ПРЕДМЕТ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ. ЗАСОБИ ПІЗНАННЯ ІСТОРІЇ Подорож починається
Номер слайду 2
Давайте познайомимось ми нині! Хто? (Вчитель, учні) Де ми? (В Україні) Ну, а точніше? (В школі на уроці) Коли? (В 2022 році) Що робимо? (Знання ми здобуваємо!) А як? ( Дарма часу не гаємо!)
Номер слайду 3
Що? Де? Коли? Як? ОСНОВНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ, НА ЯКІ МИ БУДЕМО ШУКАТИ ВІДПОВІДІ НА НАШИХ УРОКАХ ПРЕДМЕТ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ
Номер слайду 4
Поміркуймо! Спробуйте продовжити речення: «Розкажу я вам цікаву історію...» Отже, історія – це те, що трапилося, сталося, відбулося колись. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ?
Номер слайду 5
ХТО? ЩО? ДЕ? КОЛИ? ЯК? ЧОМУ? МОЯ УЛЮБЛЕНА ІСТОРІЯ ІСТОРІЯ МАЛЕНЬКОГО ПЕСИКА В ІСТОРІЇ ВЕЛИКОЇ КРАЇНИ
Номер слайду 6
БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ І СВОЇХ БЛИЗЬКИХ!
Номер слайду 7
Історія — це наука про минуле людства Історія — це шкільний предмет про життя людей в минулому Історія — події з життя народу Історія — це пам’ять про тих, хто жив раніше Закономірний, послідовний розвиток життя Історія - оповідання, розповідь про кого-, що-небудь ПЕС ПАТРОН РАЗОМ З УКРАЇНСЬКИМ НАРОДОМ ТВОРИТЬ ІСТОРІЮ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО
Номер слайду 8
1.Уважно розгляньте колаж 2. Які події минулого він ілюструє? 3. Які події вам невідомі? 4. Які події хотіли б додати? Аргументуйте свій вибір.
Номер слайду 9
ЗАСОБИ ПІЗНАННЯ ІСТОРІЇ Ви розпочинаєте вивчати історію! Вашим першим помічником в осягненні історії України та світу буде цей підручник. Зазвичай на кожному уроці ви будете вивчати один його параграф. Він містить навчальний текст, ілюстрації, пояснення основних понять. https://pidruchnyk.com.ua/1668-vstup-do-istorii-5-klas-shchupak-2022.html Сторінка 11
Номер слайду 10
1. Опрацьовувати матеріал параграфа потрібно осмислено, уникаючи механічного запам’ятовування. 2. Якщо ви опрацьовуєте параграф як домашнє завдання, — намагайтеся це зробити того самого дня, коли відбувся урок і ще свіжа пам’ять про розглянутий на уроці матеріал. 3. Уважно прочитайте назву параграфа, а також запитання на початку тексту — це допоможе вам зрозуміти, про що йтиме мова. Пам’ятка для роботи з підручником Сторінка4
Номер слайду 11
4. Протягом читання звертайте увагу на виділені поняття, дати, імена, а також ілюстративний матеріал. ВАЖЛИВО: не намагайтеся дослівно завчити поняття — спробуйте їх зрозуміти, усвідомити. 5. Якщо під час читання вам трапилися незрозумілі поняття, назви, — зверніться до додаткових джерел інформації або до дорослих. 6. Для того щоб краще засвоїти матеріал, виконайте завдання після тексту. Пам’ятка для роботи з підручником (продовження) Разом ми вирушаємо в захопливий світ історії. Сторінка4
Номер слайду 12
Домашнє завдання: Прочитати текст на сторінках 10-11 підручника Розшифрувати вислів на одній з хмаринок слів на наступних слайдах. Записати його у зошит. Усно уміти пояснити його.