План проведення заняття у форматі дистанційного навчання.
Тема заняття: Аналіз числової інформації у програмі Excel.
Вид заняття: практичне заняття.
Тип заняття: заняття формування і вдосконалення практичних вмінь та навичок по роботі у середовищі Excel.
Заняття проводиться з використанням сервісу Zoom.
Мета заняття:
- навчити здобувачів освіти використовувати можливості програми Excel для аналізу числових даних шляхом побудови діаграм;
- розвивати пам`ять, спостережливість, увагу, логічне мислення, вміння застосувати набуті знання при виконанні практичного завдання;
- виховувати сучасну людину, яка вільно орієнтується у цифровому просторі.
Хід заняття.
Здобувачі освіти шукають тематичні слова-терміни надають пояснення до них.
Аналіз проведеної актуалізації
На минулих заняттях ви ознайомилися використанням формул в електронних таблицях.
У табличному процесорі Microsoft Excel результати обчислень можна представляти як у звичайному, числовому, так і в графічному вигляді, тобто у вигляді діаграм. Інформація, яка представлена у вигляді діаграм та графіків значно легше оцінювати та обґрунтовувати результати обчислень.
На цьому занятті ви навчитеся будувати діаграми в електронних таблицях на основі обчислень, які були виконані на попередніх заняттях.
− отримання завдання та методичних вказівок до його виконання (файл ПР№6.docx із завданням заздалегідь розміщений на курсі Google Classroom).
− виконання завдання на ПК;
− звіт про виконану роботу.
Здобувачі освіти виконують практичну роботу. При виникнення питань щодо виконання роботи кожен має змогу задати питання у чаті. Якщо потрібне роз’яснення більшості, викладач надає консультацію у ході виконання роботи.
Для перевірки роботи кожен здобувач освіти запускає демонстрацію екрану.
У ході підведення підсумків заняття викладач з’ясовує, скільки здобувачів освіти виконали практичну роботу у повному обсязі. З урахуванням того, що в одному колективі є особистості, які з різною швидкістю сприймають новий матеріал (і це природно, бо кожна людина унікальна), викладач оголошує, що тим здобувачам освіти, які не встигли виконати практичну роботу до кінця, надається можливість її допрацювати, але надіслати роботу на перевірку потрібно виключно впродовж даного дня.
Викладач: Н.В. Левченко
(Матеріал, який розміщений на курсі Google Classroom у файлі ПР№6.docx)
Практична робота № ___
Завдання до виконання з методичними вказівками.
Відформатувати документи на аркушах 2007 рік і 2008 рік, дотримуючись таких вимог:
Для вибору параметрів шрифту виконати послідовність дій: вкладка Главная → команда Формат → Формат ячеек → у діалоговому вікні Формат ячеек, яке відкриється, на вкладці Шрифт встановити необхідні параметри → ОК.
Для надання даним певного числового формату виділити необхідні клітинки і у діалоговому вікні Формат ячеек на вкладці Число встановити потрібні параметри → ОК.
Зразок:
|
A |
B |
C |
1 |
Показники заробітної плати підрозділів підприємства "Вега" за 2007-2008 р. |
||
2 |
Назва підрозділу |
Середня зарплата працівника |
|
3 |
2007 р. |
2008 р. |
|
4 |
Управління |
|
|
5 |
ІТР |
|
|
6 |
Цех №1 |
|
|
7 |
Цех №2 |
|
|
При створенні структури побудови таблиці використовувати вказівки:
− об’єднання клітинок: виділити необхідні клітинки → вкладка Главная → група Выравнивание → команда
− зміна ширини стовпчика: перетягнути праву межу стовпчика;
− зміна висоти рядка: перетягнути нижню межу рядка.
Методичні вказівки по побудові діаграми
Виділити діапазон клітинок А4:С7
На вкладці Вставка виконати команду «Вставить гистограмму…»
12. Відформатувати діаграму за своїм смаком.
13. Розмістити діаграму так, щоб вона займала весь аркуш: протягнути правий нижній кут області діаграми або вертикальну чи горизонтальну межі області діаграми.