ВЕРЕСЕНЬ
Тема періоду: «З Україною у серці»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
Класні справи
|
||||
1 |
Перший урок «Ми українці. Честь і слава незламним» |
Спілкування державною мовою
Спілкування іноземними мовами
Інформаційно-цифровакомпетентність
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови
- усвідомлення ролі іноземної мови;
- уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації;
усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм»,"патріот України" як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення прав людини;
|
|
2 |
Година спілкування «Життя людини-найвища цінність»
|
Екологічна грамотність та здорове життя Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
3 |
Бесіда: «Як ставитися до однокласників доброзичливо?»
|
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до культури |
|
4 |
Година спілкування « З чого починається дитинство?» |
Спілкування державною мовою Екологічна грамотність та здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
5 |
Година спілкування «Турбота про здоров’я-обов’язок кожного» |
Спілкування державною мовою Екологічна грамотність та здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Загальношкільні справи
|
||||
1 |
Бесіда:" Увага! Діти на дорозі!" |
Спілкування державною мовою Інформаційно – цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
2 |
Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці» |
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до праці, до мистецтва |
|
Робота з батьками
|
||||
1 |
Батьківські збори « Як виховувати в учнів повагу один до одного та взаєморозуміння ? ». Анкетування батьків. |
Інформаційно – цифрова компетентність Вміння вчитися впродовж життя Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до людей |
|
2 |
Робота з батьками дітей- інвалідів, учасниками АТО та малозабезпеченими. |
Вміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Організаційна робота
|
||||
1 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів під час навчального року |
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
|
2 |
Вибори активу класу, розподіл обов'язків, доручень
|
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до праці |
|
ЖОВТЕНЬ
Тема періоду: «Я спостерігаю за природою »
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
Класні справи
|
||||
1 |
Година спілкування « Про природу дбаєш- гідною людиною зростаєш»
|
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до природи |
|
2 |
Година спілкування ««Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію»» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе |
|
3 |
Година- екскурсія у парк “Топільче ”
|
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення до природи |
|
4 |
Екологічна вікторина: «З якого дерева листок»» |
Спілкування державною мовою Інформаційно – цифрова компетентність Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до природи |
|
Загальношкільні справи
|
||||
1 |
День здоров’я
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
2 |
Палітра художника «Жовтневі барви осені» |
Спілкування державною мовою Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
|
Робота з батьками
|
||||
3
4 |
Консультації з батьками про запобігання COVID -19.
Бесіда: « Як діяти під час повітряної тривоги?» |
Вміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до людей
Формування здорового способу життя |
|
Організаційна робота
|
||||
1 |
Бесіда з учнями «Взаємостосунки між вчителем та учнем» |
Ціннісне ставлення до людей
|
|
|
2 |
Перевірка ведення зошитів |
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення до праці |
|
ЛИСТОПАД
Тема періоду: «Харчування і здоров'я »
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
Класні справи
|
||||
1 |
Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
2 |
Година спілкування: ««Наше харчування»» |
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Формування здорового способу життя та ОБЖД Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
|
3 |
Вікторина «Фрукти та овочі – корисні продукти харчування»
|
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
4 |
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
Спілкування державною мовою Інформаційно – цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
5 |
Дискусія-обговорення «Правила захисту від інфекцій. Карантин. Епідемія» |
Спілкування державною мовою Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
|
Загальношкільні справи
|
||||
1 |
Всесвітній день боротьби зі СНІДом |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
|
2 |
Бесіда :«Голодомор 32-33 років в Україні» Пам’ять народу. |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Робота з батьками
|
||||
1 |
Діалог на тему: «Режим харчування» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
|
2 |
День боротьби з тютюнопалінням
|
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе |
|
3 |
|
|
|
|
Організаційна робота
|
||||
1 |
Диспут «Я обираю здоров’я» |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
2 |
Лепбук :" Обєкти живої та неживої природи". |
Ціннісне ставлення до людей Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГРУДЕНЬ
Тема періоду: «"Зимові явища в природі»
Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
Класні справи
|
||||
1 |
«Права дитини. Право дитини на здоров’я в сім’ї і суспільстві» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Вміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
|
2 |
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
3 |
Вікторина ерудитів:" Зима - чарівниця" |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
|
4 |
Спостереження за зимуючими рослинами на шкільному подвір'ї |
Спілкування державною мовою Компетентності в природничих науках та технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
5 |
Акція «Допоможемо птахам взимку» (Виготовлення годівничок) |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи
|
||||
1 |
Обговорення: " Народні прикмети про зиму". |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
2 |
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|
3 |
Сюжетно - рольова гра: "Як зайчик жив у зимовому лісі" |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Робота з батьками
|
||||
1 |
Бесіда: «Правила безпечної поведінки взимку» |
Уміння вчитися протягом життя |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
|
2 |
Батьківська зустріч « Індивідуальний підхід батьків до особистості дитини»
|
Уміння вчитися протягом життя |
Ціннісне ставлення до себе |
|
3 |
|
|
|
|
Організаційна робота
|
||||
1 |
Майстер – клас: " Новорічні подарунки" |
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
2 |
Бесіда: ««Традиції святкування зимових свят у моїй родині»» |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
3 |
|
|
|