Практичне спрямування уроків правознавства

Про матеріал
У розробці аналізуються ефективні методи проведення практичних занять на уроках правознавства в т.ч. під час дистанційного навчання. Розглядаються рекомендації створення оптимальних умов для проведення практичних занять на уроках правознавства,оскільки необхідно у кожному конкретному випадку підбирати найдоцільніший варіант змісту, методів, засобів та форм навчання і виховання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

практичне спрямування уроківправознавства. Ефективні методи проведення практичних занять на уроках правознавства в т.ч. під час дистанційного навчання. Вчитель Луцишина Лілія Василівна з досвіду роботи.

Номер слайду 2

СУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО ВИМАГАЄ ВІД ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ:практичного спрямування навчально – виховного процесудати суспільству конкурентноспроможних фахівцівякі вміють креативно мислитисамостійні у прийнятті рішеннязможуть подолати кризу на ринку працізастосують отримані знання у повсякденному житті

Номер слайду 3

Практичні заняття- метод репродуктивного навчання, що забезпечує зв'язок теорії та практики, що сприяє виробленню у здобувачів освіти умінь та навичок застосування знань, отриманих на уроках та під час самостійної роботи.

Номер слайду 4

Практичні заняття за методикою проведення можуть бути різноманітними: неімітаційні (дискусії, екскурсії, виїзні заняття), імітаційні неігрові (аналіз конкретних ситуацій або  документації), імітаційні ділові, рольові ігри, ігрове проектування тощо.

Номер слайду 5

Успіх практичного заняття залежить від того, наскільки ретельно воно підготовлено та наскільки вміло, методично грамотно проведено.

Номер слайду 6

Використання інтерактивних методів у навчанні Використовувати методи,адекватні вікові учнів, їхньому досвідові роботи з інтерактивними методамивраховуючи темп роботи кожного учня і його здібностіУподовж інтерактивної вправи дати учням час обміркувати завдання, щоб вони сприйняли його серйозно, а не виконували механічно. Дати завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, обміркувати, виконати самостійні підготовчі завдання. Добрати для заняття таку інтерактивну вправу, яка давала б учням “ ключ ” до засвоєння теми На одному занятті використовувати один-два інтерактивні методи. Провести неквапливе обговорення за підсумками виконання інтерактивної вправи, у тому числі актуалізуючи раніше вивчений матеріал. Для ефективного застосування інтерактивних методів, у тому числі – й для того, щоб охопити весь необхідний обсяг матеріалу і глибоко його засвоїти, Потрібно ретельно планувати свою роботу

Номер слайду 7

Класифікація інтерактивних технологій. Мистецтво навчання не потребує нічого іншого,ніж умілий розподіл часу, предметів і методу. Я. А. Коменський. Технологія колективно-групового навчання. Технології ситуативного навчання. Технології опрацювання дискусійних питань. Технологія кооперативного навчання

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Організація навчального співробітництва. Метод “Прес”“Займи позицію”“Дерево вражень”“Неперервна шкала думок”Дискусійне навчання. Колективно –групове навчання. Ситуативнемоделювання Кооперативне навчання. Обговорення проблеми в загальному колі“Мікрофон”“Мозковий штурм”“Навчаючись-навчаю сам”Робота в парах“Карусель”Два-чотири-всі разом. Ротаційні “трійки”“Акваріум”Робота в малих групах. Рольові ігриІмітаційні ігри. Спрощене судове слухання. Треба розуміти, що інтерактивне навчання-не самоціль, а лише засіб, за допомогою якого у класі створюється атмосфера творчої Взаємодії, співробітництва, порозуміння і доброзичливості

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Мікрофон. Ця вправа надає можливість кожному учневі сказати щось швидко, чітко, по черзі відповідаючина запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Метод “Прес”Навчає учнів виробляти і формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконувати інших за допомогою слів : Я вважаю, що …Тому, що …Отже …Дискусія Є тренінгом комунікативних навичок, яскраво демонструє результати багатогранної роботи у формуванні цих здібностей особистості

Номер слайду 12

Асоціативний кущ На початку роботи визначається одним словом тема, над якою буде проводитися робота, а учні згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюються найстійкіші асоціації, потім – другорядні. Учень фіксує відповіді у вигляді своєрідного“куща” , який поступово “розростається”Даний метод універсальний, бо може використовуватися під час вивчення будь-якоїнавчальної дисципліни і на всіх етапах уроку.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Знайдіть у кросворді та запишіть слова, що стосуютьсяадміністративної та кримінальної відповідальності.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} б п р а в о п о р у е з д і я е р а е ш р о с т л ш я н н а п з к у ь т т ь о д о л о п н і с ш к к ч и н а к с і ф н о п я і ц ш т р а ф я о п е р е д ж е н Н

Номер слайду 15

Використання сервісу Learning Apps. Чудовий засіб для розробки інтерактивних електронних навчальних матеріалів, огляд якого ми зробимо, може вільно використовувати будь-який користувач Інтернету. Веб-сервіс Learning Apps є абсолютно безкоштовним. Той, хто має мінімальні навички роботи з ПК, можє створити власний ресурс – невелику вправу для пояснення, тренінгу контролю. Learning Apps є додатком до Web 2.0 для підтримки навчання і процесу викладання за допомогою інтерактивних модулів.

Номер слайду 16

«+» та «-» сервісу«+» сервісу. Безкоштовний. Україномовний інтерфейс. Швидкість створення вправ. Миттєва перевірка виконання. Багато шаблонів підтримують роботу з малюнками, звуком та відео. Можливий пошук за категоріями (предметами). Містить велику колекцію вже готових вправ. Постійно розвивається. Можливість обміну інтерактивними завданнями .«-» сервісу. Частина шаблонів не підтримує кирилицю. Окремі шаблони змінюються або зникають. Зустрічаються окремі помилки, які вручну не можливо виправити.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Детальніше за посиланнямhttps://youtu.be/T3k. Cfkpf2z. Iщоб переглянути відео інструкцію

Номер слайду 21

ХМАРИНА СЛІВдля рефлексії

Номер слайду 22

Як організувати роботу:1. Вибрати явище, тему для імітації.2. Продумати участь у ній усього класу.3. Надати учням достатньої інформації, щоб вони могли впевнено виконувати всі передбачені процедури і одночасно вчитися.4. Перед імітацією зробити короткий вступ.5. Заздалегідь продумати запитання для підбиття підсумків. Симуляція – це “мініатюрна” версія реальності. Ділова гра - це імітаційна модель навчальної діяльності учнів, що відтворюється в умовах, максимально наближених до дійсності. Мета ділової гри - поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності. Учасники імітації реагують на конкретну ситуацію в рамках заданої програми, чітко виконуючи інструкцію, наприклад проводячи дослід. Дуже важливою процедурою імітації є обговорення отриманих результатів діяльності та усвідомлення учнями причинно-наслідкових зв‘язків, які можна простежити, аналізуючи результати імітації у різних її учасників.Імітаційні ігри розвивають уяву та навички критичного мислення,сприяють застосуванню на практиці вміння вирішувати проблеми. Ефективно для позаурочної роботи. Урок-ділова гра має свої різновиди: прес-конференція, змагання, турнір, спектакль, «КВК», аукціон та ін. Незалежно від різновидів ділової гри, їх об'єднують загальні вимоги: постановка теми, цілей та завдань гри; визначення оптимального змісту гри; розподіл ролей та визначення функціональних обов'язків учасників гри; забезпечення умов для проведення ділової гри (обладнання, наочність, оформлення приміщення, інше матеріально-технічне забезпечення); єдність взаємодії учнів у ході виконання ролей.

Номер слайду 23

Позаурочна робота вміння радіти власним досягненнямактивність творчість артистичність згуртованість. Участь в олімпіадах та конкурсах. Предметні тижні (виховні години , цікаві вікторини, турніри, розігрування життєвих ситуацій і судові процеси над ними). Створення юридичних консультпунктів. правовий брейн-ринг “Турнір Феміди”Цікаві та змістовні зустрічі з представниками юридичних пофесій.здобуття практичних знань та навичок

Номер слайду 24

Практичні заняття на уроках правознавства – це насамперед діалогове спілкування між вчителем і учнем. Тому вчитель організує навчальний процес таким чином,що практично всі учні виявляються залученими в процес пізнання. Уроки правознавства мають широкі можливості для використання інтерактивних методів роботи. Використання інтерактивних методів дає змогу: підвищити ефективність занять, інтересу учнів до здобуття знань; розвивати комунікативні навички та вміння, емоційні контакти між школярами (вміння жити в діалоговому середовищі; розуміння, що таке діалог і навіщо він потрібен); формувати аналітичні здібності, відповідальне відношення до власних вчинків (здатність критично мислити; вміння робити обґрунтовані висновки; вміння вирішувати проблеми і конфлікти; ухвалювати рішення і нести відповідальність за них); навички планування (здатність прогнозувати); навички самоконтролю та самооцінки. А також ефективні у застосуванні під час дистанційного навчаня. Учні займають активну позицію у засвоєнні знань, зростає їхній інтерес в отриманні знань. ВИСНОВКИ:style.colorfillcolorfill.type

pptx
Додано
5 січня 2023
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку