Правила роботи в кабінеті хімії. Правила безпеки в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання

Про матеріал
Самостійна робота містить 6 варіантів,Перевіряє знання про ПТБ будову приладів та обладнання.
Перегляд файлу

Самостійна робота

з теми «Правила роботи в кабінеті хімії.  Правила безпеки  в хімічному кабінеті. Лабораторний посуд і обладнання»

Варіант І

1. Що означають знаки, зображені на етикетках хімічних реактивів?

2. Вставити пропущені слова в речення, що відповідають основним правилам безпеки життєдіяльності, яких слід дотримуватись під час роботи в кабінеті хімії:

а)  речовини пробувати на смак...

б) ... не можна брати руками

в) на посуді, в якому зберігаються реактиви, обов’язково мають бути...

г) особливо обережними слід бути під час роботи з... та...

ґ) для ознайомлення із запахом речовини необхідно долонею зробити рух від... до...

3. Намалювати схематично лабораторний штатив та підписати його складові частини.

Варіант ІІ

1. Що означають ці знаки?

2. Закінчити речення, що відповідають основним правилам безпеки життєдіяльності, яких слід дотримуватись під час роботи в кабінеті хімії:

а) виконувати слід лише ті хімічні досліди, які...

б) реактиви для дослідів брати лише в таких кількостях, які...

в) не можна вживати в хімічному кабінеті...

г) під час нагрівання розчинів у пробірці необхідно стежити за тим, щоб отвір пробірки був спрямований від...

ґ) після закінчення роботи...                                                                                                      3. Намалювати схематично спиртівку і підписати її складові частини.

Варіант ІІІ

1. Що означають ці знаки?

2. Закінчити речення, що відповідають основним правилам безпеки життєдіяльності, яких слід дотримуватись під час роботи в кабінеті хімії:

а) забороняється нагрівальні прилади залишати...

б) без дозволу вчителя не змішувати речовини, яких...

в) спиртівку запалювати від іншої спиртівки...

г) гасити полум’я спиртівки слід...

ґ) залишки речовини не можна висипати й виливати в...

3. Намалювати схематично будову полум’я і зазначити зони різних температур нагрівання.

 

Варіант ІV

1. Що означають ці знаки?

2. Що може статися, якщо:

а) запалювати спиртівку від іншої спиртівки?

б) не загасити нагрівальний прилад?

в) нагрівати склянки й колби безпосередньо на відкритому полум’ї?

г) зберігати розчини речовин у пляшках з-під мінеральної води та інших охолоджувальних напоїв?

ґ) не закрити банку з реактивом?

3. Назвати зображене на малюнку хімічне обладнання та вказати його призначення

 

Варіант V

1. Що означають ці знаки?

2. Що слід робити, якщо:

а) на шкіру потрапила кислота?

б) на шкіру потрапив луг?

в) розлили кислоту?

г) розлили луг?

ґ) розсипали порошок реактиву?

3. Назвати зображене на малюнку хімічне обладнання та вказати його призначення

 

 

 

 

 

Варіант VI

1. Що означають ці знаки?

2. Обґрунтувати, чому речовини не можна:

а) пробувати на смак;

б) брати руками;

в) змішувати без вказівки вчителя;

г) для визначення запаху підносити близько до обличчя.

3. Назвати зображене на малюнку хімічне обладнання та вказати його призначення

 

docx
Додано
27 травня 2020
Переглядів
2319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку