Практичне заняття з пожежної безпеки «Зрозумій, застосуй, запам’ятай!»

Про матеріал
Мета: В ігровій формі провести тренування з надягання захисної маски та респіратора. Вчити допомагати постраждалим під час виникнення пожежі. Пригадати алгоритм виклику служби ДСНС. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати почуття відповідальності за власне життя та здоров’я і життя та здоров’я оточуючих.
Перегляд файлу

Гімназія імені Т.Г. Шевченка

Олександрійської міської ради

 

 

 

 

Практичне заняття

«Зрозумій, застосуй, запам’ятай!»

 Класний керівник 3-Г класу

 Чирва Л.О.

 

2024 р.

 

Практичне заняття

«Зрозумій, застосуй, запам’ятай!»

 

Мета: В ігровій формі провести тренування з надягання захисної маски та респіратора. Вчити допомагати постраждалим під час виникнення пожежі. Пригадати алгоритм виклику служби ДСНС. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати почуття відповідальності за власне життя та здоров’я і життя та здоров’я оточуючих.

Хід заняття

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізаційний момент

Загадка

Я можу захистити,
Оселю освітити,
Вечерю зготувати,
У холод зігрівати.
Я – помічник вам і слуга,
Але не зліть мене дарма.
Погані вам зі мною жарти.

І сердити мене не варто!
(Вогонь)

ІІІ. Повідомлення теми і завдань практичного заняття

  •          Сьогодні на занятті ми закріпимо знання про правила безпечного поводження з вогнем. Ви пригадаєте, як потрібно повідомляти у службу з надзвичайних ситуацій про виникнення пожежі, а, також, самі уявите себе рятувальниками.

ІV. Практичне заняття

1. Гра «Алло! У нас пожежа!»

Правила гри: за допомогою лічилки обирають 2 учасників - постраждалого і оператора ДСНС. Діти розігрують ситуацію, коли постраждалий телефонує за номером 101, щоб повідомити про подежу.

Алгоритм:

1. Назвати адресу (об’єкт), за якою виникла пожежа.

2. Повідомити, чи є загроза для життя людей (вибух, отруєння).

3. Сповістити про кількість поверхів у будівлі, особливості маршруту.

4. Назвати прізвище особи, яка повідомляє про пожежу, номер її телефону; інші додаткові відомості.

2. Гра «Втеча від Вогника»

Правила гри: За допомогою лічилки потрібно обрати Вогника. Діти стають у коло. За командою по-колу передають респіратор. Вогник намагається забрати респіратор у гравців.

3. Гра «Естафета у масці»

   Діти об’єднуються у 2 команди. Кожна команда отримує захисну маску. За командою перші учасники одягають маску і біжать до свого стільця. Знімають маску, кладуть на стілець і повертаються до своєї команди. Другі учасники біжать до свого стільця, одягають маску і повертаються до своєї команди. Таким чином передають захисну маску доти, доки усі учасники не візьмуть участь у грі.

V. Підсумок заняття

docx
Додано
24 листопада
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку