Презентація " 35 кіло надії"

Про матеріал
Матеріал предназначений для використання на підсумковому уроці при вивченні твору " 35 кіло надії"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

). Тема уроку - АННА ГАВАЛЬДА « 35 кіло надії». Проблеми школи, родини, життєвого покликання особистості. Шлях до щастя підлітка з нерозкритим потенціалом. Мета уроку : Узагальнення і систематизація знань учнів з теми ,розвиток креативного ,логічного мислення, емоційного інтелекту; формування навичок аналізу художнього тексту повісті-притчі, характеристики персонажів, розвиток усного мовлення учнів, здатності висловлювати власну думку; розвивати вміння знаходити спільну мову з людьми, повагу до рідних, розуміння важливості родини у житті окремої людини і суспільства в цілому, вміння долати життєві труднощі, шукати своє призначення і наполегливо іти до своєї мрії. Епіграф уроку У кожній дитині  живе геній,а в кожному генії живе дитина. А. Шопенгауер. Вчитель Сиволоб Л. В.

Номер слайду 2

Коли Анна Гавальда працювала вчителькою французької мови, в неї був учень, який зовсім не хотів учитися. Спочатку вона ставилась до нього зневажливо. Та якось він приніс у школу власноруч змайстровану модель корабля «Титанік». Для його виготовлення потрібно було терпіння, старанність і тисяча годин клопіткої праці. Гавальда попросила його принести всі свої роботи, і в школі влаштували велику виставку його виробів. Тоді найгірший учень став найпопулярнішим… Саме ця історія і лягла в основу написання повісті « 35 кіло надії» Паспорт твору 1. Жанр твору-повість –притча2. Розповідь ведеться від імені тринадцятилітнього хлопчика Грегуара3. Художній час і простір –події відбуваються у Франції у наш час4. Життєствердна історія для підлітків – як подолати зневіру у себе та знайти свій шлях у житті5. Рекомендації для батьків – як виховувати дітей та розуміти іх потреби6. Пересторога для вчителів –як не перетворити навчання у школі на стрес для учнів.

Номер слайду 3

Період навчання у школі — дуже важливий для будь-якої людини, адже саме в цей час йде формування особистості, рис її характеру, вмінь та навичок. Дитина отримує базовий рівень освіти та визначається з майбутньою професією. Значення знань, надбаних в процесі навчання в школі, важко переоцінити. Тема твору- Історія про формування характеру тринадцятирічного хлопчика, якому не вдається навчання у школі, але він любить працювати руками.-яким чином герой досягає своєї мрії-про зусилля над собою заради того, кого любиш.Ідея твору –кожна людина талановита по-своєму, вона творець своєї долі й потребує любові й підтримки. Головна думка твору- важливо підтримувати тих, кого любиш і усвідомлювати, що кожна людина в чомусь талановита і варта уваги

Номер слайду 4

З чим зустрічається дитина, коли приходить в перший клас?З набором вимог і очікувань. Вона потрапляє в середовище оцінювання. Хоча в першому класі офіційно немає оцінок, вчителі часто озвучують їх усно. І дитина перестає бути просто дитиною. Вона стає хорошим або поганим учнем. І їй задаються зовнішні орієнтири: пропонується зрозуміти своє місце щодо однокласників.

Номер слайду 5

Ґрегуар Дюбоск. Головний герой повісті, тринадцятирічний французький хлопчик. Щасливим він був тільки тоді, коли ще не ходив у школу. Та в три роки і п'ять місяців його віддали в школу. Герої повісті Головні героїГрегуар Дюбоськ – 13-річний хлопчик, добрий, творчий, любитель майструвати. Він дуже погано навчався в школі. Подружжя Дюбоськ – батьки Грегуара, які давно не любили один одного, і постійно сварилися через погане навчання сина. Дід Леон – люблячий і турботливий. Дід єдиний, хто любив Грегуара усім серцем. Марі – вихователька, яка прищепила Грегуару любов до поробок

Номер слайду 6

“У цього хлопчика голова як решето, золоті руки і величезне серце. Якщо постаратися, із нього вийде толк”. Ґрегуар в цитатах«В будинку вічні скандали, і мені ніяк не вдається їх уникати. Важко. Батьки мої один одного ледве виносять, так що їм обов’язково що не вечір треба ще й як посваритися, тільки вони не знають, до чого причепитися.»«В математиці я дуб дуб, зате з філософією справа краще!» «Мені жилося непогано, але щасливим я не був. Я мучився від того, що нічим не можу помогти діду Леону. Я б гори звернув для нього, я б дав, якщо треба, розрізати себе на шматки і підсмажити на повільному вогні.»

Номер слайду 7

Культорологічна довідка. У Франції існують так звані «материнські школи», які працюють за педагогічною мето­дикою Поліни Кергомар. Дітей до цих закладів приймають, починаючи с двох років і до чотирьох доглядають за ними і навчають різним іграм. У 4-5 років дітей вчать усно спіл­куватися, малювати, ліпити та інших практичних навичок. Дітей 5-6 років готують до читання, рахування, письма.

Номер слайду 8

Обмін враженнями 1. Які враження справив на вас прочитаний твір?На які питання ви хотіли б отримати відповідь на уроці?Чому твір має таку назву? Чи є надія в 35 кіло?Хто є героями оповідання? Яке ваше ставлення до них? Хто із героїв викликає у вас симпатію, а хто антипатію? Чому? Бесіда ( аналіз художнього тексту)Як ставляться до нього батьки? Як батьки виконували з сином домашнє завдання? Чи подобалось йому коли-небудь навчатися? Як він ставиться до Марі? Що вона сказала про Грегуара? "Чому? Як ставляться до нього вчителі? Як ставляться до нього однокласники? Що вам відомо про головного героя?Яку позицію вибрав Грегуар на фізкультурі?

Номер слайду 9

Як ставляться до Ґрегуара батьки? Як батьки виконували з сином домашнє завдання? Які стосунки склалися у сім'ї? Як ви думаєте, батьки сварилися лише через Ґрегуара?

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Мадам Доре я ненавидів... Але я все ж таки навчився читати...»

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

«Відрахували через фізкультуру… спорт я ненавиджу майже так само, як школу».

Номер слайду 15

«Тільки одна людина мене тоді втішила – мій дідусь»

Номер слайду 16

Будь щасливий, чорт забирай! Роби що-небудь, щоб бути щасливим!»

Номер слайду 17

Грегуар і батьки

Номер слайду 18

Номер слайду 19

«Шановний директоре школи Граншан! Я дуже хотів би вчитися у Вашій школі, але знаю, що це неможливо, тому що в мене дуже погана успішність. Я бачив у рекламі Вашої школи, що у Вас слюсарні й столярні майстерні, кабінет інформатики, теплиці й таке інше. Оцінки , на моє переконання, - не головне в житті. Важливіше знати, чого ти хочеш у житті. Мені дуже хочеться вчитися у Вас, тому що в Граншані мені буде найкраще – так я думаю. Я не дуже гладкий, у мене 35 кіло надії. З найкращими побажаннями, Грегуар Дюбоск. P. S.: Я вперше в житті прошусь до школи, сам не розумію, що це зі мною, мабуть, захворів. P. S.: Посилаю Вам креслення машинки для чистки бананів, яку я сам зробив, коли мені було сім років».

Номер слайду 20

ДІД ЛЕОН:про такого діда мріють усі підлітки.«Мій дід Леон — такий же майстер на всі руки, як і я, тільки у нього до того ж ще й голова варить». «У сімнадцять років він вступив до Вищої політехнічної школи, а це, між іншим, найскладніший вуз у всій Франції»«А потім він будував всілякі колосальні штуки: мости, транспортні розв’язки, тонелі…» . «А потім він будував всілякі колосальні штуки: мости, транспортні розв’язки, тонелі…» .«А потім він будував всілякі колосальні штуки: мости, транспортні розв’язки, тонелі…» .

Номер слайду 21

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}БАТЬКИВЧИТЕЛІОДНОКЛАСНИКИДІДУСЬ І МАРІДратувалися із-за успішності сина Не помічали Насміхалися Поважали. Вічні скандали. Вважали двієчником. Розважалися. Підтримували, розуміли. Затикав вуха і думав про щось своєДвічі залишали на другий рік. Байдуже. Бачили, що хлопець талановитий. Обманював«Я ненавиджу школу»Вважали, що хлопець тупий. Підштовхували, щоб він розвивався«Працюй!»Жах. Почував себе самотнім. Допомогли зрозуміти, що хлопець любить. Мама вперше дала ляпаса(чим підкреслила власне безсилля у спілкуванні з хлопцем». Жах Жах. Дають можливість працювати руками. Щастя. Який процент щастя отримав Грегуар від спілкування з цими людьми?0%0%0%100%

Номер слайду 22

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Школа. Коледж Жан-Мулен (елітний заклад)Технічний ліцей Граншан. Уроки фізкультури. Він-інший, байдужий для всіх«Я тут хочу навчатися?»Рівень навчання. Самий старший у класіЛист в ліцей. Не виконання домашніх завдань. Не самий тупий«В мені 35 кіло надії…»Дисципліна. Можна було не навчатися. Екзамен. Результат. Результат. Результат. Виключення. Винаходи Грегуара(удосконалення гладильної дошки, почистив мотор газонокосилки, спеціальні ботинки, щоб ходити в гори), допомагав в Вміння та бажання працювати своїми руками. Віра в свої сили, можливості. Ремонті сусіду, заробив перші гроші. - Чому саме такий відсоток щастя отримував хлопець від спілкування з іншими людьми?- Знайдіть в тексті характеристику хлопця батьками, вчителями, самооцінку, однокласниками, дідусем і Марі. Які ще риси притаманні герою?- Враховуючи те, що ви дізналися, можете мені вказати на те, що зробив підліток, щоб нарешті стати щасливим? Даючи відповідь на запитання, використовуйте слова та вирази «На мою думку, … Я вважаю, … Мені здається, що …»Учитель. Важливу роль в житті кожної людини відіграє навчальний заклад, у якому вона здобуває освіту. Скільки навчальних закладів довелося пройти нашому герою? Чому?

Номер слайду 23

«Будь щасливим! Роби, що-небудь, щоб бути щасливим!»«…на діда Леона можеш більше не розраховувати. Я люблю самостійних людей, котрі вміють досягати своєї мети, зрозуміло? Терпіти не можу ледацюг, котрі тільки і знають, що жаліються, і на додачу вилітають зі школи за погану поведінку!... Вітаю! …а я ще завжди тебе захищав…Завжди! Батькам твоїм казав, що я в тебе вірю, виправдовував тебе…». «Ось що я тобі скажу, хлопчику: нещасним бути набагато легше, ніж щасливим. А я не люблю, чуєш, не люблю людей, котрі шукають легких шяхі

Номер слайду 24

ГРЕГУАР – хлопець, у якого золоті руки.

Номер слайду 25

Грегуар - хлопець, який має велике серце«Візьми все це, дідусю. Дихай оцим чистим повітрям. Дихай. Вдихай цей запах землі і туману. Я тут. Я — твої легені, твоє дихання, твоє серце. Я допоможу тобі». Грегуар вирішив, що улюблений дідусь неодмінно видужає, якщо він змінить своє ставлення до навчання. З того дня хлопчик став рішучим. Злим на роботу. Цілеспрямованим». Найщасливішим для Грегуара став день, коли дід відвідав його у коледжі, сидячи в інвалідному візку.

Номер слайду 26

АГОВ, РОЗУМНИКИ! (Обери і виконай 1-2 завдання за твором «35 кіло надії). Укажи 10 ознак школи, в яку хотілося б ходити. Напиши лист людині, яка тебе завжди підтримує . Назви 5 причин, щоб прочитати повість «35 кіло надії».

Номер слайду 27

І як підсумок, пропоную вам закінчити речення:Ґрегуар мені близький тим, що ... Я розумію Ґрегуара, тому що ... Я хотів би побажати Ґрегуару ... Я вірю в в майбутнє Ґрегуара, тому що ... Чому письменниця закінчує твір на позитивній ноті?Чи знайшов своє щастя Грегуар?А в чому ваше щастя?Які рекомендації ви б надали батькам та вчителям для налагодження стосунків із підлітками?

Номер слайду 28

Роботи дітей

Номер слайду 29

Роботи дітей

pptx
Додано
6 березня
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку