Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей
№3 за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях»
6 клас
(різнорівневі завдання)
І рівень
3 бали ( 0.5 б. за кожну відповідь)
1.Чому герой оповідання «Жага до життя» опинився посеред сірої тундри один?
А) Його покинув Білл;
Б) Він намагався втекти від Білла;
В) Білл пішов першим і чекатиме на нього біля схованки.
2. Від чого найбільше потерпав безіменний герой?
А) холоду;
Б) голоду та болю;
В) він нічого не відчував.
3. Хто вірив у Гренуара і допоміг йому досягти своєї мети?
А) дідусь Леон; Б) мама й тато; В) учителька Марі.
4. Що спонукало Гренуара навчитися читати?
А) бажання прочитати книжку від першої вчительки;
Б) суворі погрози батьків;
В) обіцянка дідусеві гарно вчитися.
5. Хто виховував Джима Гудзика?
А) пані Штоцкер; Б) пані Кутняк; В) Лукас.
6. Як пані Кутняк ставилася до дітей?
А) ображала;
Б) допомагала ;
В) жаліла .
ІІ рівень 3 бали ( по 1 балу за кожне завдання)
7. Установіть відповідність між письменником і країною, яку він представляє:
1. Міхаель Енде А) Італія
2.Анна Гавальда Б) США
3. Джек Лондон В) Німеччина
Г) Англія
8. Установіть відповідність між героєм та назвою твору.
Герой. Назва твору.
1. Дідусь Леон А) « Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
2. Безіменний герой Б) «Жага до життя»
3. Лукас В) « 35 кіло надії»
Г) « Міо, мій Міо»
9. Поєднайте героїв одного твору.
1. Лі Ши А) Дідусь Леон
2. Білл Б) Пані Штоцкер
3. Грегуар В) Безіменний герой
Г) Міо
ІІІ рівень 3 бали ( 1.5 б. за кожну відповідь)
Дайте відповідь на запитання.
10. Що втратив і чого набув головний герой оповідання « Жага до життя»?
11. Що допомогло Джимові Гудзику і машиністові Лукасу здолати випробування?
ІV рівень 3 бали
Напишіть поради своїм одноліткам « Для чого потрібно навчатися в школі?» (5 – 6 порад).