Міжнародні стандарти сертифікації педагогічних працівників
Номер слайду 2
Як можна використовувати стандарти?Стандарти - ефективний інструмент якості освітніх послуг для фахівців, які прагнуть удосконалити методи своєї діяльності, ставлять перед собою відповідні завдання фахового розвитку та розробляють плани досягнення високих професійних результатів. Педагоги можуть використовувати Стандарти з метою здійснення самоаналізу своєї практики. Стандарти можуть слугувати джерелом інформації для розробки навчальних програм. Кожний стандарт є чітко визначеним та зрозумілим, який забезпечує особистісно орієнтовану освіту
Номер слайду 3
Перелік міжнародних стандартів, пов'язаних з професійною спрямованістю педагогічного працівника. Стандарт 1 «Індивідуалізація»Стандарт 2 «Навчальне середовище»Стандарт 3 «Участь родин»Стандарт 4 «Стратегії викладання, що забезпечують значуще навчання»Стандарт 5 «Планування й оцінювання»Стандарт 6 «Професійний розвиток»Стандарт 7 «Соціальна інклюзія»
Номер слайду 4
Визначення напрямку отримання міжнародного сертифікату педагогічного працівника. Стандарти необхідні не лише для того, щоб офіційно відзначити педагогів, котрі реалізують ідеї ISSA щодо якісної освіти, а й щоб забезпечити необхідну мотивацію професійного розвитку для вчителів, які ще не відповідають Стандартам, через надання їм структурованого механізму постійного фахового зростання. Особисто для мене пріоритетним, наразі, є отримання міжнародного сертифікату за напрямком «Стратегії викладання, що забезпечують значуще навчання».
Номер слайду 5
Переваги отримання міжнародного сертифікату: Визнання високої якості професійної майстерності міжнародного рівня, відданості демократичним цінностям у системі освіти: забезпечення індивідуального розвитку кожної дитини, створення умов для розвитку особистості, формування умінь: робити вибір, критично мислити, відчувати себе частиною ширшої спільноти; активне залучення сімей та громади в освітній процес. Опанування технології неперервного професійного розвитку та удосконалення. Усвідомлення належності до міжнародної спільноти освітян, які поділяють цінності відкритої, демократичної освіти. Педагоги, які отримали міжнародний сертифікат, є зразком у використанні та розвитку демократичних інноваційних технологій. Крім того, педагоги, які беруть участь у процесі сертифікації, роблять вагомий внесок у розвиток особистісно зорієнтованої освіти. Підвищення іміджу практичної освітньої діяльності. Полегшення процесу інтеграції в міжнародний освітній простір.
Номер слайду 6
Вимоги для успішного отримання міжнародного сертифікату:володіння методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіямиготовність поширювати методики компетентнісного навчання та нові освітні технології (ч. 1 ст. 49 «Про повну загальну середню освіту»)робота на посаді, що належить до категорії посад педагогічних працівників (основне місце роботи)подання заяви до представника ISSA в Українісертифікатори спостерігають за роботою даного педагога, переглядають надані вчителем матеріали та беруть у вчителя інтерв’ю.протягом трьох тижнів вчитель отримує звіт за результатами спостережень про відповідність його роботи міжнародним стандартам чи конкретні рекомендації про те, що саме слід змінити чи покращити у своїй роботі для наступної сертифікації.у разі успішного проходження сертифікації, дані вносяться в міжнародну комп'ютерну базу даних, педагог нагороджується сертифікатом.
Номер слайду 7
Перелік організацій, де можна пройти міжнародну сертифікацію. Міжнародна Асоціація «Крок за кроком» (International Step by Step Association - ISSA) заснована в 1999 році недержавними організаціями у 28 країнах, що реалізують програму особистісно орієнтованої освіти «Крок за кроком». Міжгалузевий учбово-атестаційний центр Інституту електрозварювання імені Є. О. Патона - центр акредитований в національній та міжнародній кваліфікації має більш як 60-річний досвід з професійної підготовки, перепідготовки, підвищення і підтвердження кваліфікації персоналу із зварювання різних категорій.