Закріпити знання учнів з теми "Розробка слайдової презентації", навчити правильно формувати стиль, вид та зміст презентації; сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп'ютера;
Практична робота №4.
Тема. Розробка слайдової презентації
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер ____________, пакет офісних програм, редактор презентацій _______________________.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, вияснити, чи всі присутні.
IІ. Необхідний теоретичний мінімум.
1. Створення нової презентації надає користувачу кілька різних способів створення презентації.
Завантажимо програму. Нова презентація створюється автоматично й містить один слайд
Зазвичай презентація починається з Титульного слайда.
Стандартний макет цього слайда містить два текстових поля - заголовок і підзаголовок.
Як обкладинка книжки, титульний слайд має містити назву презентації та відомості про її авторський колектив.
Щоб вибрати і вставити ще один слайд у презентацію, слід на вкладці Основне (Главная) клацнути мишкою по кнопці Створити слайд. Відкриється вікно, в якому вибираємо потрібний тип слайда. Слайд буде вставлений після поточного.
На слайдах можна розмістити такі об’єкти: заголовок, список, текст, рисунок тощо.
2. Як змінити стильове оформлення слайда?
Зараз ми навчимося додавати до слайдів інші елементи, зокрема текстову інформацію та зображення.
Створити нову презентацію можна і використавши один із шаблонів. Для створення презентації з використанням шаблонів слід виконати такий алгоритм:
3. Щоб зберегти презентацію, потрібно виконати перелічені нижче дії:
ІIІ. Фізкультхвилинка.
ІV. Виконання практичної роботи.
Інструктаж з БЖ при роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по класу!!!
2. Строго виконуйте вказівки викладача.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Припиняйте роботу при появі незвичайного звуку, запису або самовільного включення ПК і негайно повідомте про це викладача.
6. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
Завдання.
Створіть презентацію на тему: «Сім чудес України»
Слайд 1 – Назва презентації та її автор
Слайд 2 – Зображення чуда
Слайд 3 – Історія створення
Слайд 4 – Як потрапити до нього (можна вставити карту)
Слайд 5 – Прейскурант, контакти
Слайд 6 – Додати слайд із контентом на свій розсуд
Вправи для очей.
V. Запитання для захисту практичної роботи.
1. Як додати до презентації новий слайд?
2. Слайд якого типу буде створено після вибору кнопки Створити слайд?
3. Які об'єкти можуть бути розміщені на щойно створеному слайді?
4. Як додати зображення до презентації?
5. Як додати текст до презентації?
6. Як зберегти створену презентацію?
7. Яка різниця між «зберегти» і «зберегти як»?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. Підведення підсумків практичної роботи.