«Здоров'я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 5 класу: авт. Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л. Видавництво «Алатон». 2022
§ 10. Учимося самостійно. Білокузьминівський ліцей Костянтинівської міської ради Донецької областіРозробила: Прокоф’єва Л. Р.,практичний психолог, учитель основ здоров’я
Номер слайду 2
У цьому параграфі ви:навчитеся організовувати своє робоче місце;проаналізуєте, що допомагає і що заважає навчанню;обговорите, які існують допоміжні засоби для навчання.• освітній простір • засоби навчання• сприятливі умови
Номер слайду 3
навчаємося вдома. Домашні завдання — одна з найважливіших складових навчання. Вони допомагають учителям перевірити ваші досягнення, а вам — закріпити те, що вивчали на уроках.
Номер слайду 4
навчаємося вдомаІноді здається, що домашніх завдань забагоато, але якщо правильно організувати процес навчання, то можна все встигнути. Розгляньте таблицю і обговоріть, чому деякі речі допомагають працювати швидше, а деякі — заважають. Перейдіть за першим QR-кодом і подивіться мульт-фільм «Учись учитися». Доповніть таблицю (мал. 28).• Перейдіть за другим QR-кодом і визначте, які твер-дження про виконання домашнього завдання істинні, а які — хибні.https://drive.google.com/drive/folders/1x. Lq. KKCl. XXWMy. Oze3w. J3-c2 M7 NVv. K_d. P1 https://learningapps.org/watch?v=ppfnjyh5j21
Номер слайду 5
дбаємо про освітній простір. Охайне і правильно облаштоване робоче місце допомагає швидше зробити уроки. Розгляньте таке робоче місце на мал. 29.https://drive.google.com/drive/folders/15 I1ohc. Bw. CEnwy2 DNnx. Ki16xer. Y7k. L9 Ig Перейдіть за QR-кодом. Прочитайте і обговоріть поради для організації освітнього простору. Проаналізуйте, чи відповідає ваше робоче місце цимпорадам.
Номер слайду 6
добираємо Помічників у навчанніКоли не можете упоратись із завданням, зверніться по допомогу. Наприклад, зателефонуйте однокласникам/однокласницям. Зробіть завдання, як зумієте, і переходьте до наступного. Також у пригоді вам стане інтернет, де можна знайти різну інформацію, скористатися онлайн-енциклопедіями,подивитися навчальне відео тощо. Об’єднайтеся у чотири групи. Розподіліть і дослідіть запропоновані цифрові джерела, які можуть допомогти вам у навчанні.
Номер слайду 7
Вчасно відпочиваємо. Зазвичай достатньо 15 хвилин після кожної години занять. Та коли захопилися роботою, можна перепочити й пізніше. Під час перерви: Змініть місце перебування — вийдіть із кімнати, пройдіться квартирою чи навколо будинку;Змініть вид праці — допоможіть рідним (вимийте тарілки, винесіть сміття чи зробіть іще щось корисне);Можете попоїсти, випити чай, поговорити з домашніми;У жодному разі не вмикайте телевізор або комп’ютерну гру! Фільм, мультфільм, гра можуть заволодіти вашою увагою й надовго відволікти від уроків;Щоб розслабити втомлену спину і розім’ятися, виконайте кілька фізичних вправ (мал. 31).
Номер слайду 8
Вчасно відпочиваємо. Перейдіть за QR-кодом і вивчіть одну із запропонованихруханок. Використовуйте ці руханки у подальшому.https://drive.google.com/drive/folders/1j. Ki. LBzn5x. Cw1 LXFf5fmx0 OE3_l42 Fqt. P