Практичне заняття з елементами арт-терапії «ЗГУРТОВАНІСТЬ КЛАСУ –ЗАПОРУКА УСПІХІВ У НАВЧАННІ»

Про матеріал
: діагностика проблем у класі, сприяння згуртуванню класного колективу
Перегляд файлу

Практичне заняття з елементами арт-терапії

«ЗГУРТОВАНІСТЬ КЛАСУ –ЗАПОРУКА УСПІХІВ У НАВЧАННІ»

Мета: діагностика проблем у класі,  сприяння згуртуванню класного     колективу

Цільова група: класні колективи, де спостерігаються проблемні стосунки

Хід проведення:

1.     Привітання „Мій однокласник про мене б сказав...”

       Мета: розвиток навичок самоаналізу

       Час: 10 хв. 

Кожному учаснику пропонується привітатися, сказавши щось цікаве про себе, починаючи зі слів „Мій однокласник про мене б сказав...”

2.  Вправа «Розмовляючі руки»

Мета: емоційно-психологічне зближення учасників.

Час: 5-7 хвилин.

Хід вправи:

Ведучий дає команди, які учасники виконують мовчки в парах.

Варіанти інструкцій створеним парам:

• Привітатися за допомогою рук.

• Помиритися руками.

• Висловити підтримку за допомогою рук.

• Пожаліти руками.

• Висловити радість.

• Побажати удачі.

• Попрощатися руками.

Обговорення:

  • Що було легко, що складно?
  • Кому було складно мовчки передавати інформацію?
  • Кому легко?
  • Чи звертали увагу на інформацію від однокласника або більше думали, як передати інформацію самим?
  • Як Ви думаєте, на що було спрямовано цю вправу?

 

3. Вправа « Настрій».

Психолог говорить про те. що наш настрій часто залежить від погоди, що є погода, яка нам подобається, а є така, від якої ми ховаємось, не любимо. Проте слова „погода”, „клімат” мають і переносне значення – так умовно називають загальну ситуацію в колективі, в сім’ї.

Що ви можете сказати про клімат вашого класу.  Які  погодні умови переважають тут? 

Учні по колу продовжують речення:

Коли я згадую  про зустріч з однокласниками, я відчуваю ...

Першим таке речення говорить психолог або класний керівник, наголошуючи на тому, як турбує його проблема колективу. Коли я згадую  про зустріч з вами, я відчуваю  радість, коли бачу ваші усмішки, але мені прикро, що ви не проявляєте дружності і підтримки один до одного.

Обговорення:

 

 4. Вправа «Квітка  дружби»

Психолог пропонує учням продовжити речення «Якби дружба була…»:

docx
Додав(-ла)
Ваколюк Ірина
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
1083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку