Завдання методичної служби. Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”2 всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення; сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу; формування бажання працювати по-новому; оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій; трансформація наукових ідей у педагогічну практику; освоєння технологій, розробка та застосування педагогічних інновацій; вивчення, узагальнення, поширення передового педагогічного досвіду, методична підготовка матеріалів виставок педагогічних ідей і знахідок; моніторинг готовності керівника гуртка до використання інновацій; сприяння соціалізації педагогів і вихованців в умовах інформаційного суспільства; формування індивідуального стилю діяльності педагогів
Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “ Меридіан ”3 Структура методичної служби закладу: Творчі групи керівників гуртків. Школа професійної адаптації педагогів-початківців. Самоосвіта педагогів Салон педагогічної майстерностіКонсультації та наставництво Методичне обєднання. Методичне забезпечення Інформаційне забезпечення
Оновлення програмно-методичного забезпечення освітнього процесу; Керівництво роботою методоб'єднання;Надання консультаційної допомоги педагогам з питань організації додаткової освіти;Вивчення рівня професійної підготовки педагогів, їхніх професійних проблем і потреб;Впровадження в практику діяльності закладу досягнень науки та передового педагогічного досвіду;Участь в організації та проведенні семінарів, нарад, конференцій, тощо;Участь у роботі атестаційної комісії;Організація діяльності, щодо підвищення кваліфікації педагогів. Напрямки діяльностіметодичної служби. Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”5
Основні заходи методичної роботи в закладіСистема методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”6 засідання методичного обєднання;інструктивно-методичні наради; засідання творчої групи з питання “ Використання системи інноваційних технологій позашкільної освіти в гуртковій роботі ”; адресний семінар з питання ” Організація роботи керівника гуртка з розвитку та підтримки творчого потенціалу гуртківця"; індивідуальні та групові консультації; наставництво; круглий стіл "Професійний портрет педагога ”; творчі звіти керівників гуртків з самоосвітньої роботи; проведення методоб'єднання керівників гуртків в районі; організація роботи з молодими педагогами.
Наочно-інформаційні матеріалита куточки Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”7 На допомогу молодому педагогу; Структура методичної роботи в закладі; Вивчаємо досвід колег; На допомогу керівникам гуртків; Бібліотека нормативно-правової бази та навчальних програм; Куточки: Висвітлення роботи над реалізацією науково-методичного проекту;"Самоосвіта-найважливіша умова підвищення рівня фахової майстерності”; Матеріали атестації
Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”8 Обдарована дитина (який містить інформацію про обдарованих дітей, відомості про переможців міських, обласних та Всеукраїнських акцій та експедицій); Банк діяльності навчально-виховного процесу в позашкільному закладі (в якому знаходяться матеріали на електронних носіях проведення: засідань динамічних груп, відкритих занять, творчих портретів гуртків та творчих звітів закладу, творчих звітів педагогів); Методичні рекомендації з питань надання позашкільної освіти (методичні розробки, пам’ятки з питань навчально-виховного процесу в закладі); Створено інформаційний банк
Критерії моніторингу діяльності педагогів Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”9 Навчальна діяльність: - стан виконання навчальних планів і програм; - оформлення гурткової документації: - своєчасне планування роботи; - вміння підтримувати зацікавленість дітей до певного виду діяльності. Творче зростання педагога: - розробка програм, підготовка дидактичних матеріалів, міні-праць із творчої проблеми, конспектів відкритих занять; - виступи на педрадах, МО керівників гуртків; - відкриті творчі заняття гуртка; - самоосвітня діяльність; - участь у конкурсах пед майстерності, педагогічних виставках. Участь членів гуртка в підсумкових заходах: - виставки робіт; - туристичних змаганнях та зльотах; - досягнення вихованців у районних, обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах, акціях, експедиціях, змаганнях.
Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”10запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій; системний аналіз змісту, форм і методів навчально-виховного процесу; впровадження наукових ідей у педагогічну практику; науково-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи; розробка сучасних навчальних програм, посібників; сприяння створенню оптимальних умов для інтелектуального розвитку кожної дитини як особистості, виявлення і розвиток її здібностей з урахуванням її вікових особливостей;вивчення та узагальнення педагогічного досвіду керівників гуртків; сприяння соціалізації педагогів та учнів в умовах інформаційного суспільства. Пріоритетними напрямами методичної роботи в закладі є:
Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”11 ЦТКЕУМ «Меридіан»– координаційно-методичний центр. ЦТКЕУМ " Меридіан "Структурні відділи закладу. Туристсько-краєзнавчий Спортивно-туристичний. Навчально-екскурсійнийІнформаційно-методичне забезпечення туристсько-краєзнавчої роботи в районіОрганізаційно-масове забезпечення туристсько-краєзнавчої роботи в районігуртки, творчі об'єднання, клуби за інтересами вихованцівзакладів освіти тапозашкільних закладів
Модель координаційної роботи. Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”12координаційно-методичний центрнауково-методичний блокінформаційний блокрозробка планів, положень, програмгурткові заняттяорганізаційно-масова роботаіндивідуальна роботапошуково-дослідницька роботаконсультаційна роботаінструктивно-методична робота
Педагоги методичної служби закладу. Система методичної роботи КПНЗ ЦТКЕУМ “Меридіан”14рівень професійної майстерності педагогічних працівників, які працюють над наданням додаткової освітищоб досвід роботи став творчою лабораторією коштовних перлин педагогічної мудростізалучаючи до співпраці різні структурні підрозділи освітньої галузівивчаютьбажаютьдіють