Практичне заняття з пісочної анімації «Підводний світ»

Про матеріал
Ознайомити з художнім матеріалом –піском , його особливостями та властивостями. Встановити відношення між матеріалом і оточуючим світом. Познайомити з технікою малювання піском. Вчити долонею і пальцями малювати прості зображення морських жителів, працювати колективно. Розвивати уяву, креативні та творчі здібності.
Перегляд файлу

БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

Тиждень ТМО керівників гуртків різнопрофільного напрямку.

 Практичне заняття  з пісочної анімації «Підводний світ»

 

Керівник гуртків Літвінова Наталя Іванівна

 

2019

Мета. Ознайомити  з художнім матеріалом –піском , його особливостями та властивостями. Встановити відношення між матеріалом і оточуючим світом. Познайомити з технікою малювання піском. Вчити долонею і пальцями малювати прості зображення морських жителів, працювати колективно. Розвивати уяву, креативні  та творчі здібності.

 Матеріал. Столи для роботи, пісок, музичний супровід, мультимедія .

 

Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців, образно кажучи, ідуть найтонші нитки – струмки, які живлять джерела творчої думки та фантазії.

 В. О. Сухомлинський.

                                 

Хід заняття:

1.Організаційний момент.

2.Повідомлення нового матеріалу.

 Історія виникнення пісочної анімації.

ВІКІПЕДІЯ нам повідомляє ,пісочна анімація, сипуча анімація або техніка порошку (англ. Sand animation, Powder animation) — стиль образотворчого мистецтва, а також технологія створення анімаційних фільмів. Легкий порошок — зазвичай очищений та просіяний пісок, але також сіль, кава чи щось інше — тонкими шарами наноситься на скло; за допомогою діапроектора чи світлової дошки зображення, що утворюється, можна передавати на екран. Зазвичай всі дії виконуютсья руками, але як прилад можуть використовуватися пензлики. Винахідником стилю є канадська режисер-мультиплікатор Керолін Ліф. Частіше пісочна анімація виконується «наживо», коли художник змінює картину з піску прямо перед публікою. Така вистава потребує від виконавця особливого професіоналізму та обережності, оскільки картина може бути легко зіпсована від необережного поруху.

 Сьогодні на етапі розвитку науки та мистецтва мало чим здивуєш людей. Але останнім часом усе більше батьків цікавляться інноваційними методиками розвитку творчих здібностей дітей, техніками виконання художніх творів. Актуальності набуває виховання в учнів художнього смаку, формування в них творчих вмінь та здібностей. Як відомо, дитина розкривається повніше у художньо-естетичній позашкільній діяльності, де є широке поле для творчості. Актуальним, але маловідомим наразі для дітей та дорослих, є використання столів з піском із підсвіткою для створення графічних картин та анімаційних сюжетів

Перегляд відео роліка  « Золота рибка» https://www.youtube.com/watch?v=HDXU7uQoTZQ

 

 

 

 

3.Повідомлення теми і мети заняття

Метод малювання піском відрізняється від інших методів образотворчої діяльності простотою маніпуляцій, можливістю створення нових форм, короткочасністю існування створюваних образів. Такий вид творчості дозволяє перебороти почуття страху, відійшовши від предметного уявлення і зображення традиційними матеріалами, відобразити в малюнку почуття та емоції, дає свободу, вселяє впевненість у власних силах. Володіючи технікою малювання піском, ви отримуєте можливість вибору, що забезпечує творчий характер продуктивної діяльності. Пісочна ігротерапія, що проводиться під час занять, має значення для підтримання психічного здоров’я, розвитку пізнавальних інтересів, впливає на становлення особистості, формує гуманне ставлення до людей та світу.

Сьогодні ми з вами доторкнемося до чарівного світу пісочної анімації . Та ви намалюєте вже сьогодні свою першу пісочну картину.

4.Практична частина

Вправи на знайомство з піском та розминка.

  • ставимо крапки , потім їх відкриваємо кінчиком пальця
  • малюємо хвилясті лінії
  • малюємо пунктирні лінії
  • однією рукою малюємо пряму лінію , а іншою хвилясту
  • пишемо своє імя
  • засипаємо стіл тоненько піском для початку малювання

     

Малюємо « Підводний світ»

  • знизу каміння кулаком , маненьке великим пальцем, водорослі
  •  риба, медуза, краб, мушлі

                   

5.Підбиття підсумків

   Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку