ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
ТЕМА: «СУТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО КОНЦЕПЦІЇ»
Мета роботи – отримання теоретичних знань про сутність маркетингу , етапи розвитку теорії маркетингу та набуття практичних вмінь ідентифікації характеристик базових моделей соціально-економічного розвитку країн світу і взаємозв'язку між ними та концепціями маркетингу.
1.1 Закріпити отримані студентом знання по темі
1.2 Привити студентам навички самостійного мислення, уміння приймати рішення у певній ситуації
TRIAL2.1 Методичні вказівки по проведенню практичного заняття
2.2 Калькулятор
TRIAL3 Порядок проведення практичного заняття
Прочитати теоретичну частину практичної роботи і виконати типові завдання
1 Конспект лекцій з дисципліни «Основи маркетингу» для студентів денної та заочної форми навчання галузі знань 27 «Транспорт» за напрямом 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті) /Укл. О. М.
Лушнікова – Харків, ХНДАУ, 2020. – 68 с.
Розташуйте етапи еволюції маркетингу в хронологічному порядку:
А Концепція соціально-етичного маркетингу
Б Виробнича концепція
В Концепція маркетингу
Г Продуктова
Д Концепція продажу
Знайдіть правильну відповідь для кожного з етапів розвитку маркетингу в Україні на рис.1 (з’єднайте стрілками прямокутники).
За допомогою ієрархії потреб Маслоу проаналізуйте, які потреби намагаються задовольнити виробники теплого зимового одягу.
За допомогою trial потреб Маслоу проаналізуйте, які потреби намагаються задовольнити виробники такої продукції: – ТзОВ «Захід ЛТД» салон «Командор» (виготовлення та встановлення броньованих дверей).
TRIAL
Підберіть до кожної категорії вірний варіант
Доповніть характеристики основних концепцій, наведених у таблиці
Необхідно визначити правильні відповіді «Так/Ні» на наступні запитання: 1 Питання ―що, як і для кого виробляти вирішують в ринковій економіці з допомогою цінового механізму.
2 Політика, що заснована на принципах вільної конкуренції, означає, що уряд майже не вмішується в економіку.
TRIAL3 Маркетинг – це комплекс заходів проти економічних криз і забезпечення відповідності попиту і пропозиції.
4 Проблеми ―що, як і для кого виробляти в командній економіці вирішуються автоматично.
5 Високий рівень інвестицій призводить до зростання продуктивності праці і стимулює створення нових продуктів та технологій.
6 Основна мета вивчення маркетингу полягає у тому, щоб досягнути успіху в підприємницькій діяльності.
7 Якщо маркетологи однаково трактують основні принципи маркетингу, то вони однодумці і в своїх політичних оцінках.
8 Студенти, які добре вивчили основи маркетингу, обов’язково будуть успішними бізнесменами, на відміну від тих, хто не засвоїв цю дисципліну. 9 Маркетингова політика, яка була успішно реалізована в одних умовах, може бути помилковою в інших.
TRIAL10 Якщо практика засвідчує помилковість висновків, що витікають з економічного аналізу, то обґрунтованість теоретичного підходу, що використаний у ньому, також піддається сумніву.
Що з переліченого нижче входить до напрямів маркетингової діяльності:
1 аналіз зовнішнього середовища;
TRIAL2 планування чисельності кадрів;
3 складання звітів про рух грошових коштів;
4 вивчення існуючих і планування майбутніх товарів;
5 планування руху товарів і збуту;
6 поліпшення trial проживання працівників;
7 забезпечення цінової політики; 8 рекламні заходи.