План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок № 36
Тема: Час обіду.
Мета: активізувати ЛО теми; навчати складати монологічні повідомлення за темою; повторити граматичний матеріал; формувати навички читання та письма; удосконалювати техніку читання; розвивати діалогічне та монологічне мовлення учнів; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для проведення опитування, для роботи в парах, для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання,
Т: Good morning, children! Рв: Good morning, teacher!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we arе goіng to continue learning the topic «It's Dinner Time» and practise the vocabulary In dialogues, rhyme, and exercises.
3. Перевірка домашнього завдання.
Учні ланцюжком читають слова та визначення до них.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Т: Now wo are going to find out how healthy your eating habits are. For that follow the task on your cards and after you finish asking your classmate, make a short report about your classmatoe' eating habits.
Кожний учень отримує картку іа заготовкою для проведення опитування, ставить за питання своїм однокласникам І заповнює таблицю отриманою інформацією. Потім складає усне повідомлення про звички своїх однокласників, пов'язані з їжею.
Use the questionnaire on your cards to interview 5 other pupils about their eating habits. Use the following scores for each person's answer: Yes, often — 3. Sometimes — 2. Seldom — 1. No, never — 0. |
|||||
Pupils Questions |
Pupil 1 |
Pupil 2 |
Pupil 3 |
Pupil 4 |
Pupil 5 |
Do you think you eat too much?
|
|
|
|
|
|
Do you drink fizzy drinks like Cola or Pepsi? |
|
|
|
|
|
Do you like fast food? |
|
|
|
|
|
Do you eat snacks like biscuits, nuts, chocolate? |
|
|
|
|
|
Total score |
|
|
|
|
|
The result:
0—4. These people are always hungry.
5—8. These people are careful about what they eat.
9—12. These people eat too much of junk food.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Speaking 1. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 4 (с. 65)
Учні в парах спочатку читають, а потім відтворюють діалоги вправи. Учитель просить дві-чотири пари розповісти діалог класові.
2) Гра «Find the Difference».
Учитель роздає учням картки з малюнками (два різні малюнки на парту). Учні порівнюють свій малюнок із малюнком сусіда, по черзі повідомляючи, що зображено у них на малюнку.
Р1: In my picture there are three slices of bread.
P2: In my picture there are five slices of bread. In my picture there is some cheese. P1: In my picture there is some cheese, too. In my picture there is a fried fish.
P2: In my picture there is no fried fish. In my picture there are two tomatoes.
P1: In my picture there is one tomato etc.
2. Активізація мовленнєвих зразків.
1) Виконання завдання на картках.
Т: Look at the words on your cards. Which of them is odd in each line? Circle the odd word and explain your choice.Учні читають слова на картках, визначають, яке з них «зайве», й усно пояснюють свій вибір.
Circle the odd word out.
1) Yoghurt, cream, butter, spaghetti, cheese, curd.
2) Bake, sweet, bitter, spicy, sour, salty.
3) Jug, pan, pot, bowl, raisins, frying-pan.
4) Oranges, bananas, apples, been, grapes, peaches.
5) Mixer, stove, oven, toaster, pudding.
6) Water, milk, juice, cereal, yoghurt, Cola.
7) Tomato, potato, onion, flour, cabbage, cucumber.
2) Впр. 5 (c. 65).
Учні самостійно заповнюють пропуски в тексті поданими словами. Потім ланцюжком читають текст.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
1) Впр. 4 (с. 65), вивчити один із діалогів.
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі Т-Р1-Р2-Р3.
Т: What topic did we discuss at the lesson today? What have you found out about eating habits of your classmates? Do most of them like healthy or junk food?