Правила в схемах з української мови

Про матеріал

Дидактичний матеріал "Правила в схемах з української мови" стануть опорою учням початкових класів. Роздрукувавши його учні можуть вільно користуватися ним на уроках.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

головні: підмет (хто? що?) присудок (що робить?)другорядні … - закінчення; - основа; - корінь; - префікс якщо є - суфікс в слові Склад слова. Члени речення{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}Особа. Числооднинамножина1ями2тиви3він, вона, воновони. Особові займенники. Букви і звуки{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}БУКВИЗВУКИА (а)[а]Б (бе)[б]В (ве)[в]Г (ге)[г]Ґ (ґе)[ґ]Д (де)[д], [д′]Е (е)[е]Є (є)[йе], [е]Ж (же)[ж]З (зе)[з], [з′]И (и)[и]І (і)[і]Ї (ї)[йі]Й (йот)[й′]К (ка)[к]Л (ел)[л], [л′]М (ем)[м]Н (ен)[н], [н′]О (о)[о]П (пе)[п]Р (ер)[р], [р′]С (ес)[с], [с′]Т (те)[т], [т′]У (у)[у]Ф (еф)[ф]Х (ха)[х]Ц (це)[ц], [ц′]Ч (че)[ч]Ш (ша)[ш]Щ (ща)[шч]Ь (м′який знак)-Ю (ю)[йу], [у]Я (я)[йа], [а][дж][дз], [дз′]

Номер слайду 2

Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти

Номер слайду 3

Ч а с т и н и м о в и{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Частина мови. Що означаєНа які питання відповідаєЯк змінюєтьсяІменник. Назва предмета. Хто? Що?За числами,за відмінками,буває ч., ж., с. р. Прикметник. Ознаку предмета. Який? Яка? Яке? Які? За числами, за родами, за відмінками. Дієслово. Дію предмета. Що робить? Що робив? Що буде робити?За числами,за часами,за особами,за родами (в мин. часі)Прийменникв, на під, над, перед, до, за, без, від, із-за …Служить для зв’язку слів у реченніСполучника, але, і, й, та, проте, що, щоб, тому що …Служить для зв’язку слів і реченнь. Числівник. Кількість предметів або порядок їх при лічбіСкільки? Який? Котрий? Який по порядку?За числами,за родами,за відмінками. Займенник(особовий)Предмет, ознаку, кількість, не називаючи їх. Хто? Що?За числами, за відмінками,в 3-й ос. за родами. Прислівник. Ознаку діїЯк? Де? Куди? Звідки? Коли?Не змінюється

Номер слайду 4

Н. Хто? Що?Р. Кого? Чого? (немає)Д. Кому? Чому? (дали)З. Кого? Що? (знайшли)О. Ким? Чим? (орудували)М. На кому? На чому?1. Аналізоване слово.2. Частина мови.3. На яке питання відповідає?4. Власна чи загальна назва.5. Назва істоти чи неістоти.6. У якому значенні вжито (прямому чи переносному)?7. Рід.8. Число.9. Відмінок.10. З яким словом зв’язане в реченні?11. На яке питання відповідає?12. Яким є членом речення – головним чи другорядним?1. Аналізоване слово.2. Частина мови3. На яке питання відповідає?4. Рід.5. Число.6. Відмінок.7. Від якого слова залежить?8. Яким є членом речення?Аналізоване слово. Частина мови. Початкова форма. На яке питання відповідає?Час. Число. Особа (у дієслів теп. і майб. часу). Рід (у дієслів мин. ч. одн.)Дієвідміна. З яким словом зв’язане. Яким є членом речення. Аналізоване слово. Частина мови. На яке питання відповідає?Особа (якщо є). Число. Рід (якщо є). Відмінок. З яким словом зв’язане. Роль у реченні.радостісумугордостіспівчуттяжалю тривогигнівуобуренняпротестувіри (в…)зневіриогидистрахуспокусисоромуболюкаяттямилосердяповагилюбові (до…)вдячностізаздрощівжиттєрадісностініжності (до…)захопленнязневагиненавистіпригніченнязадоволенняневдоволенняздивуваннярозчаруваннябайдужостіспівпереживанняжорстокостіТаблиця почуттів. ВІДМІНКИРозбір іменника як частини мови. Розбір прикметника як частини мови. Розбір дієслова як частини мови. Розбір займенника як частини мови

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сукмановська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
16819
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку