Практика створення та реалізації дидактичних ігор під час змішаного освітнього процесу

Про матеріал
Презентація про використання онлайн платформ для створення і використання ігор в навчальному процесі
Перегляд файлу

imageimageПРАКТИКА СТВОРЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Підготувала:

викладачка англійської мови ДНЗ Підгаєцький професійний аграрний ліцей Плугатор Оксана Іванівна

ЗНАЧЕННЯ ГРИ ПРИ ЗМІШАНОМУ ФОРМАТІ

НАВЧАННЯ

?      Гейміфікація - це концепція, яка застосовується в різних секторах, включаючи маркетинг, охорону здоров'я, професійний розвиток, політику та інші. У освіті концепція гейміфікації особливо набула популярності в останнє десятиліття завдяки розвитку веб-технологій та мобільних додатків.

?      Гейміфікація освіти означає "розробку підходу, який збільшує мотивацію та зацікавленість учнів шляхом включення елементів гри у навчальні середовища".

?      Використання ігор зі своїми учнями допоможе підвищити їх мотивацію та залученість до навчання. У цілому ж, це підвищить їх загальний рівень знань.

ОНЛАЙН-РЕСУРСИ ДЛЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЗАНЯТЬ:

? Kahoot - https://kahoot.com/ ; ? iLearn - https://ilearn.org.ua/ ; ? Gimkit Gimkit - https://www.gimkit.com/ ; ? Quizizz - https://quizizz.com/?lng=en ; ? Blooket - https://www.blooket.com/ ; ? Wardwall - https://wordwall.net/uk ;

? Classcraft - https://www.classcraft.com/teachers/ ; ? Riddle - https://www.riddle.com/ .

CLASSCRAFT

 HTTPS://WWW.CLASSCRAFT.COM

Classcraft - це онлайн-платформа для навчання, яка дозволяє вчителям створювати ігрову атмосферу в класі. Це допомагає підвищити мотивацію учнів і залученість до навчального процесу.

У Classcraft кожен учень створює свого власного героя, який може розвиватись в процесі навчання. Кожен герой має свої власні характеристики, такі як здоров'я, енергія та мана, які залежать від участі учня в різних навчальних активностях.

Учитель може налаштувати різні завдання, які дають учням можливість заробляти додаткові очки, досвід та інші нагороди. Це може бути, наприклад, виконання домашнього завдання, відповідь на запитання в класі або допомога однокласникам.

Крім того, Classcraft має функцію бойових систем, в яких учні можуть брати участь у битвах з монстрами, виконувати завдання та отримувати нагороди.

Classcraft можна використовувати для будь-якого предмету, від математики до англійської мови. Ця платформа допомагає вчителям залучати учнів до навчального процесу, підвищує мотивацію та допомагає зменшити нудьгу в класі. Крім того, Classcraft забезпечує можливість взаємодії між учнями та вчителем, що покращує співпрацю та спілкування в класі.

Усі дані в Classcraft є конфіденційними, тому учні можуть спокійно використовувати платформу без обмежень. Вчителі можуть слідкувати за прогресом учнів та користуватися даними для покращення навчального процесу.

ЯК СТВОРИТИ КЛАС І ДОДАТИ УЧНІВ

image

СТВОРЕННЯ КВЕСТУ

image

imageKAHOOT

HTTPS://KAHOOT.IT/

Kahoot - це сайт гри-базованого навчання, який дозволяє вчителям та учням створювати, досліджувати та грати широкий спектр навчальних ігор. Kahoot - простий та легкий у використанні і може гратися на будь-якому пристрої.

Учні навіть не повинні входити в систему, щоб грати в Kahoot ігри. Вони можуть приєднатися, використовуючи код PIN. Kahoots - це ігри та виклики, які ви створюєте за допомогою інструментів


image

image


image

imageGIMKIT

HTTPS://WWW.GIMKIT.COM/

Gimkit є додатком - ігровим шоу для використання з учнями в і поза класом. Вчителі можуть створювати класи, запрошувати учнів, і починати створювати та ділитися гральними квізами, відомими як "kits".

image

Вчителі можуть обрати, чи хочуть вони провести пряму гру/kit, до якої учні долучаються в режимі реального часу, чи виділити kits як домашнє завдання.

Ігри Gimkit підтримують як індивідуальний, так і командний режими та підвищують зацікавленість учнів, надаючи їм стимули у вигляді віртуальних грошей за правильні відповіді. Учні можуть використовувати зароблену валюту для купівлі підсилювачів та ігрових предметів.

Після завершення ігор Gimkit автоматично оцінює їх відповіді та надає вчителям детальні звіти про успішність всього класу та окремих учнів.

imageСТВОРЕННЯ КАРТИ І ЗАВДАННЯimage


image

imageILEARN HTTPS://ILEARN.ORG.UA/

Ilearn - це інноваційна платформа для навчання, яка дозволяє вчителям та учням займатися навчанням з будьякого місця з використанням Інтернету. Ця платформа містить широкий спектр навчальних ресурсів, які допомагають учням отримувати знання в ефективній та захоплюючій формі.

image

Quizizz - це інструмент гри-орієнтованого навчання, який ви можете використовувати, щоб залучити студентів до глибокого і значущого навчального процесу.

Використовуючи редактор Quizizz, ви легко можете створити власні тести, вбудовуючи різні типи питань (багатовибірні, відкриті, опитування, заповнення пропусків тощо) та медіа-матеріали (зображення, відео, аудіо- та голосові записи).

З іншого боку, ви можете скористатись бібліотекою Quizizz, щоб знайти тисячі готових тестів та уроків з різних предметів та рівнів складності. Ви можете адаптувати ці тести до своїх потреб, редагувати їх на свій смак, імпортувати питання.

image

image

imageBLOOKET

HTTPS://WWW.BLOOKET.COM/

Blooket це платформа для гри на основі навчання, яка дозволяє вчителям створювати освітні ігри для поділу з учнями. Ви можете проводити живі ігри, які учні можуть грати, використовуючи створене ідентифікаційне число, або призначати ігри як домашнє завдання для гри учнів на власному темпі.

Як вчитель, ви можете створювати свої власні набори питань або використовувати готові набори, створені членами спільноти Blooket.

Учні не повинні реєструватися, щоб грати в ігри. Однак наявність облікового запису учня дозволяє студентам "відстежувати свої статистичні дані, розміщувати свої результати в рейтингу глобального лідера, купувати та продавати Блуки та брати участь у майбутніх подіях для всієї спільноти!".

Blooket працює просто: вчителі проводять живі ігри з унікальним режимом гри на своєму екрані, а учні приєднуються до гри, використовуючи згенерований ідентифікаційний номер. Вчителі також мають можливість призначати ігри як навчальні завдання, щоб учні могли працювати з ними на власному темпі.

image

https://help.blooket.com/hc/en-us/articles/16015371934487

WORDWALL

HTTPS://WORDWALL.NET/UK

image


image

image


ВИКЛАДАЧ БАЧИТЬ РЕЗУЛЬТАТ У СВОЄМУ КАБІНЕТІ ПРИ УМОВІ, ЩО ЦЕ - ВЛАСНОРУЧ СТВОРЕНА ВПРАВА АБО

image

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:

? Lee, J. & Hammer, J. (2011). Gamification in education: What, how, why bother? Academic Exchange Quarterly.

? Dichev, C. & Dcheva, D. (2017). Gamifying education: what is known, what is believed and what remains uncertain: a critical review. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 14 (9). https://doi.org/10.1186/s41239-017-0042-5 ? https://youtu.be/BFctcESQlyg?si=R8nK1Y1jJO_3KBAQ ? Telegram: https://t.me/pakhomovaeducation ? FB: https://www.facebook.com/educationXXII/

Дякую за увагу!

image

pdf
Додано
18 березня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку