№ |
Клас |
Назва теми |
Домашнє завдання |
Прим. |
||
9-А |
9-Б |
9-В |
||||
ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА» (1 година) |
||||||
1. |
|
|
|
Право і закони в житті людини і суспільства. Зміст. Завдання і структура курсу. |
Прочитати с.3-6. |
|
Розділ 1. Основи теорії держави та права (4 години) |
||||||
2. |
|
|
|
Загальна характеристика держави. |
Прочитати §1. Виконати завдання №1-6 (6б.) або №8 (на 12б.), с.13. |
|
3. |
|
|
|
Форми держави. Державна влада. |
Прочитати §2. Виконати завдання №6, с.22. |
|
4. |
|
|
|
Поняття й види соціальних норм. |
Прочитати §3-4. Виконати №1-4 (на 4б.) або №5 (на 12б.), с.33. |
|
5. |
|
|
|
Практичне заняття №1. Соціальні норми в житті людей. |
Виконати тестові завдання на с.35. |
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВОВІДНОСИНИ. ПРАВОПОРУШЕННЯ. ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (5 години) |
||||||
6. |
|
|
|
Правовідносини. |
Прочитати §5. Виконати завдання №7,с. 42. |
|
7. |
|
|
|
Правопорушення. |
Прочитати §6. Виконати завдання №5, с. 47. |
|
8. |
|
|
|
Юридична відповідальність. |
Прочитати §7-8. Виконати завдання №1-5, с.56. |
|
9. |
|
|
|
Практичне заняття №2. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння. |
Виконати тестові завдання на с.61-62. Повторити §1-8. |
|
10. |
|
|
|
Узагальнення.
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ І ДЕРЖАВИ (6 годин) |
||||||
11. |
|
|
|
Конституція України. |
Прочитати §9. Виконати №6, с.71. |
|
12. |
|
|
|
Громадянство України. |
Прочитати §10. Виконати №1-4 (на 6б.) або №11, с.80-81. |
|
13. |
|
|
|
Конституційні права, права, свободи та обов’язки людини і громадянина. |
Прочитати §11. Виконати завдання №10, с.89-90. |
|
14. |
|
|
|
Органи державної влади в Україні. Місцеве самоврядування. |
Прочитати §13-14. Виконати №1-6 (на 6б.) або №12, с.107. |
|
15. |
|
|
|
Практичне заняття №3. Звернення громадян. |
Виконати тестові завдання на с.108-109. Повторити §9-14. |
|
16. |
|
|
|
Узагальнення.
|
|
|
Розділ 4. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин (14 годин) |
||||||
17. |
|
|
|
Неповнолітні в цивільних правовідносинах. |
Прочитати §15. Виконати завдання №3, с.117. |
|
18. |
|
|
|
Практичне заняття №4. Власність неповнолітніх. |
|
|
19. |
|
|
|
Ти – споживач.
|
Прочитати §16. |
|
20. |
|
|
|
Практичне заняття №5. Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій з кредитною карткою. |
|
|
21. |
|
|
|
Сім’я. Шлюб. |
Прочитати §17-18. Виконати №8, с.133. |
|
22. |
|
|
|
Практичне заняття №6. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування. |
|
|
23. |
|
|
|
Особливості праці неповнолітніх. |
Прочитати §19-20. Виконати завдання №15, с.150 |
|
24. |
|
|
|
Практичне заняття №7. Працевлаштування неповнолітніх. |
|
|
25. |
|
|
|
Адміністративні правопорушення. |
Прочитати с.153-154. Виконати завдання на картках. |
|
26. |
|
|
|
Адміністративна відповідальність неповнолітніх. |
Прочитати с.157-162. Виконати завдання на картках. |
|
27. |
|
|
|
Злочин. |
Прочитати с.155-156. Виконати завдання на картках. |
|
28. |
|
|
|
Кримінальна відповідальність неповнолітніх. |
Прочитати с. 163-166. Виконати завдання на картках. |
Резерв. |
29. |
|
|
|
Практичне заняття №8. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх. |
Виконати тестові завдання на с.170-171.Повторити §15-23. |
|
30. |
|
|
|
Узагальнення.
|
|
|
Розділ 5. Якщо право – це професія (5 години) |
||||||
31. |
|
|
|
Особливості роботи слідчих, суддів, прокурорів та адвокатів. |
Вивчити конспект. |
|
32. |
|
|
|
Особливості роботи нотаріусів та юрисконсультів. |
Вивчити конспект. |
|
33. |
|
|
|
Особливості роботи поліцейських та правозахисників. |
Вивчити конспект. |
|
34. |
|
|
|
Практичне заняття №9. Судове засідання. |
Повторити конспекти. |
|
35. |
|
|
|
Узагальнення.
|
|
|