Презеентація на тему "Кодекс безпечного освітнього середовища. Стратегія захисту дітей"

Про матеріал
Даний матеріал підготовлено з метою регулювання всіх напрямків діяльності закладу, пов*язаних з порушеннями прав особистості на безпеку, а також для підтримки та втручання в ситуації, коли може виникнути загроза життю та здоров*я. В презентації визначено кроки по створенню безпечного середовища, виділено 11 розділів. Також зазначено дії реагування на різні види булінгу та методи роботи з дітьми в даному напрямку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОДЕКС БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩАСтратегія захисту дітей КЗСОР “Глинської спеціальної школи”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Розділи КБОС

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ БУЛІНГУ: СТРАХЗАЗДРОЩІ ТА КОНКУРЕНЦІЯБАЖАННЯ ПІДПОРЯДКОВУВАТИ ВЛАСНІЙ ВОЛІБАЖАННЯ ВИТІСНИТИ КОГОСЬ ІЗ ГРУПИБАЖАННЯ ПРИНИЗИТИ ІНШОГО

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ОЗНАКИ ЗА ЯКИМИ МОЖНА РОЗПІЗНАТИ БУЛІНГ:когось затискають в кутку приміщення ;коли дорослий підходить до групки дітей вони, замовкають, розбігаються, різко змінюють діяльність( можуть обійняти «жертву», начебто все в порядку);один з учнів не обирається іншими ( в ізоляції);весь клас сміється над одним і тим же учнем;прізвиська дуже образливі;по обличчю одного з учнів: блідий, червоний, в сльозах, наляканий, ознакинасильства на тілі;молодші школярі бояться зайти в туалет;школярі після уроків не розходяться, когось чекають біля школи .

Номер слайду 14

НАСЛІДКИ ДЛЯ ЖЕРТВИ БУЛІНГУ В ШКОЛІРозлади психіки. Навіть один випадок булінгу залишає глибокий емоційний шрам, що вимагає спеціальної роботи психолога. Труднощі у взаєминах. У більшості випадків залишаються самотніми на все життя. Більше спілкуються в соціальних мережах, ніж вреальному світі. Хвороби. Близьким результатом булінгу дужечасто бувають фізичні нездужання. Можливі розлади сну і переростання травми впсихосоматику.

Номер слайду 15

МЕТОДИ ПРИПИНЕННЯ БУЛІНГУ В ШКОЛІРозмова з дітьми молодшого шкільного віку, осуд. До 12 роківпроблему буллінг в школі вирішити простіше, ніж зі старшими дітьми. У цьому віці у здобувачів освіти ще не сформовані моральні принципи, і вони спираються на думку педагога. Педагоги проводять бесіди з усімаучасниками цькування, показують непривабливість поведінки агресорів і виказують власне негативне ставлення до подій. Вплив на агресора ззовні. Після 12 років моральні переконання вже сформувалися, і їх буде не так просто змінити. Особистість і авторитет дорослого відходять на другий план, а на перший виходить групаровесників. Тому діяти доведеться тонко, формуючи громадську думку. Залучення авторитетного союзника. Розмовляти з класом повиненавторитетний для дітей педагог або дорослий, тому що тут все залежить від сили переконання і внутрішньої віри в те, що говориться. Інакше все пролетить повз вуха. Діти повинні поважати цю людину, прислухатися до неї.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ПЛАН БЕСІДИ З ДІТЬМИ ПОВИНЕН МІСТИТИ ТАКІ КЛЮЧОВІ МОМЕНТИ: Прямота. Називаємо проблему своїм ім'ям - це цькування,гноблення. Пояснюємо , що цькування - це проблема класу, а не конкретної людини. Зміна ролей. Наводимо приклад таким чином, щоб кожен відчув себе на місці жертви. «Уяви собі, що ти заходиш в клас, вітаєшся, а від тебе всі відвертаються, що ти відчуєш?» Пояснюємо , що люди різні, і у кожної людини є особливості, які можуть дратувати інших. Введення нових правил поведінки і відповідальність. Зміни можуть торкнутися дозвілля у вільний шкільний або позашкільний час. Допомога фахівця. Запрошуємо психолога, щоб провів спеціальні психологічні ігри, що дають можливість відчути себе на місці жертви і усвідомити неприпустимість булінгу.

Номер слайду 18

Директор закладу освіти, в разі не вирішення проблеми, звертається до компетентних органів (поліції, ювенальної превенції та служби у справах дітей).

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Відповідальність осіб причетних до булінгу (цькування)

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Ми зобов’язані!Поважати кожну дитину. Вірити в успішність кожної дитини. Бути чесними і визнавати власні помилки. Вміти слухати і дотримуватись конфіденційностіБути послідовними і справедливими. Підтримувати. Цінувати особисті зусилля дітей

Номер слайду 26

pptx
Додано
28 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку