви можете створити елементи текстового списку, що «вилітатимуть» на слайд по одному слову, або додати звук оплесків, які лунатимуть під час відкриття рисунка.
Анімація тексту, графіки, діаграм та інших об'єктів на слайдах здійснюється з метою підкреслити ті чи інші аспекти змісту, урізноманітнити спосіб подання матеріалу, зробити презентацію більш цікавою й видовищною. Створюючи анімаційні ефекти для своєї презентації, ви можете використовувати готові схеми анімації програми PowerPoint.
2. Схема анімації
У кожній схемі, як правило, передбачається ефект для заголовка слайда й ефект для всього тексту слайда. Схеми анімації можна застосувати до всіх слайдів, до певних або до окремих елементів слайда.
3. Типи анімаційних ефектів та їх використання
До розташованих на слайді об'єктів можна застосувати чотири основні типи анімаційних ефектів. Якщо ефект не заданий, об'єкт з'являється втій області, де він розташований на слайді.
Для одного об'єкта можна створити кілька анімаційних ефектів. Наприклад, ефект входу, виділення й ефект виходу. Крім того, для всіх ефектів можна встановити швидкість відтворення.
В області завдань Настройка анімації можна також визначити, в якому місці і в який само момент елемент має з'явитися на слайді під час показу презентації. Ефекти анімації застосовуються в режимі сортувальника слайдів або у звичайному режимі. Якщо ефект анімації задається в режимі сортувальника, програма PowerPoint застосовує його до кожного об'єкта на слайді, за винятком об'єктів Заголовок і Фон. Проте якщо ефект анімації задасться у звичайному режимі, ви повинні вказати, які об'єкти на поточному слайді потрібно анімувати, і лише після цього застосувати ефект. Додавання анімації до будь-якого об'єкта здійснюється за однією схемою незалежно від типу об'єкта.
ІIІ. Фізкультхвилинка.
ІV. Виконання практичної роботи.
Інструктаж з БЖ при роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по класу!!!
2. Строго виконуйте вказівки викладача.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Припиняйте роботу при появі незвичайного звуку, запису або самовільного включення ПК і негайно повідомте про це викладача.
6. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
Завдання.
Вправи для очей.
V. Запитання для захисту практичної роботи.
1. Як встановити анімаційний ефект до обраного об'єкта? До всіх об'єктів на слайді?
2. Як встановити ефект зміни слайдів?
3. Які параметри можна змінювати для анімаційного ефекту?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. Підведення підсумків практичної роботи.