Презентаці до уроку математики у 3 класі НУШ за темою:Периметр прямокутника і квадрата. 

Про матеріал
формувати в учнів уявлення про істотні ознаки прямокутника і квадрата, співвідносити реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; закріплювати уміння виконувати обчислення вивчених видів; розвивати увагу, зв'язне мовлення учнів і логічне мислення; виховувати працелюбність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класі НУШПериметр прямокутника і квадрата. Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

Ось дзвінок нам дав сигнал,Працювати час настав. Час даремно не втрачаємо І працювати починаємо!

Номер слайду 3

ДЕВІЗ УРОКУ: Ми сюди прийшли вчитися,Не лінитися, а трудитися. Працюємо старанно, слухаємо уважно!

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Назвіть геометричні фігури зображені на малюнку. Дайте означення фігур.

Номер слайду 6

(Прямокутник)На квадрат я дуже схожий. Маю теж чотири сторони. Тільки дві з них протилежні — Однакової довжини. А сусідні — різні. Він давно знайомий мій, Кожен кут у нім прямий. Всі чотири сторони Однієї довжини.

Номер слайду 7

ПОРІВНЯЙТЕКВАДРАТ ПРЯМОКУТНИК 4 кути4 кути. Всі кути рівні (прямі) Всі кути рівні (прямі)4 сторони4 сторони. Всі сторони рівніПротилежністорони рівні

Номер слайду 8

Четверте листопада. Класна робота. Хвилинка каліграфії40 400 4 40 400 4 40 400 4 40 400 Математичний диктант. Запишіть: - Скільки сторін у трикутника?- Скільки сторін у чотирикутника? - Скільки вершин у п`ятикутника? - Скільки прямих кутів у 2 квадратів?- Якщо довжина прямокутника 6 см, а ширина у 2 рази менша, то яка ширина?- Сторона квадрата 5дм, то яка довжина всіх сторін квадрата?

Номер слайду 9

Робота з підручником – с.129 М(1 + 2) • 2 = 6 (см)N2 • 4 = 8 (см)O(3 + 2) • 2 + 1 + 1 = 12 (см)P(3 + 2) • 2 = 10 (см)R2 • 5 = 10 (см)S1 • 6 = 6 (см)T3 + 1 + 5 + 5 = 14 (см) Периметр многокутника — це сума довжин усіх його сторін

Номер слайду 10

Робота з підручником – с.1291) 4 • 4 = 16 (с.)  щоб скласти квадрат зі стороною 2) (2 + 5) • 2 = 14 (с.) щоб скласти прямокутник зі сторонами 2 сірники і 5 сірників

Номер слайду 11

Робота з підручником – с.129 Які предмети, що нас оточують мають чотирикутну форму? На що схожі?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота з підручником – с.130 АВ = 3 см. ВС = 4 см. АВ = 2 см. Р = (4 + 2) • 2 = 12 (см)Р = 3 • 4 = 12 (см)Відповідь: периметри однакові

Номер слайду 14

Робота з підручником – с.1306. Знайди периметр прямокутника, якщо одна сторона прямокутника 3 см, а друга — удвічі довша.1) 3 • 2 = 6 (см) – довжина другої сторони2) Р = (3 + 6) • 2 = 18 (см)Відповідь: 18 сантиметрів

Номер слайду 15

Робота з підручником – с.130 Завдання 7 Чи вистачить 20 м плінтуса, щоб покласти його по периметру кімнати, довжина якої 5 м, а ширина — 4 м?Р = (5 + 4) • 2 = 18 (м)20 м > 18 м. Відповідь: вистачить

Номер слайду 16

Прямокутник – це чотирикутник, у якого всі кути прямі. Квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні. Знайди серед геометричних фігур прямокутник і квадрат

Номер слайду 17

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 130завдання 8, 9.

Номер слайду 18

РЕФЛЕКСІЯ. Покажіть потрібну цеглинку

Номер слайду 19

pptx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
7987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку