Практичне ознайомлення із формами роботи в НУШ (Новій українській школі)
Тип батьківських зборів: організаційні.
Мета: ознайомити батьків на практиці з особливостями НУШ, створити дружелюбну атмосферу, надати батькам першокласників загальні рекомендації, вирішити організаційні питання.
Учасники: батьки, класний керівник, адміністрація школи.
Хід зборів
Доброго дня! У народі говорять: « Краще один раз побачити, як тисячу почути». Тому пропоную провести батьківські збори у формі навчання НУШ. Почнімо зі знайомства, для цього нам потрібно стати в коло і взятись за руки. Кожен назве своє ім’я та дасть коротку інформацію про себе, а також висловити побажання для всіх присутніх.. Якщо ви не проти я почну:
(Кожен представляє себе і висловлює побажання.)
Запрошую присісти за столи. Як на вашу думку що потрібно будь-якій організації, спілці, групі? (Правила) Які правила потрібні нам?
(Батьки пропонують варіанти, вчитель записує)
Для наступної вправи потрібно взяти до рук папір згорнути навпіл. Рваною технікою виготовити хлопчика чи дівчинку, залежно якої статі дитина. (Показати приклади, всі виконують роботу).
Візьміть, будь ласка, ручки і запишіть відповіді на запитання прямо на паперовій ляльці:
Дякую за вашу відвертість!
«Один у полі не воїн» з цим погодиться кожен. Остання на сьогодні вправа «Рука допомоги». Щоб її виконати потрібно взяти долоньку і напишіть чим ви як мама чи тато можете допомогти школі у навчанні і вихованні дітей. (Спекти печиво для благодійного ярмарку, виконати дрібний ремонт у класі, провести майстер клас, прийняти участь у підготовці до свята, допомогти зробити генеральне прибирання, і т. д.)
Закріпімо отриманий результат на дошці. (Прикріплюємо до круга утворюючи наче сонечко в центрі якого напис: «Разом ми сила»)
За короткий час намагалася показати для вас як буде відбуватись навчання у НУШ. Всі завдання будуть адаптовані до віку дітей і програми навчання враховуючи індивідуальність кожного. Це мізерна частинка всіх задумок, які хотілося б втілити в життя, але в нас попереду 4 роки!
Прямо зараз ви допоможете знайти індивідуальний підхід до вашої дитини заповнивши анкету.
Загальні поради батькам першокласників
Організаційні питання.
Список канцтоварів.
Обрання батьківського комітету за потреби.
Запитання, пропозиції.
Підписання протоколу батьківських зборів.
Ось і підбіг час закінчувати батьківські збори. Візьміть, будь ласка, на столах стікери і запишіть чи справдились ваші очікування щодо сьогоднішньої зустрічі. Закріпивши їх на дерево очікувань.
(На дошці зображене дерево на ватмані до якого прикріплюються стікери)
Вдячна, що ви виділили час і доклали зусиль, щоб бути присутніми сьогодні.
Анкета для батьків першокласників
1. ПІБ дитини: __________________________________________________________________
2. Дата народження дитини: __________________________________________________________________
3. Домашня адреса: ________________________________________________________________________
4. Інформація про батьків (ПІБ, телефони):
Мати:_______________________________________________________________________________________________________________________________ Батько:______________________________________________________________________________________________________________________________
5. Чи відвідувала дитина дитячий садок? Так/Ні . З якого віку? ______ Номер ДНЗ ________ Чи охоче туди ходила? Так/Ні/Частково.
6. Хронічні захворювання, алергії, відхилення в органах зору, слуху, дефекти мовлення, інші особливості( травми, операції). ____________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Які форми заохочення застосовуються вдома? ________________________________________________________________________
8. Які покарання застосовують вдома? ________________________________________________________________________
9. Чи є у дитини вдома обов’язки? Які? ________________________________________________________________________
10. Як спілкується з ровесниками? (обведіть)
а) ініціативний; б) очікує, коли з ним (нею)заговорять; в) уникає спілкування.
11. Як реагує на зауваження дорослих?
а) перемовляється; б)плаче; в)погоджується, виправляється.
12. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина добре підготовлена до школи?
а) так; б) ні; в) скоріше так, ніж ні; г) скоріше ні, ніж так.
13. Чи знає дитина (обведіть, допишіть):
а) букви; б) вміє читати ( по складах, словами); в) вміє лічити ( в межах ____);
г) вміє додавати ( в межах _____); вміє віднімати ( в межах _____)
14. На Вашу думку (потрібне обведіть):
а) дитина відповідає віковим особливостям;
б)випереджає ровесників;
в)має проблеми розвитку.
15. Що ви очікуєте від Нової Української Школи? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________