Правильне харчування.

Про матеріал
Мета: повторити й активізувати назви продуктів харчування; ознайомити з правилами застосування прикметників після дієслів чуттєвого сприйняття; продовжувати формувати навички аудіювання та говоріння; розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.
Перегляд файлу

Англійська мова

6 клас

Урок № 32

Тема:  Правильне харчування.

Мета:  повторити й активізувати назви продуктів харчування; ознайомити з правилами застосування прикметників після дієслів чуттєвого сприйняття; продовжувати формувати навички аудіювання та говоріння; розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

 1. Привітання.

Т: Hello! Nice to see you!

Ps: Nice to see you, too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about the right food to eat. We'll revise the vocabulary on the topic and also learn some new grammar rules.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Word Clap».

Учні розташовуються колом і разом відбивають ритм, спочатку повільно, потім все скоріше: учні три рази плескають по колінах, а четвертий раз — у долоні. Із кожним четвертим оплеском один із учнів називає продукт харчування. Назви можуть повторюватися, але не раніше, ніж через три слова.

Ps: (three claps).

P1: Bread!

Ps: (three claps).

P2: Rice!

Ps: (three claps).

Р3: Eggs!

Ps: (three claps).

Р4: Milk!

Ps: (three claps).

Р6: Cheese.

Ps: (three claps).

P7: Chocolate.

4. Перевірка домашнього завдання.

2) Впр. 2 (с. 60), переказ тексту.  Учитель просить двох-трьох учнів переказати текст. Клас слухає та виправляє можливі помилки.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Аудіювання.

Вивчення пісні «Pete Eats Meat».

1) Виконання завдання на картках.

Учитель роздає картки зі словами пісні «Pete Eats Meat» і просить учнів знайти незнайомі назви продуктів харчування. Пояснивши значення нових JIO, учитель читає слова пісні або ставить аудіозапис, а учні заповнюють пропуски в тексті. По закінченні роботи учні ланцюжком читають текст пісні. Потім співають пісню разом з учителем.

Т: Listen to the Jazz Chant «Pete Eats Meat» and fill in the blanks.

PETE EATS MEAT

Pete eats meat.

 He doesn't eat fish.

Pete likes meat, red meat.

Meat for breakfast — bacon, sausages.

Meat for lunch — ham sandwiches.

Meat for dinner — meatloaf, meatballs.

Pete loves meat, red meat.

Trish eats fish.

She doesn't eat meat.

Trish loves shellfish.

Shrimp cocktail.

Freeh shellfish.

Clams, scallops, oysters on the half-shell,

lobster stew.

Trish eats shellfish.

Fresh shellfish.

Trish loves shellfish.

I do, too.

Marian's a vegetarian.

She doesn't eat meat.

She doesn't eat fish.

Marian's a vegetarian.

She eats vegetables every day.

Broccoli pizza, mushroom stew.

Garlic soup with onions, too.

Eggplant, carrots, cauliflower pie.

She doesn't like meat —

Neither do І.

Listen to the Jazz Chant and fill in the blanks with the missing words.

PETE EATS MEAT

Pete eats  _____________________

He doesn't eat___________________ 

Pete likes meat, red meat.

Meat for breakfast —_________________, sausages.

Meat for lunch ___________________sandwiches.

 meatloaf, meatballs.

Meat for ________________ meatloaf, meatballs.

Pete loves meat, red meat.

Trish eats __________________ 

She doesn't eat meat.

Trish __________________ shellfish.

Shrimp cocktail.

Fresh shellfish.

Clams, scallops, oysters on the half-shell, lobster stew.

Trish eats shellfish.

________________ shellfish.

Trish loves shellfish.

I do, too.

Marian's a vegetarian.

She doesn't _______________ meat.

She doesn't eat fish.

Marian's a_____________________. 

She eats______________________ every day.

Broccoli ____________________, mushroom stew.

Garlic soup with ________________________, tоо . 

Eggplant, carrots, cauliflower pie.

She doesn't like meat —

Neither do I.

2) Бесіда в режимі T-P-P-P.

Т: What does Pete like to eat? What meat products does he like? Which of them are healthy? Which are not very good for health? Do you like meat? What does Trish like to eat? Does she eat meat? What fish products does she like? Is fish good for health? Do you like fish? What does a vegetarian like to eat? What does Marian eat? Are vegetables good for health? Do you like vegetables? Are you a vegetarian?

2. Активізація ЛО теми.

1) Впр. 4 (c. 61).

Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях поданими лексемами. Потій ланцюжком читають речення вправи.

2) Бесіда в режимі Т->P-P2>P3.

Т: What products can be sour/sweet/salty/bitter/spicy? Do you like sour/sweet, salty bitter/spicy food?

3. Подання граматичного матеріалу: правила застосування прикметників після дієслів чуттєвого сприйняття.

1) Пояснення вчителя.

Бесіда в режимі Т-Р^Р^Р^.

Т: Let's think what words do we usually use after the verbs — nouns, adjectives or adverbs? Look at the blackboard and answer my questions.

Учитель пише на дошці адвербіальні словосполучення: to live happily. to listen care-fully, to run quickly.

Учні повинні здогадатися, що після дієслів зазвичай застосовуються прислівники.

Т: But there are some verbs related to senses like to feel. to hear, to smell. to look, to see, to taste and to sound, which are followed by adjectives, not adverbs: to feel + good, to smell + beautiful etc. Look at the Grammar Lab on page 61 and answer my questions. What are the verbs related to senses? What words — adjectives or adverbs are they followed by? What examples of the verbs related to senses * adjectives are given?

2) Граматична гра «Making Sentences».

Клас поділяється на дві команди. Учитель пише на дошці заготовки для речень: дієслова чуттєвого сприйняття (to feel, to hear, to smell, to .look, to see, to taste, to sound), а також прикметники (good, delicious, wonderful, sweet, nice, happy, awful). Кожна команда повинна скласти за п'ять хвилин якомога більше речень, вико-риставши для кожного речення одне з дієслів чуттєвого сприйняття та один прикметник. За кожне правильно складене речення надається 1 бал.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

1) Скласти три речення з дієсловами чуттєвого сприйняття.

2) Записати по дві назви продуктів харчування, які є кислими, солоннмн, гіркими, солодкими, гострими.

2. Підведення підсумків уроку.

 Бесіда.

Т: What new information about food have you learned today? Name one product which is:

 sweet;

 delicious;

 disgusting;

 good for health;

 bad for health;

 is good for vegetarians;

 isn't suitable for vegetarians;

 is made of meat;

 is taken from vegetables.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку