Практична робота "Історичні джерела" розроблена відповідно до вікових особливостей учнів, відповідає навчальній програмі. Містить завдання на знання понять та хронології, а також дозволить перевірити вміння учнів працювати з таблицями.
Дата |
5 клас |
Прізвище, ім’я |
Розробка практичної роботи
для учнів 5 класу вчителя історії Серпневого НВК
Тарасової Ю.В.
Практична робота
Тема: Історичні джерела
Завдання 1. Дайте визначення понять: історичні джерела, музеї, архіви
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Розподіліть історичні джерела за видами
Речові |
Писемні |
Усні |
|
|
|
1.Монети 2.Зброя 3.Берестяні грамоти 4.Печатки 5.Легенди 6.Герб України 7. Посуд 8.Листи 9.Булава 10. Руська Правда 11. Глиняні таблички 12.Знаряддя праці
Завдання 3. Заповніть таблицю «Різновиди історичних джерел»
Назв джерела |
Автор |
Час появи (століття) |
Короткий зміст |
Вид джерела |
Повість минулих літ |
|
|
|
|
Козацький літопис Самійла Величка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Руська Правда |
Ярослав Мудрий |
11-12 століття |
Перший збірник законів України-Русі |
Писемне |
Завдання 4. Розв’яжіть хронологічну задачу.
Літописець Нестор – чернець Києво – Печерського монастиря – завершив роботу над славнозвісним літописом «Повість минулих літ» у 1113р. Скільки від тієї дати минуло років до створення козацького літопису Самійла Величка
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок. Чи можна назвати музеї – скарбницею історії?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________