На цьому уроці учні:
• навчаться організовувати своє робоче місце;
• проаналізують, що допомагає і що заважає навчанню;
• обговорять, які існують допоміжні засоби для навчання.
ДОБИРАЄМО ПОМІЧНИКІВ У НАВЧАННІКоли не можете упоратись із завданням, зверніться по допомогу. Наприклад, зателефонуйте однокласникам/однокласницям. Також у пригоді вам стане інтернет, де можна знайти різну інформацію, скористатися онлайн-енциклопедіями, подивитися навчальне відео тощо.
ВЧАСНО ВІДПОЧИВАЄМОПід час перерви:змініть місце перебування — вийдіть із кімнати, пройдіться квартирою чи навколо будинку;змініть вид праці — допоможіть рідним (вимийте тарілки, винесіть сміття чи зробіть іще щось корисне);можете попоїсти, випити чаю, поговорити з домашніми;у жодному разі не вмикайте телевізор або комп’ютерну гру! Фільм, мультфільм, гра можуть заволодіти вашою увагою й надовго відволікти від уроків;щоб розслабити втомлену спину і розім’ятися, виконайте кілька фізичних вправ
МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ Оберіть, хто з дітей виконує домашні завдання у сприятливих умовах, а хто — ні. Поясніть свою думку.1)Злата любить одночасно виконувати домашні завдання і дивитися мультики.2)Назар прибирає все зайве з робочого столу перед тим, як почати робити уроки.3)Аліна зазвичай робить уроки на кухні, коли дідусь готує їжу.3)Ігор сідає за уроки одразу після школи.
Визначте, яке твердження істинне, а яке — хибне. Якщо пишете правою рукою, то світло має падати справа. Якщо пишете лівою рукою, то світло має падати справа.3) Під час виконання домашніх завдань потрібно робити перерву кожні 20-30 хвилин.4) Домашні завдання потрібно виконувати без відпочинку.