Практично-лабораторна робота №4 "Коло, круг та їх елементи"

Про матеріал

Матеріали практично-лабораторної роботи "Коло, круг та їх елементи" можна використати під час повторення, систематизації знань, умінь та навиків як на прикінці вивчення матеріалу, так і під час узагальнюючих уроків, використовуючи різні форми таметоди проведення уроків.

Перегляд файлу

Практично-лабораторна робота №4

Тема. Коло, круг та їх елементи. Дотична до кола. Кути, вписані в коло.

Мета. Довести однокласникам, вчителю, що знання, вміння та навички по даній темі членів групи глибокі та міцні; спробувати самостійно узагальнити, показати рівень оволодіння знаннями; наскільки розширилися знання, уява, досвід, світогляд членів групи; показати на прикладах, де набуті знання допоможуть в житті; знайти місце набутих знань у системі власних уявлень.

План роботи.

І.Знайти та описати (по можливості проілюструвати або презентувати за допомогою ПК)  в навколишньому середовищі:

  а)коло, круг та їх елементи (радіус, діаметр, центр, хорда, сектор, сегмент, дотична;

  б) кути, вписані в коло.

ІІ. Дослідити наявність кола, круга та їх елементів в рослинному світі. Зробити висновок.

ІІІ. Підготувати відповіді на запитання.

  1. Що називається центром, радіусом, діаметром, хордою, сектором, сегментом кола ?
  2. Яка залежність між радіусом і діаметром кола?
  3. Яке коло називається вписаним у трикутник, а яке називається описаним навколо трикутника?
  4. Яка пряма називається дотичною до кола?
  5. Який кут називається центральним кутом, а які називаються вписані в коло?
  6. Яка відмінність між колом та кругом. Навести приклад цих фігур.
  7. Що означає: кола дотикаються в даній точці7
  8. Який дотик кіл називається зовнішнім, а який називається внутрішнім?

ІV. Підготувати розв’язання (на вибір) три із запропонованих задач.

  1. Два підшипника з радіусами 30 мм і 40 мм дотикаються. Знайти відстань між центрами підшипників у випадках зовнішнього та внутрішнього дотиків.
  2. Маючи два колеса з різними діаметрами, показати як можна з’єднати їх між собою по спільною дотичною.
  3. Розказати та практично показати, як можна за допомогою циркуля та лінійки (без поділок) побудувати кути 30°, 45°, 60°, 90°, 120°, 75°, 105°, 135°.
  4. Пояснити та практично показати, як можна поділити кут на чотири рівних частини.
  5. Пояснити та практично показати, як можна побудувати трикутник за трьома даними сторонами.
  6. Пояснити та практично показати, як можна побудувати трикутник за двома сторонами і кутом між ними.
  7. Пояснити та практично показати, як можна побудувати трикутник за стороною і двома прилеглими кутами до неї.
  8. Пояснити та практично показати, як можна побудувати рівнобедрений трикутник за бічною стороною і висотою. Яка опущена на основу.
  9. Пояснити та практично показати, як можна побудувати трикутник за стороною і проведеними до неї медіаною і висотою.
  10.  Пояснити та практично показати, як можна описати коло навколо даного трикутника.
  11. Пояснити та практично показати, як можна вписати коло в даний трикутник.
  12. Пояснити та практично показати, як можна побудувати висоти трикутника.

 

ІІV. Зробити висновок, де набуті знання, вміння та навички по даній темі вам допоможуть в житті.  

 

 

1

 

doc
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку