У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 2 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Як створити презентацію. Як додавати до презентації об’єкти: слайди, текстові написи, списки, зображення, схеми, діаграми. Як змінювати макет і шаблон оформлення слайдів презентаціїЯк додавати до презентації елементи управління. Вимоги до створення презентації
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Довідник (8 балів) Засобами редактора презентацій створіть інтерактивний довідник «Готуємось до складання іспитів» для своїх однолітків з однієї з тем свого улюбленого предмета. Довідник має відповідати таким вимогам:містити титульну сторінку з назвою довідника та прізвищем його автора;включати список трьох розділів довідника, на які можна перейти за гіперпосиланням за їхньою назвою;розділи довідника, кожний з яких складається із чотирьох слайдів, охоплюють довідкові матеріали у вигляді списку, текстового напису,зображення, числової діаграми, організаційної діаграми тощо та відповідають вимогам до створення презентацій;до кожного розділу довідника дібрано відповідне стильове оформлення;перехід у межах розділу здійснюється за допомогою кнопок переходу «вперед», «назад», «на початок розділу», «на початок довідника», «завершити показ», які утворюють навігаційну панель, розміщену біля однієї з меж слайда. Розішліть довідник своїм однокласникам і вчителю чи розмістіть його для спільного перегляду у сховищі, яке запропонує вчитель.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Оцінювання презентації (4 бали) Оцініть довідник підготовки для складання іспиту, створений вашим однокласником із предмета, який близький до обраного вами. Використайте для цього форму для оцінювання презентації, яка збережена у файлі Оцінка презентації в папці Редактор презентацій. Надішліть заповнену форму на електронну скриньку автора презентації та копію листа — учителю. Додайте в текст листа дві характеристики, що описують цінність підготовленого довідника, які б ви використали для того, щоб рекомендувати його іншим учням класу, й одну пораду, спрямовану для його покращення.