Авдіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Сосницької районної ради,
Чернігівської області
«Правила безпеки знаєш –
про своє життя Ти дбаєш»
Освітньо-виховний проєкт
Керівник:
заступник директора школи
з виховної роботи
Погребець Надія Олексіївна
Авдіївка, 2020
Технологічна карта проєкту
Тип проекту: освітньо-виховний
Керівник проєкту: заступник директора школи з виховної роботи Погребець Надія Олексіївна
Учасники: учні, вчителі, батьківська громадськість, інспектори відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції в Чернігівській області Департаменту патрульної поліції.
Термін дії проєкту – 2,5 місяці
Мета проєкту: сприяти вихованню у школярів відповідальності за своє здоров’я та безпеку власного життя, кращих морально-етичних якостей, сприяти формуванню особистості дітей молодшого віку на засадах духовності, моральності, толерантності, ціннісного ставлення до свого життя та життя інших; забезпечення створення умов для інтелектуального, культурного та фізичного розвитку, реалізації науково-технічного та творчого потенціалу лідерів учнівського самоврядування.
Очікувані результати: формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високою моральною свідомістю, знання правил безпечної поведінки: правила здорового харчування дитини, безпека на дорозі, правила безпеки в побуті на основі повчальних казкових історій.
Актуальність: відповідно до інформаційного листа МОН України від 07.08.2018 р. № 1/9- 486 «Про деякі питання щодо створення у 2019-2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок», у рамках проведення ІІ етапу місячника безпеки дорожнього руху (листопад), набуття соціального досвіду лідерами учнівського самоврядування.
Етапи реалізації проєкту
Назва етапу |
Заходи |
Відповідальні |
Дата |
І етап пошуково-аналітичний |
Виступ на засіданні Ради учнівського самоврядування Республіки Любокрай «Формування навичок безпечної поведінки – пріоритет сьогодення…» |
ЗДВР Погребець Н.О. |
Вересень
|
Діагностика особистісних якостей учнів-лідерів, комунікативних навичок, інтелектуальних здібностей |
Практичний психолог |
Вересень |
|
Розподіл здобувачів освіти на проєктні групи-центри: - «Феміда», - «Інтелект», - «Спортсмен», -«Милосердя», - «Духовність», - «Чистота і порядок», - «Вогник». Свою роль у проєктній діяльності учні вирішують самостійно, враховуючи результати діагностики практичного психолога. Кожен лідер повинен довести значущість, корисність виконуваної роботи його центром. |
ЗДВР, лідери, представники кожного з центрів від 5-11 класів |
Вересень |
|
|
Проведення анкетування з метою вибору найбільш актуальних форм і методів виховної роботи. |
Практичний психолог |
Вересень |
Обговорення плану роботи учнів, можливих джерел інформації, призначення відповідальних за підготовку і реалізацію. |
Заступник директора з виховної роботи Погребець Н.О, педагог-організатор Коваленко Т.В., проєктні групи учнів
|
І тиждень жовтня |
|
|
Нарада керівників центрів учнівського самоврядування при директору. Узгодження запланованих заходів у рамках проєкту, визначення шляхів співпраці з громадськістю села, залучення правоохоронних органів.
|
ЗДВР, педагог-організатор, керівники центрів учнівського самоврядування |
ІІ тиждень жовтня |
ІІ етап організаційно-практичний |
Тиждень знань Правил Дорожнього руху на тему «Дорожня грамота»: - оформити в школі куточок з інформацією про безпечний рух дітей; - взяти на облік учнів, які мають власні мопеди, мотоцикли;
- скласти графік чергування старшокласників у мікрорайоні школи з контролю за дотриманням учнями ПДР; - вікторина з ПДР для учнів 1-4 класів «Чи знаєш ти обов’язки та права пішоходів?»; - конкурс малюнка «Ми – пішоходи».
У рамках тижня фізичної культури і спорту (09.09): Олімпійський урок; спортивно-масові заходи для учнів 1-4 класів «Завзяті, сміливі, веселі, кмітливі»; Спортивний челендж старшокласника «Спробуй краще» (хлопці: набивання м’яча, підтягування; дівчата – гімнастичні вправи).
Ситуаційно-рольові ігри «Як поводитися у школі, вдома, на вулиці?»
До Європейського дня мов (26.09): - Інсценування відомих європейських казок. - Гра-вікторина «З якої казки?»
До Всесвітнього дня туризму (27.09): Бесіди «Засоби профілактики травматизму під час проведення туристсько-краєзнавчих подорожей»; Загальношкільне свято «День туризму» (відповідно до плану заходів щодо проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово–патріотичної гри «Сокіл»(«Джура») в закладі освіти). Змагання та заходи за козацькими легендами.
До Всеукраїнського дня бібліотек (30.09) провести:
Хіт-парад читацьких думок для учнів 3-4 класів «Я люблю свою бібліотеку», «Мій улюблений літературний герой»
Музично-казкова гра для учнів 1-4 класів «Музика в українських народних казках»
Тематичний тиждень до Європейського дня боротьби з торгівлею людьми, який започаткований Європарламентом у 2007 році. (18.10): Профілактичні бесіди: «Правопорушення і юридична відповідальність», «Як не стати жертвою насильства, злочину» (1-4 класи), «Права людини і дискримінація» Перегляд фільму «Торгівля людьми». Ділова гра для учнів 5-7 класів: «Порушення прав людини: експлуатація та торгівля» .
Круглий стіл для учнів 8-11 класів «Розвиток та становлення гуманізму в Україні. Як протистояти антигуманним викликам сьогодення: уміння і навички, які стануть у нагоді сучасній молодій людині»
Квест для учнів 1-4 класів за результатами проведених заходів «Правила безпеки знаєш – про своє життя ти дбаєш!»
|
«Інтелект»
«Феміда»
«Чистота і порядок»
«Інтелект»
«Духовність»
«Спортсмен»
«Інтелект», «Феміда»
«Духовність», «Інтелект», «Милосердя» «Вогник»
«Чистота і порядок»
«Феміда», «Інтелект», «Чистота і порядок», «Духовність», «Спортсмен». «Милосердя»
«Чистота і порядок»
«Феміда»
«Чистота і порядок»
«Духовність»,
«Вогник»
«Ітелект» «Вогник»
«Феміда», «Інтелект»,
«Милосердя», «Вогник»
«Інтелект», «Феміда»
«Феміда», «Інтелект», «Спортсмен», «Вогник», «Чистота і порядок», «Милосердя», «Духовність» |
02.09-06.09 2020
09.09-13.09
11.09-12.09
26.09.
25.09
27.09
30.09
01.10
15.10-18.10
07.11.2020 |
ІІІ етап узагальнено-аналітичний |
Проведення аналізу виконаної роботи, оцінювання вкладу кожного учня, заохочення найбільш активних учасників проєкту |
ЗДВР, Учні – керівники центрів учнівського самоврядування Республіки Любокрай |
Листопад |
Оформлення альбому з фото-, відеоматеріалами, презентаціями, малюнками, учнівськими поробками за результатами реалізації проєкту |
Самоврядування |
Листопад-грудень |
|
Моніторинг ефективності реалізації проєкту |
Практичний психолог |
Грудень |
|
Висвітлення результативності реалізації проєкту у засобах масової інформації, шкільному веб-сайті |
Самоврядування |
Листопад |
|
Виступ голови ради учнівського самоврядування на педагогічній раді з питань виховної роботи «Роль учнівського самоврядування в житті навчального закладу як реальної виховної сили. Формування особистісних якостей та соціальної активності здобувачів освіти.» |
ЗДВР, голова Ради учнівського самоврядування Астапенко Даша
|
Листопад |
КВЕСТ за результатами проведених заходів
«Правила безпеки знаєш – про своє життя Ти дбаєш»
Анотація:
В даній роботі представлена методична розробка гри-квесту на тему здорового способу життя для учнів молодшої школи, правил безпеки дорожнього руху, поведінки вдома та в громадських місцях, правил здорового харчування. Даний захід проводиться учнями 9-11 класів за підтримки дирекції школи, громадськості села, представників правоохоронних органів. У розробці подані завдання квесту на кожній із станцій, правила гри, матеріали, необхідні для проведення заходу. Використання цієї розробки заходу доцільне при здійсненні превентивної, просвітницької, тренінгової роботи з дітьми.
Гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Це – цікавий і, водночас, ефективний спосіб засвоєння школярами необхідних знань, умінь та навичок. Інтерактивні вправи, виконання яких передбачає участь у квесті, стимулюють інтерес учнів, забезпечують активне долучення всіх учасників, згуртовують колектив учнів.
Мета гри-квесту «Правила безпеки знаєш – про своє життя Ти дбаєш» – сприяти отриманню молодшими школярами знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», «безпека», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на безпеку власного життя, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я. Проводячи гру. Старшокласники відчули себе в ролі старших наставників для малюків, збільшили свої знання в тій чи іншій галузі здоров’язбереження, розвивали свої організаторські та акторські здібності.
Квест – це пригоди. Кожна команда проходить ряд станцій – етапів, де помічники (учні 9-11 класів, педагог-організатор, інспектор патрульної поліції) дають завдання. Вони ж і оцінюють роботу і ставлять бали у маршрутному листі.
Обладнання: мультимедійний комплекс, бланки тестів, конверти з матеріалами завдань, таблички з позначенням етапів, маршрутний лист, макети дорожніх знаків, амуніція патрульного, роздатковий матеріал, виставка казок, костюми казкових персонажів.
Форма заходу: квест.
Місце проведення:
Станція 1 - «Казка вчить, як на світі жить» (актова зала школи).
Станція 2 - «У Країні корисних смаколиків» (спортивна зала школи)
Станція 3 - « Будь уважним на дорозі і пильнуй на кожнім кроці» (внутрішній двір школи)
Станція 4 - «Всі знання ти підсумуй – і для скриньки ключ готуй!» (вестибюль школи)
Учасники: учні школи, педагогічні працівники, інспектор патрульної поліції.
Час проведення – 9.00 – 13.00 (Перерва: 10.30 – 11.30)
Розробка виховного заходу для учнів початкових класів,
за участю учнів 5-9 класів
Хід заходу:
І. Організаційна частина.
Етап І. Вітання учасників квесту, емоційне налаштування.
(Учні 1-4 класу заходять до зали, їх зустрічають інструктори квесту – старшокласники. Інструктори розміщують учнів по командних місцях.)
Старшокласниця.
Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ.
А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Візьміть один одного за руку, усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.
- Я всміхаюсь сонечку!
- Здрастуй, дороге!
- Я всміхаюсь квіточці!
- Хай вона росте!
- Я всміхаюсь дощики!
- Лийся мов з відра!
- Друзям усміхаюсь!
- Зичу всім добра!
(Учні-старшокласники виконують вокально-хореографічну композицію, дарують кульки-сердечка молодшим школярам, тим самим створюють емоційне налаштування на проведення заходу)
Старшокласник. А зараз, щоб познайомитись з нашими молодшими друзями ближче, проведемо розминку і налаштуємось на цікавий квест.
Старшокласниця.
Оскільки гра командна, вона передбачає певні правила для членів команд:
Від чітких і швидких дій групи залежить її успіх. Команда, яка зуміє злагоджено і швидко пройти всі етапи, переможе.
Ознайомлення із правилами гри
На старті кожна команда отримує:
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
Етап ІІ – «Візитна картка»
На майданчику шикуються команди. Кожна команда має свій колір, у кожного учасника кольорова краватка, або кепка. Кожна команда має свою емблему.
Гра починається з урочистого привітання команд учасників. Команди демонструють свою життєву позицію на зразок виступу агітбригади. Презентують свою назву і гасло.
Етап ІІІ – «На старт!»
Після привітання команди отримують маршрутні листи, де записані назви станцій, якими будуть подорожувати класи.
Подається умовний сигнал і команди рушають в путь.
На кожній станції за виконані завдання діти отримують букви-підказки, з яких потім складуть слово-ключ для скриньки з подарунками.
ІІ. Практичне виконання завдань
Станція 1. «Казка вчить, як на світі жить» (актова зала школи).
Мета: закріпити, повторити і систематизувати рівень знань, умінь, навичок молодших школярів, набутих під час знайомства та читання казок; розвивати уяву і фантазію, логічне та конструктивне мислення, пам'ять, увагу; виховувати інтерес до усної народної творчості, доброзичливість, почуття справедливості, шанобливе ставлення до оточуючих.
Оформлення зали: виставка малюнків, книжок, презентація казок, маски казкових персонажів.
ХІД ЗАХОДУ:
Ведучий. Діти, сьогодні ми вирушаємо у мандрівку до Країни Казок. Як ви думаєте, хто буде господинею на нашому святі? Так, вірно – Казка. Казки бувають рiзнi: довгi i короткi, веселi, чарiвнi, написанi автором або складенi народом. Проте у всiх казок є одна спiльна риса — мудрiсть. Адже недарма у народі кажуть «Казка вчить, як на світі жить». І особливо це проявляється у народнiй казцi. Ми з вами, друзi, знаємо багато чудових українських народних казок. Дійшли вони до нас завдяки талановитим оповiдачам, яких так багато було колись в Українi, та сумлiнним збирачам народного фольклору. Тож ваше завдання сьогодні – не просто правильно назвати казку-відгадку, а зробити висновок, чого саме вчить ця казка.
Сьогодні ми Казку сюди запросили,
Щоб бачити Казку і слухать гуртом,
А Казка в дорозі десь там загубилась –
Давайте її погукаєм разом.
Всі разом. Каз-ко! Каз-ко!
Виходить Казка разом з помічниками – казковими героями. (Фото1)
Фото 1
Казка. Привіт, мої рідні, привіт, мої милі! Як я рада що ви запросили мене на свято. Чи любите ви казки? Чи знаєте ви казки? Тоді називаємо казку-відгадку і формулюємо правило безпеки, якого навчає казка.
1.Хто кругленький і смачненький
Із віконця скік та скік
Втік від Баби і від Діда
До Лисички на язик?
Це не Зайчик і не Котик
Не Бичок, не сірий Вовк
Це веселий, хвалькуватий,
Невгамовний … («Колобок»)
(Правило безпеки – слухати рідних, не йти з дому без дозволу або попередження рідних, не довіряти незнайомим.)
2. Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі
Тут лисичка прибігає,
Мерщій півника хапає
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати. («Лисичка, Котик та Півник»)
(Правило безпеки – не відчиняти двері незнайомим людям, у разі виникнення небезпечної ситуації – негайно зв’язатися з рідними, або, як варіант, кричати: «Пожежа!»).
3. Ой ви, діточки козеняточка!
Відімкнітеся, відчинітеся!
Ваша матінка прийшла,
Молочка принесла! («Вовк та семеро козенят»)
(Правило безпеки – слухатися завжди батьків).
4.Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься?
Хто б відповів? («Червона Шапочка»)
(Правило безпеки – нічого не розповідати про себе незнайомим людям, ніколи не давати адреси своїх родичів)
5. До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
(«Пригоди Буратіно»)
(Правило безпеки – не віддавати свої гроші незнайомцям, стерегтися шахраїв, бути уважним)
6. Гарні, зелені були ягідки.
Курочка каже: „Накличеш біди".
Півник ураз захворів на живіт,
Більше не схоче він ягідок тих.
Курочка дуже про півника дбала, Лікаря навіть йому викликала.
Півник не слухав сестричку свою,
В річці загинув від тонкого льоду.
(«Умій почекати»)
(Правило безпечної поведінки на льоду, а також не можна їсти незнайомі плоди рослин).
7. Цапки на місточку зустрілись,
Посварилися, побились
Та й у річку звалились.
(«Про двох цапків»)
(Правило безпеки – вирішувати конфлікти мирним шляхом. Враховувати інтереси всіх сторін, уміти вислухати і висловити свої думки).
8. Моя казка всім відома,
У семи живу я гномів.
Стан тонкий, тендітна ніжка .
Хто я, друзі? …
(« Білосніжка»)
(Правило безпеки – не можна пригощатися з рук чужої незнайомої людини чи випадкового перехожого.)
9. Він звірят усіх лікує,
Від хвороби їх рятує.
Вилікує він за мить
Все, що в звірів заболить.
Допоможе завжди вам,
І птахам, і дітлахам.
Він під деревом сидить,
Добрий лікар... («Айболить»)
(На сцені з’являється Лікар Айболить. Виносить торбинку з «предметами з казок». За кожну правильну відповідь команда отримує літеру-підказку, прикріплену до предмета) (Фото 2).
Фото 2
Казка. Молодці! Ви змогли правильно визначити правила безпечної поведінки, яких нас вчать казки, назвали предмети з казок, тож отримуйте літери-підказки, з яких складете слова.
Лікар Айболить. І пам’ятайте! Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні, прислів'я, приказки, притчі... Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас, сіють доброту і мудрість, навчають, як треба по правді жити.
Ведуча. А зараз рухлива гра під музику з казок.
Умови руханки:
Команда ділиться на мікрогрупи. Коли грає жвава музика, всі діти рухаються, танцюють. По команді «Стежина» повинні стати в колону один за одним, поклавши руки на плечі товаришу. По команді «Озеро» – зібратись у коло підняти руки і поєднати їх. А по команді «Галявина» кожна група повинна взятись за руки, але присісти. (Фото 3, фото 4)
Фото 3 Фото 4
Станція 2 «У Країні корисних смаколиків» (спортивна зала школи)
Мета: закріпити раніше набуті знання дітей про значення правильного збалансованого харчування, необхідності вести здоровий спосіб життя. Прищеплювати гігієнічні навички, бажання дітей бути здоровими, вживати вітаміни. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я, повагу до здоров’я інших людей, сприяти підвищенню інтересу дітей до занять фізичною культурою та спортом.
Ведучий (старшокласник). Діти! Я вітаю вас у Країні корисних смаколиків. Їжа – джерело енергії, необхідний і важливий елемент життя людини. Смачна і майстерно сервірована їжа може стати джерелом не тільки поживних речовин, а й радості. Подорожуючи країною, ви побуваєте на острові «Травоїдних», де жителі їдять лише їжу рослинного походження, та на острові «Хижаки», де, навпаки, мешканці люблять лише їжу тваринного походження. Отже, починаємо наш маршрут.
Острів «Хижаків»
Завдання. Попрацюйте з ілюстраціями і «зберіть кошик корисних продуктів»
На столі перед учнями картки із зображенням корисних і шкідливих продуктів, а також мініатюрна копія кошику для покупок і відерця для сміття. Команді пропонується здійснити похід до супермаркету і навантажити кошик покупками. Діти повинні покласти в кошик тільки корисні товари тваринного походження, а шкідливі - в смітничок. Пояснити свій вибір. (Фото 5)
Зображення товарів «супермаркету»: гамбургер, чіпси, кока-кола, сік, молоко, масло, картопля фрі, м’ясо, риба, сметана, мука, яйця, цукерки, печиво, лимонад, сухарики, мівіна, торт, сир.
Фото 5
Острів «Травоїдних»
Завдання 2. «Вітаміни в загадках» (Фото 6)
Ведучий (старшокласник). Слово Вітаміни походить від латинського віта– життя. Вітаміни необхідні організмові для нормального повноцінного життя. Вітаміни надходять в організм людини з їжею рослинного та тваринного походження, але, на жаль швидко там розкладаються. Тому необхідно постійно вживати продукти, що містять вітаміни. Найбільше вітамінів у свіжих фруктах та овочах. Овочі і фрукти товаришують із вітамінами – корисними речовинами, необхідними для здоров’я людини. В організмі людини більшість вітамінів не утворюється. Вони надходять туди з їжею. Тому ви повинні їсти овочі, фрукти, горіхи, а також продукти тваринного походження, бо в деяких з них теж є вітаміни. А якщо їх організму не вистачає, людина хворіє. Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального росту і розвитку нашого організму.
- Які ви знаєте овочі?
- Назвіть відомі вам фрукти.
- Які фрукти ростуть у нашій місцевості?
А зараз відгадайте загадки – назви рослин, багаті на вітаміни.
Фото 6
Станція 3 « Будь уважним на дорозі і пильнуй на кожнім кроці» (внутрішній двір школи)
Мета: закріпити за допомогою різних ігрових моментів знання, уміння та навички дотримання ПДР.
Розвивати в дітей фантазію, пам’ять, увагу, мислення, вміння дотримуватися правил гри; формувати почуття дружби і взаємоповаги.
Виховувати повагу до встановлених правил і бажання їх знати і виконувати.
Інспектор патрульної поліції
Діти! Сьогодні ми з вами будем не просто гратися, а повторимо і підсумуємо «Абетку юного пішохода», яку ви вивчили зі своїми старшими друзями та вчителями. А за правильні відповіді ваша команда отримає букви-підказки, з яких треба скласти слова.
Локація 1 «Дорожні знаки»
Коли на вулицях міста почали їздити автобуси, автомобілі, трамваї, тролейбуси, вулицям потрібно було дати мову. На цій дорожній мові з водіями та пішоходами «розмовляють» вулиці усіх країн світу.
Коли людина вчиться читати, їй показують букви. З букв будуються слова, із слів – речення. У дорожній мові також є букви – знаки. Але їх не потрібно складати в слова. Один знак означає цілу фразу – дорожній сигнал. Цi сигнали бувають різні. Одні попереджають водія про не6езпеку. Інші – забороняють рух. Є знаки, за допомогою яких можна дізнатися, де можна отримати якусь послугу та інші. Дорожніх знаків є дуже багато і кожен з них має своє значення. Дорожні знаки є добрими друзями для водіїв і пішоходів. Вони допомагають нам орієнтуватися на дорозі, правильно переходити дорогу тощо. Давайте перевіримо, як ви знаєте дорожні знаки… (Фото 7)
Фото 7
Локація 2. «Загадкова»
Добре знає всі дороги.
Як захочу – він стоїть,
Я скажу – то побіжить.(Велосипед)
За мить сто машин зупиняє вона!
Ось паличку вгору він ловко підняв –
Одразу КАМАЗ, мов укопаний став . (Регулювальник)
А з місця не рушить.(Дорога)
Це очі у машини. (Фара)
«Їду, їду в далеч-світ.
Їду, їду не трясу,
Гей, сідайте підвезу». (Тролейбус)
Головний тут – пішохід.
Що одне одному не заважати,
Потрібно праворуч шлях тримати. (Тротуар)
Локація «Амуніція патрульного» (фото 8,9)
Поліцейський 2. Багато з вас ходять до школи самостійно, без дорослих, тому ви всі повинні пам'ятати такі правила: шлях до школи вибирайте найбезпечніший, на якому менше переходів через вулицю чи дорогу. Коли йдете вулицями міста, будьте обережними! Не поспішайте! Йдіть тільки правим боком тротуару, чи узбіччям. Не виходьте на проїзну частину вулиці чи дороги. Проходячи повз ворота, будьте особливо обережні! З воріт може виїхати автомобіль. Переходь вулицю тільки по пішохідних переходах.
Всі ми є пішоходами, тому повинні знати правила переходу вулиці і дотримуватися цих правил.
Дорожній патруль контролює ситуацію на дорозі. Для того, щоб контролювати, треба добре знати правила. Поліцейський – це ваш друг і ви не повинні боятися в разі необхідності звернутися за допомогою. Тож відчуйте себе в ролі патрульного поліцейського, примірявши амуніцію і ознайомившись з облаштуванням патрульного автомобіля. І, звичайно, отримавши літери-підказки.
Фото 8
Фото 9
Станція 4. «Всі знання ти підсумуй – і для скриньки ключ готуй!» (вестибюль школи)
Вартовий – голова ради учнівського самоврядування.
Завдання – відібрати тематичні картки та створити колаж з фрагментів на тему «Безпека в житті – життя у безпеці» (Фото 10,11)
Правильні відповіді-картки:
Фото 10 Фото 11
ІІІ. Підведення підсумків квесту. Всі класи склали літери-підказки з кожних станцій у слова, а слова у речення «ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ЗНАЄШ – ПРО СВОЄ ЖИТТЯ ТИ ДБАЄШ». Це і є ключ до «Скрині скарбів». У якій учні знайдуть яблучка, книжки: «1000 та один поворот», «Споримо, Ти не знаєш?!», «Безпечний фешн», клікери, олівці на пам’ять. (Фото 12)
Фото 12
1