Практична робота для учнів 6 класу з теми "Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження" складена відповідно до нової програми. Розробка містить коротку інструкцію з малюнками для учнів, а також рішення завдання, яке допоможе вчителю швидко перевірити правильність складеного учнями алгоритму-відповіді .
Створити проект, у якому Кіт буде запитувати користувача, що йому намалювати: хризантему чи лотос. У випадку, якщо буде завдання намалювати іншу квітку, повинно з'явитися повідомлення про помилку.
Властивості квітки:
Хризантема |
Колір – червоний Кількість пелюсток – 23 1 половина пелюстки: Повторень – 50, поворот – 1о, кроків – 2. Поворот для малювання другої половини пелюстки 130о. Поворот для малювання іншої пелюстки – 5о |
Лотос |
Колір – білий Кількість пелюсток – 7 1 половина пелюстки: Повторень – 25, поворот – 2о, кроків – 2. Поворот для малювання другої половини пелюстки 100о. Поворот для малювання іншої пелюстки – 5о |
Примітка:
Спочатку склади скрипти для малювання першої квітки, перевір його, потім – для малювання другої. У кінці додай блоки розгалуження для питання та відповідей.
Рішення завдання: