Практичне ознайомлення із формами роботи в НУШ (Новій українській школі)

Про матеріал
ознайомити батьків на практиці з особливостями НУШ, створити дружелюбну атмосферу, надати бать¬кам першокласників загальні рекомендації, вирішити організаційні питання.
Перегляд файлу

Практичне ознайомлення із формами роботи в НУШ (Новій українській школі)

Тип батьківських зборів: організаційні.

Мета: ознайомити батьків на практиці з особливостями НУШ, створити дружелюбну атмосферу,  надати бать­кам першокласників загальні рекомендації, вирішити організаційні питання.

Учасники: батьки, класний керівник, адміністрація школи.

Хід зборів

 

Доброго дня! У народі говорять: « Краще один раз побачити, як тисячу почути». Тому пропоную провести батьківські збори у формі навчання НУШ. Почнімо зі знайомства, для цього нам потрібно стати в коло і взятись за руки. Кожен назве своє ім’я та дасть коротку інформацію про себе, а також висловити побажання для всіх присутніх.. Якщо ви не проти я почну:

  • Мене звати ….., я класний керівник наших  діток. На початку працювала у дошкільному навчальному закладі, згодом перейшла до школи.  Бажаю всім сьогодні зробити перший крок у формуванні  дружньої шкільної сім’ї, яка має на меті навчити і виховати розумних та щасливих дітей, які реалізують якнайкраще себе у майбутньому!

(Кожен представляє себе і висловлює побажання.)

Запрошую присісти за столи. Як на вашу думку що потрібно будь-якій організації, спілці, групі? (Правила) Які правила потрібні нам?

(Батьки пропонують варіанти, вчитель записує)

Для наступної вправи потрібно взяти до рук папір згорнути навпіл. Рваною технікою виготовити хлопчика чи дівчинку, залежно якої статі дитина. (Показати приклади, всі виконують роботу).

Візьміть, будь ласка, ручки і запишіть відповіді на запитання прямо на паперовій ляльці:

  • Як звати вашу дитину? (ПІБ)
  • До чого у вашої дитини найбільші здібності? (малювати, танці, спорт, читання і т. д.)
  • Що їй дається важко? (самообслуговування, заводити нові знайомства, писати і т. д.)
  • І напевно найголовніше питання, що я як вчитель і класний керівник, маю знати про вашу дитину щоб зробити комфортним і щасливим її перебування у школі? (проблеми із здоров’ям, особливості характеру чи поведінки, сімейні обставини і т. д.)

Дякую за вашу відвертість!

«Один у полі не воїн» з цим погодиться кожен. Остання на сьогодні вправа «Рука допомоги». Щоб її виконати потрібно взяти долоньку і  напишіть чим ви як мама чи тато можете допомогти школі у навчанні і вихованні дітей. (Спекти печиво для благодійного ярмарку, виконати дрібний ремонт у класі, провести майстер клас, прийняти участь у підготовці до свята, допомогти зробити генеральне прибирання, і т. д.)

Закріпімо отриманий результат на дошці. (Прикріплюємо до круга утворюючи наче сонечко в центрі якого напис: «Разом ми сила»)

За короткий час намагалася показати для вас як буде відбуватись навчання у НУШ. Всі завдання будуть адаптовані до віку дітей і програми навчання враховуючи індивідуальність кожного. Це мізерна частинка всіх задумок, які хотілося б втілити в життя, але в нас попереду 4 роки!

Прямо зараз ви допоможете знайти індивідуальний підхід до вашої дитини заповнивши анкету.

 

 

Загальні поради батькам першокласників

  1. Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.
  2. Не підганяйте її, розрахувати час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому немає.
  3. Не посилайте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили. Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем, психологом.
  4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводь себе гарно!", "Щоб не було поганих оцінок!" тощо. У дитини попереду важка праця.
  5. Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
  6. Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини.
  7. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.
  8. Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
  9. У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
  10. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження.

 

Організаційні питання.

Список канцтоварів.

Обрання батьківського комітету за  потреби.

Запитання, пропозиції.

Підписання протоколу батьківських зборів.

Ось і підбіг час закінчувати батьківські збори. Візьміть, будь ласка, на столах стікери і запишіть чи справдились ваші очікування щодо сьогоднішньої зустрічі. Закріпивши їх на дерево очікувань.

(На дошці зображене дерево на ватмані до якого прикріплюються стікери)

Вдячна, що ви виділили час і доклали зусиль, щоб бути присутніми сьогодні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета для батьків першокласників

1. ПІБ дитини: __________________________________________________________________

2. Дата народження дитини: __________________________________________________________________

3. Домашня адреса: ________________________________________________________________________

4. Інформація про батьків (ПІБ, телефони):

Мати:_______________________________________________________________________________________________________________________________ Батько:______________________________________________________________________________________________________________________________

5. Чи відвідувала дитина дитячий садок?  Так/Ні .  З якого віку? ______ Номер ДНЗ ________      Чи охоче туди ходила?  Так/Ні/Частково.

6. Хронічні захворювання, алергії, відхилення в органах зору, слуху, дефекти мовлення, інші особливості( травми, операції). ____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Які форми заохочення застосовуються вдома? ________________________________________________________________________

8. Які покарання застосовують вдома? ________________________________________________________________________

9. Чи є у дитини вдома обов’язки? Які? ________________________________________________________________________

10. Як спілкується з ровесниками? (обведіть)

 а) ініціативний;  б) очікує, коли з ним (нею)заговорять;  в) уникає спілкування.

11.  Як реагує на зауваження дорослих?

а) перемовляється;               б)плаче;          в)погоджується, виправляється.

12. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина добре підготовлена до школи?

а) так;        б) ні;       в) скоріше так, ніж ні;         г) скоріше ні, ніж так.

13. Чи знає дитина (обведіть, допишіть):

а) букви;  б) вміє читати ( по складах, словами); в) вміє лічити ( в межах ____);     

г) вміє додавати ( в межах _____); вміє віднімати ( в межах _____)

14. На Вашу думку (потрібне обведіть):

а) дитина відповідає віковим особливостям;               

б)випереджає ровесників;

в)має проблеми розвитку.

15. Що ви очікуєте від Нової Української Школи? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
2724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку