Правила безпеки життєдіяльності під час досліджень природи. Вибір джерела знань про природу. Практичні завдання. Добір інформації про об’єкт/явище природи у різних джерел (за вибор

Про матеріал
Презентація може бути використана під час вивчення теми "ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ" 6 клас НУШ. За програмою Коршевнюк Т.В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила безпеки життєдіяльності під час досліджень природи. Вибір джерела знань про природу. Вчитель біології Одеської ЗОШ№33 І-ІІІ ступенів Іщенко Ірина Миколаївна. Практичне завдання. Добір інформації про об’єкт/явище природи у різних джерел (за вибором учнів).

Номер слайду 2

Гарний настрій покращує здоров'я Народна мудрість

Номер слайду 3

Повторимо!1. Чому сформувалися різні науки про природу? Назви їх! 2. Чому природничі науки так важливі? 3. Яких видатних природодослідників України і світу можеш назвати?В.І. ВернадськийІ.І. Мечніков. Луї Пастер. Хімія і біологія. Географія і фізика. Екологія

Номер слайду 4

Науковці не змогли б відкрити безліч речовин та явищ, якби не дотримувалися правил безпеки. Виконання досліджень за небезпечних умов може загрожувати здоров'ю дослідників. Також важливо під час експериментів дотримуватися певних правил поведінки. Як ви вважаєте, чому це необхідно робити?Яких правил техніки безпеки варто дотримуватися?

Номер слайду 5

Вимоги безпеки перед початком роботи. Перед проведенням будь-якого експерименту слід уважно прочитати його опис та виконувати всі правила, подані в інструкції. Звільніть робоче місце від усіх не потрібних для роботи предметів і матеріалів. Перевірте наявність і надійність приладів та інших предметів, необхідних для виконання завдання

Номер слайду 6

Починайте виконувати завдання тільки з дозволу вчителя. Виконуйте тільки ту роботу, що передбачена завданням або доручена вчителем

Номер слайду 7

Вимоги безпеки під час виконання роботи. Будьте уважні й дисципліновані, точно виконуйте вказівки вчителя. Розміщуйте прилади, матеріали на робочому місці так, щоб запобігти їхньому падінню або перекиданню. Забороняється брати речовини руками та пробувати їх на смак. Після закінчення досліджень вимий руки з милом

Номер слайду 8

Вимоги безпеки після закінчення роботи. Прибирання робочих місць після закінчення досліджень виконуйте з дозволу вчителя

Номер слайду 9

Де шукати необхідну інформацію?

Номер слайду 10

Для пошуку необхідної інформації науковці використовують різноманітні джерела, зокрема книги, енциклопедії, довідники, наукові журнали, інтернет тощо

Номер слайду 11

Тут представлені довідкові видання про природу, що містять впорядковану інформацію з різних галузей природничо-наукових знань:- Слово «Енциклопедія» запозичене з грецької мови, в перекладі означає «коло знань»- Для учнів видають спеціальні дитячі енциклопедіїСловники містять певні дані, розташовані в алфавітному порядку, з різних областей науки

Номер слайду 12

Довідники містять узагальнені, стислі впорядковані відомості з певних галузей науки. А́тлас — тематична, детально опрацьована збірка карт, ілюстрацій, таблиць.

Номер слайду 13

Використання інтернету. Адреси вебсайтів чи URL-адреси, які закінчуються на .edu або .gоv, зазвичай містять достовірну інформацію

Номер слайду 14

П А М′Я Т К А Щоб оцінити достовірність інформації, розміщену на тому чи іншому сайті, перевір: Хто розміщує інформацію на цьому сайті. Найбільш надійними джерелами інформації є сайти державних установ та освітніх і наукових закладів. Чи є вона застарілою?Яке джерело розміщене на сайті ( наукова стаття, розповідь про подорож, роздуми автора про подію), хто його автор, чи можна вважати його фахівцем у питанні, яке він висвітлює?

Номер слайду 15

Як же працювати із довідковими джерелами?Перш ніж шукати інформацію в довідковому виданні, варто переглянути його ЗМІСТ;З’ясувати, які воно містить розділи чи теми;У якій послідовності розташовано матеріал. Так ти дізнаєшся, про що це видання, на якій сторінці знайти інформацію, що зацікавила. Якщо ж завітаєш на сайт про природу, то скористайся мапою сайту. Так ти зможеш швидше зорієнтуватися в інформації, що розміщена на ньому, і відшукати відповіді на різні запитання.

Номер слайду 16

Які джерела інформації тобі доводилося використовувати?Які передачі чи мультфільми про природу вам подобається дивитися?

Номер слайду 17

Фізкультхвилинка

Номер слайду 18

Практичне дослідження. Добір інформації про об’єкт/явище природи у різних джерел. Тобі знадобляться: довідкові видання про природу (енциклопедії, словники, географічні атласи, атласи-визначники рослин і тварин тощо), пристрій з доступом до інтернету. Послідовність виконання дослідження. Крок 1. З’ясуй такі характеристики довідкових видань: як називаються, яку інформацію містять, кому адресовані (для школярства, учительства, науковців, широкого кола читачів тощо). Отримані відомості оформ та занеси до таблиці.

Номер слайду 19

{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Як називається. Яку інформацію містить. Кому адресо-ваний(для шко-лярства,учитель-ства, науковців, широкого кола читачів тощо)

Номер слайду 20

Крок 2. Обери два тіла чи явища природи, про які бажаєш дізнатися. Відшукай необхідну інформацію в інтернеті, скориставшись пошуковою системою (Google, Ukr.net тощо), або на сайтах, запропонованих учителем. Запиши, що нового вдалося дізнатися та назви використаних інтернет-ресурсів. Крок 3. Відвідай сайт Національного науково-природничого музею НАН України за посиланням https://museumkiev.org/. Ознайомся з інформацією про музей, його експонатами за посиланням https://cutt.ly/n. Idlo. Tc. Що цікавого і корисного було для тебе в цьому турі? Обміняйся враженнями з однокласниками. Крок 4. Зроби висновок та запиши у зошит, у якому зазнач:нові для тебе джерела інформації про природу;- джерела інформації, які запропонуєш для ознайомлення однокласникам

Номер слайду 21

Зробимо висновки. З′ясували, що для пошуку інформації використовують:книги, енциклопедії, довідники, наукові журнали, інтернет. Усю інформацію, яку ви використовуєте, необхідно перевіряти на достовірність. Ми ознайомилися з вимогами безпеки перед, під час виконання та після виконання дослідницької роботи.

Номер слайду 22

Рефлексія Урок пройшов (вибрати визначення): Цікаво. Результативно - Недаремно - Творчо - Швидко - Зацікавлено - Ефективно - Змістовно - Емоційно - Дохідливо- Душевно - Активно - Корисно - Повільно.

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Уважно перегляньте презентацію2. Запишіть головне у зошиті.3. Продовжить завдання стосовно добіру інформації про об'єкт або явище природи.

Номер слайду 24

Дякую за увагу

Номер слайду 25

Інтернет джерелаhttps://museumkiev.org/https://museumkiev.org/https://vue.gov.uahttps://tut-cikavo.comhttps://shkola.in.ua/https://vsimpptx.com/https://kopytova.com/

pptx
Додав(-ла)
Іщенко Ірина
Додано
5 січня
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку