Конспект екоуроку у формі прес-брифінгу, коли учасники проекту вперше дізнаються про події, до цього не відомі факти. Висловлюють власні точки зору і обмінюються пізнавальною інформацією, окреслюють подальшу спільну роботу.
Тема прес-брифінгу: «Впровадження роздільного сортування сміття у опорному закладі «Кобеляцький ліцей №2 імені О. Гончара»
Мета: формувати в учнів принципи природничо-наукової компетентності;
розвивати вміння передбачати взаємодію людини і природи в умовах як сьогодення, так і в майбутньому, застосовувати набуті знання із біології, екології у повсякденному житті, жити за Стратегією сталого розвитку;
виховувати свідоме ставлення до природи як універсальної і унікальної цінності, розуміючи відповідальність за свої вчинки як у природі, так і в суспільстві.
Тип уроку: прес-брифінг.
Вид уроку: екоурок .
Особливість уроку : висвітлення співпраці учнівської молоді із місцевою владою, Диканською районною екологічною дитячою громадською організацією «Зелене серце», діалог із волонтером Корпусу Миру Рейчел (штат Каліфорнія).
Діяльнісний, природоохоронний та здоров’язберігаючий підходи.
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація природоохоронної роботи вчителя і дітей.
Базові поняття: Стратегія сталого розвитку, рециклінг, енвайронменталізм, проект «Компола», проект «Впровадження роздільного сортування сміття в навчальних закладах Полтавщини».
Ключові компетентності:
-спілкування державою мовою;
-вивчення оригінальної іноземної мови (англійської) безпосередньо від носія;
-автономність і відповідальність;
-ініціативність і підприємливість ( генерувати нові ідеї, ініціативи щодо проектної, винахідницької діяльності, ефективного використання природних ресурсів, уміння раціонально вести себе як споживач , залучати до діяльності, зокрема до природо-охоронної чи наукової).
Хід уроку:
I. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація знань та активізація розумової діяльності
Презентація природоохоронної і агітаційної роботи учнями під керівництвом вчителя біології .
ІІІ. Засвоєння нових понять та засобів дії.
План
IV. Узагальнення знань, вмінь, навичок
Просіть пробачення у всіх – життя коротке і велике.
Тож не примножуйте свій гріх у нерозбірливості дикій.
Живіть, працюйте і любіть красу навколишню збагнувши,
Щодня лише добро творіть і дбайте про довкілля,
Сповна проблему нашу з Вами загальну і найпершу усвідомивши!
VI. Домашнє завдання : збирати ПЕТ-пляшки впродовж тижня і приносити до школи для подальшого етапу рециклінгу. Роз’яснювати усім: і дорослим, і малим для чого це потрібно.