Прес-брифінг " Впровадження роздільного збору вторинної сировини у навчальних закладах"

Про матеріал

Конспект екоуроку у формі прес-брифінгу, коли учасники проекту вперше дізнаються про події, до цього не відомі факти. Висловлюють власні точки зору і обмінюються пізнавальною інформацією, окреслюють подальшу спільну роботу.

Перегляд файлу

Тема прес-брифінгу: «Впровадження роздільного сортування сміття у опорному закладі «Кобеляцький ліцей №2 імені О. Гончара»

Мета: формувати в учнів принципи природничо-наукової компетентності;

 розвивати вміння передбачати  взаємодію людини і природи в умовах як сьогодення, так і в майбутньому, застосовувати набуті знання із біології, екології у повсякденному житті, жити за Стратегією сталого розвитку;

виховувати свідоме ставлення  до природи як універсальної і унікальної цінності, розуміючи відповідальність за свої вчинки як у природі, так і в суспільстві.

Тип уроку: прес-брифінг.

Вид уроку: екоурок .

Особливість уроку : висвітлення співпраці учнівської молоді із місцевою владою, Диканською районною екологічною дитячою громадською організацією «Зелене серце», діалог із волонтером Корпусу Миру Рейчел (штат Каліфорнія).

Діяльнісний, природоохоронний та здоров’язберігаючий підходи.

Обладнання: мультимедійна дошка, презентація природоохоронної роботи вчителя і дітей.

Базові поняття: Стратегія сталого розвитку, рециклінг, енвайронменталізм, проект «Компола», проект «Впровадження роздільного сортування сміття в навчальних закладах Полтавщини».

Ключові компетентності:

-спілкування державою мовою;

-вивчення оригінальної іноземної мови (англійської) безпосередньо від носія;

-автономність і відповідальність;

-ініціативність і підприємливість ( генерувати нові ідеї, ініціативи щодо проектної, винахідницької діяльності, ефективного використання природних ресурсів, уміння раціонально вести себе як споживач , залучати до діяльності, зокрема до природо-охоронної чи наукової).

Хід уроку:

I. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань та активізація розумової діяльності

 Презентація природоохоронної і агітаційної роботи учнями під керівництвом вчителя біології .

ІІІ. Засвоєння нових понять та засобів дії.

План

  1. Стратегія сталого розвитку як запорука гармонії людини і природи. Вчитель біології.
  2.  Рециклінг або вторинна переробка сміття. Вчитель біології.
  3. Енвайронменталізм - наука про навколишнє середовище у англомовних країнах. Діалог дітей із волонтером Корпусу Миру – Рейчел, переклад запитань і відповідей. Приклад природоохоронної роботи у США, штаті Каліфорнія, школах.
  4. Спільний проект «Компола» від Міністерства освіти і науки і Міністерства екології як запорука практичних навичок поводження із органічними відходами із шкільної їдальні, які діти зможуть реалізовувати впродовж життя.
  5. Проект «Впровадження роздільного сортування сміття у навчальних закладах Полтавщини» ( діалог із куратором проекту від Диканської районної екологічної громадської організації «Зелене серце». Виступ куратора проекту Трутень Яни Миколаївни.

 

 IV. Узагальнення знань, вмінь, навичок

  1. Діти, який зараз Ваш основний мотив участі у природоохоронній роботі?
  2. Чи будете Ви приймати участь у майбутніх природоохоронних заходах?
  3. Як Ви знищуєте побутові відходи, що збираються на Вашому подвір’ї, помешканні?
  4. Чи берете Ви участь у висаджуванні дерев на території школи?
  5. Як Ви вважаєте, чи доцільно нам, кобелячанам, вже зараз розпочинати вдома сортувати сміття (перш, ніж воно опиниться в контейнері, а потім на звалищі), щоб його переробляти?
  6. Чи знаєте Ви, що Україна входить у п’ятірку країн за кількістю смертей від забруднення лише одного повітря за словами міністра екології Остапа Семерака?
  7. Чи згодні Ви з твердженням «Економічно вигідно - екологічно небезпечно»?
  8. Чи відомо Вам про органічне землеробство?
  9. Чи відомо Вам, що при спалюванні бензину виділяється діоксин, який прирівнюється у світі за рівнем токсичності до ботулотоксину( 1 г  токсину бактерії клостридій здатний забрати мільйони людських життів?
  10. Виступ учнів із новими пропозиціями, ідеями, екопроектами.
  11. Якщо Вам  не все одно  якої якості пити воду, яким повітрям дихати усім нам сьогодні , у якому стані залишати Землю для наступних поколінь:

 Просіть пробачення у всіх – життя коротке і велике.

 Тож не примножуйте свій гріх у нерозбірливості дикій.

 Живіть, працюйте і любіть красу навколишню збагнувши,

Щодня лише добро творіть і дбайте про довкілля,

Сповна проблему нашу з Вами загальну і найпершу усвідомивши!

 

VI. Домашнє завдання : збирати ПЕТ-пляшки впродовж тижня і приносити до школи для подальшого етапу рециклінгу. Роз’яснювати   усім: і дорослим, і малим для чого це потрібно.                                                                                                                                                      

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Майстер-класи
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
666
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку