Гімназія імені Т.Г. Шевченка
Олександрійської міської ради
Практичне заняття
«Зрозумій, застосуй, запам’ятай!»
Класний керівник 3-Г класу
Чирва Л.О.
2024 р.
Практичне заняття
«Зрозумій, застосуй, запам’ятай!»
Мета: В ігровій формі провести тренування з надягання захисної маски та респіратора. Вчити допомагати постраждалим під час виникнення пожежі. Пригадати алгоритм виклику служби ДСНС. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати почуття відповідальності за власне життя та здоров’я і життя та здоров’я оточуючих.
Хід заняття
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізаційний момент
Загадка
Я можу захистити,
Оселю освітити,
Вечерю зготувати,
У холод зігрівати.
Я – помічник вам і слуга,
Але не зліть мене дарма.
Погані вам зі мною жарти.
І сердити мене не варто!
(Вогонь)
ІІІ. Повідомлення теми і завдань практичного заняття
ІV. Практичне заняття
1. Гра «Алло! У нас пожежа!»
Правила гри: за допомогою лічилки обирають 2 учасників - постраждалого і оператора ДСНС. Діти розігрують ситуацію, коли постраждалий телефонує за номером 101, щоб повідомити про подежу.
Алгоритм:
1. Назвати адресу (об’єкт), за якою виникла пожежа.
2. Повідомити, чи є загроза для життя людей (вибух, отруєння).
3. Сповістити про кількість поверхів у будівлі, особливості маршруту.
4. Назвати прізвище особи, яка повідомляє про пожежу, номер її телефону; інші додаткові відомості.
2. Гра «Втеча від Вогника»
Правила гри: За допомогою лічилки потрібно обрати Вогника. Діти стають у коло. За командою по-колу передають респіратор. Вогник намагається забрати респіратор у гравців.
3. Гра «Естафета у масці»
Діти об’єднуються у 2 команди. Кожна команда отримує захисну маску. За командою перші учасники одягають маску і біжать до свого стільця. Знімають маску, кладуть на стілець і повертаються до своєї команди. Другі учасники біжать до свого стільця, одягають маску і повертаються до своєї команди. Таким чином передають захисну маску доти, доки усі учасники не візьмуть участь у грі.
V. Підсумок заняття