Загадки. На кінець скажіть нам, дітки,Що це за речовина,Яка може у природіперебувати у трьох станах,Назва їй …Є у світі тіл багатоІ на вулиці, і в хаті. Всім відомо, що вони. Складаються з …. Речовини ми вивчаємо. Зараз стани їх пригадаємо,У науці всі вони Мають назву …Якщо молекули в речовиніРозташовані близенько,То цей стан речовини. Називають всі…Інший стан речовини. Має відстані побільше,І молекули у них. Проникають в проміжки швидше. Що за стан речовини такий?Вірно, діти, це…Останній стан взагалі вільний,Бо проміжки має такі,Що молекули у ньому. Всі летючі та швидкі. Здогадались, любі дітки,Що за стан речовини такий?Правильно, його назва …
ДОПОВНИ РЕЧЕННЯОднорідну суміш називають.... Речовини, які розчиняються у воді, називають….. Речовини, які не розчиняються у воді, називають…. Вода у розчині називається….. Речовина у розчині називається…. ДОБЕРИ АНТОНІМПрісна вода-…. Лід-….. Розчинна речовина-…Однорідна суміш-…Випаровування-…
Практичне заняття «Дослідження розчинності речовин (солі, олії, крейди)»«Дослідження впливу різних температур на розчинення солі у воді»Мета: навчитися визначати розчинність речовин, з’ясувати умови, за яких розчинення відбувається швидше. Обладнання: склянки з водою, речовини (кухонна сіль грубого помелу та «екстра»,крейда, олія), палочки для перемішування розчину,термометр для води.
«Дослідження розчинності речовин (солі,крейди, олії)»ЗАВДАННЯ 1 Порядок виконання роботи: 1. Налити у дві склянки по 100 мл води кімнатної температури. 2. У першу склянку додати 1 чайну ложку солі грубого помелу, у другу склянку — 1 ч. ложку солі «екстра». 3. Ретельно перемішати суміші у кожній склянці. Сіль грубого помелу. Сіль «екстра»Що спостерігаємо: У першій склянці …… У другій склянці…..
«Дослідження впливу різних температур на розчинення солі у воді»ЗАВДАННЯ 2 Порядок виконання роботи: 1. Налити в першу склянку 100 мл води кімнатної температури, а в другу-теплу воду. 2. Додати по одній чайній ложці солі грубого помелу в кожну склянку. 3. Ретельно перемішати суміші у кожній склянці.