Презентацція "Дж. Апдайк "Завтрв, завтра і так далі"

Про матеріал
Урок позакласного читання у 8-му класі. Презентація містить короткі біографічні дані письменника, питання до тексту, проблемні питання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Джон Апдайк. Новітня історія зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Народився в сім'ї вчителя, нідерландського емігранта, його матір за походженням була німкенею. Після закінчення школи в рідному містечку студіював англійську літературу в Гарвардському університеті, який закінчив у 1954 році. За рік до цього одружився з Мері Ентвістл Пеннігтон, з якою прожив 14 років і мав четверо дітей (другий шлюб— у 1977 році з Мартою Раглз Бернард). У 1954 році з успіхом склав випускні іспити на річних курсах живопису в Оксфордській школі мистецтв (Англія), проте свою давню мрію стати художником у компанії Волта Дфіснея так і не здійснив

Номер слайду 3

Англійському романісту властива була висока літературна техніка, стильове багатство, пильна увага до психології героїв творів, зображення життя інтелігенції. Дебютував він нарисами, віршами, фельєтонами в журналі «Нью-Йоркер» (1955—1957) і поетичною збіркою «Дерев'яна курка». Як прозаїк привернув до себе увагу романом «Ярмарок у притулку»

Номер слайду 4

Вже за життя Дж. Апдайк сприймався як постать класична, а його твори ставали предметом уваги не лише журнальних рецензентів, а й університетської «академічної» критики. У своїх найкращих книгах він виступив як своєрідний побутописець звичаїв і психології середнього класу, «споживацького суспільства», чудовий стиліст, котрий володів усіма фарбами мовної палітри, де можна було натрапити і на легку іронію, і на гумор, а інколи — на сатиричне згущення фарб.

Номер слайду 5

Особливості творчого методу Д. Апдайка:багатство стилю; увага до психології героїв творів; об'єкт зображення — життя інтелігенції, добре знайомого йому «середнього класу»; протест проти системи цінностей, яка сформувалась у суспільстві 60-х років XX ст.; вірність реалістичній манері оповіді, незважаючи на бурхливий розвиток постмодерністських ідей; висвітлення одвічної проблеми взаємовідносин представників декількох поколінь; герої — «маленькі» люди; простір романів — повсякденне життя, відмежоване від несамовитого столичного ритму.

Номер слайду 6

«Макбе́т» — п'єса, одна з найвідоміших трагедій Вільяма Шекспіра. П'єса, віддалено заснована на історії реального шотландського короля Макбета, часто витлумачується як архетипова історія про небезпеку надмірного жадання влади і зради друзів.

Номер слайду 7

Завтра, завтра, завтра... А дні дрібними кроками повзуть. Аж до останньої життя сторінки. Всі "вчора" лиш освітлювали шлях. До тліну смерті. Гасни ж, куца свічко!Життя — рухлива тінь, актор на сцені. Пограв, побігав, погаласував. Свою часину — та й пропав. Воно —Це дурня казка, вся зі слів гучнихІ геть безглузда.

Номер слайду 8

Паспорт твору. Назва: Завтра, завтра, завтра і так далі... Автор: Джон Апдайк. Жанр: новела. Герої: Марк Проссер, учні 11-Д. Тема: показ одного дня із життя учителя.Ідея: життя - рухлива тінь...

Номер слайду 9

Де відбуваються події твору?Що ми дізнаємося про головного героя?Якими перед нами постають діти?На кого чекає Марк Проссер?Яка атмосфера панувала в класі?Яке завдання отримали учні?Чому вчитель сказав, що він не знає правильну відповідь?Чому, на вашу думку, учні не змогли зрозуміти такого кроку?Як поводилась протягом уроку Глорія?Який момент в творі є кульмінаційним?Яка ревкція була у професора після прочитання записки? Як це його характеризує?Як ви ставитесь до жарту Глорії?Що нею керувало?Які наслідки міг мати цей жарт як для професора, так і для учениці?Що говорить Проссер про любов? Чи погоджуютесь ви з його думкою?Чи сподівався Марк на те, що в записці написана правда? Доведіть це прикладом з твору. Чи впізнали ви себе в учнях 11-Д?

Номер слайду 10

Проблематика твору. Зацікавленість учнів у навчальному процесі;Роль учителя;Стосунки між учнями;Вплив літератури на душі молоді;Довіра і обман;Заборонені почуття;Взаємозв’язок поколінь;Відповідальність за вчинки.

Номер слайду 11

Независимо от того, как быстро происходят события, мысль течет еще быстрей…Знайдіть докази цих слів у творі?Уявіть і опишіть, що відчувала Глорія під часрозмови з викладачем. Як ви думаєте, чому наприкінці твору пішов дощ? Яку роль відіграє погода в сюжеті твору?Як пов’язаний монолог Макбета із сюжетом твору?

Номер слайду 12

Рефлексія. Які почуття викликала новела?До яких дій спонукала?Над чим змусила подумати?

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Написати есе на одну з тем: Що треба встигнути зробити протягом життя?Жарт виявився не жартом... Як треба поводитись зі словом любов?

pptx
Додано
29 березня 2021
Переглядів
3854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку