Практична робота з математики у 6 класі "Відношення і пропорція"

Про матеріал
Навчання математики в школі має мати практичну спрямованість для виховання компетентної особистості, що може застосувати здобуті знання в повсякденному житті.
Перегляд файлу

Практична робота

для учнів 6 класу з теми

«Відношення і пропорція»

Формування компетентностей:

предметна компетентність:  повторити основні властивості відношення і пропорції; закріпити вміння знаходити невідомий член пропорції ; навчитися розв’язувати задачі з теми; з’ясувати практичну необхідність вивчення теми «Відношення і пропорція» в шкільному курсі математики.

ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;
  • соціальна та громадянська компетентності  -  співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі.
  • інформаційно-цифрова компетентність діяти за алгоритмом та складати алгоритми;

Обладнання: олівець, лінійка, ручка, картки із завданнями, рулетка, мірна стрічка.

  Хід роботи

І. РОЗМИНКА

  1. З даних чисел 5, 35, 49, 7 скласти правильну пропорцію.
  2. Знайти невідомий член пропорції 4 : х = 12 : 45.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ЗАСТОСОВУЄМО ЗНАННЯ НА ПРАКТИЦІ

  1. Є два сувої тканини однакової вартості. У першому сувої 40 м тканини
    ціною 64 грн. за 1 м. Скільки коштує 1 м тканини у другому сувої,
    якщо в ньому 32 м тканини?

C:\Users\hp\Desktop\250px-Kimono-hanmotu1.pngC:\Users\hp\Desktop\brezent2_1310974288.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. У 100 грамах чорної смородини міститься приблизно 0,25 грама вітаміну С. Скільки грамів чорної смородини потрібно з’їсти людині за день, якщо 1 добова доза вітаміну С складає 0,05?

C:\Users\hp\Desktop\korisni_vlastivosti_chornoi_smorodini.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Троє мулярів можуть закінчити роботу за 5 днів. Для прискорення
    роботи їм дали ще 2-х мулярів. За який час вони закінчать роботу,
    якщо всі муляри працюють з однаковою продуктивністю?

 

C:\Users\hp\Desktop\img0016.jpgC:\Users\hp\Desktop\маляр-с-роликом-цвета-112463700.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА

Сьогодні ми з вами будемо готуватися до проведення ремонтів у шкільних приміщеннях.

  1. Обчислити скільки фарби потрібно для фарбування підлоги кабінету математики, якщо на спортзалу, розміри якого 6 м х 5 м потрібно 2,7 кг фарби.
  2. Плінтус шкільного коридору завдовжки 2,5 м вирішили замінити новим завдовжки 4 м. скільки потрібно нового плінтуса, щоб замінити 60 штук старого?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. АНАЛІЗ ЕКСПЕРИМЕНТІВ ТА ЇХ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

  1. Що? Що за тему ми сьогодні закріпили?
  2. Хто? Хто з вчених працював над вивченням пропорції?
  3. Коли? Коли почали вперше використовувати поняття пропорція?
  4. Навіщо? Для чого нам потрібні дані знання?
  5. Де? В яких галузях застосовуються дані знання?
  6. Чим? Чим цікавим ви зможете зайнятися вміючи знаходити пропорції?
  7. Як? Як дані знання можна застосувати в житті?

   V. ВИСНОВОК

Сьогодні на уроці ми впевнилися в можливості практичного застосування даної теми.

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

C:\Users\hp\Desktop\image01.jpg
Підготувати повідомлення про золоту пропорцію в архітектурі, мистецтві.

C:\Users\hp\Desktop\image08.jpgC:\Users\hp\Desktop\image10.jpg 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку