Перше знайомство дитини зі школою починається з її зовнішнього вигляду. Невипадково говорять, що зустрічають по одягу. Школа, на наш погляд, починається зі шкільного подвір’я та зовнішнього вигляду школи. Перше враження від перебування в школі може стати покликом до бажання навчатися в ній. Саме тому рішення даного питання необхідно почати з оформлення пришкільної ділянки.
Бачучи щоденно доглядженими, завжди квітучими клумби, учні не тільки будуть отримувати позитивні емоції, а й вчитися берегти красу, створювати її своїми руками. Двір для нас – це світ, де кожний почуває себе комфортно, має широкі можливості для самореалізації на користь собі та іншим, надбання досвіду життєвого творчого успіху.
Ключове питання проекту:
«Як зробити нашу школу красивішою?»
Тематичні запитання: «Що ми знаємо про історію озеленення нашої школи? Чи потрібне озеленення нашій школі? Що ми зможемо зробити для озеленення школи?»
Змістові запитання: «Які квіти можна осадити на шкільній клумбі? Чи можна зробити так, щоб клумба постійно квітувала?
Наші мрії та пріоритети у виконанні роботи:
Міні-енциклопедія «Квіти – очі Землі»
До енциклопедії «Квіти — очі Землі» ввійшло багато інформації: «Квіти — одне з найпоширеніших творінь природи, дивовижні дарунки природи, яких з кожним роком стає все менше. Це творіння людських рук, розуму фантазії, творіння для людини, наші справжні супутники, ніжні, чарівні й бентежні. Квіти - це честь, це пошана, це подяка, це завжди краса, частинка величної земної краси».
Практико-орієнтований проект
на тему:
«Як зробити нашу
школу красивішою?»