ПРАКТИЧНА РОБОТА
«Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень
для учнів 1 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку»
Вид діяльності/ завдання (з підручника або складене) |
Очікуваний результат |
Рівень результату навчання / формується ✓ (як проявляється, оцінювальне судження) |
Техніки/інструменти для зворотного зв'язку |
Читання вголос
Прочитайте «дощиком» поданий текст. (Вашуленко М.С «Буквар» 2 частина, ст.7.)
|
читає вголос доступні речення, слова переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури - складами |
Супер! (коли робота виконана бездогано) Продовжуй у тому ж дусі! (коли дитина допускає незнач Не все вдалося,наступного разу буде краще! (коли дитина робить суттєві помилки)
|
|
*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.