Презентація. § 7. Засоби безпеки у транспорті 5 клас НУШ

Про матеріал
«Здоров'я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 5 класу: авт. Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л. Видавництво «Алатон». 2022
Зміст слайдів
Номер слайду 1

§ 7. Засоби безпеки утранспортіБілокузьминівський ліцей Костянтинівської міської ради Донецької областіРозробила: Прокоф’єва Л. Р.,практичний психолог, учитель основ здоров’я

Номер слайду 2

У цьому параграфі ви:дізнаєтеся про засоби безпеки у громадському транспорті;потренуєтеся приймати положення, які під час аварії є найбільш безпечними;продемонструєте, як діяти під час пожежі в салоні громадського транспорту.• Вогнегасник • аптечка• аварійний вихід

Номер слайду 3

Засоби безпеки у громадському транспортіПравила дорожного руху вимагають укомплектовувати транспортнеобхідними засобами безпеки. Розгляньте малюнок і знайдіть у салоні автобуса:• 2 аварійні виходи;• 2 вогнегасники;• 2 аптечки;• 2 молотки для розбиття шибок. Дослідіть у будь-якому автобусі, тролейбусі, трамваї, дерозташовані аварійні виходи та інші засоби безпеки. Порівняйте їх із зображеними на мал. 17.

Номер слайду 4

Як поводитися під час аваріїПід час аварії у транспорті дуже важливо зберегти самоконтроль, щоб реально оцінити небезпеку і вирішити, як захистити себе. У разі загрози аварії найголовніше — прийняти положення, яке допоможе втриматися на місці й дістати менше травм. Навчіться приймати захисні положення у разі загрози аварії (мал. 18):• А) таке положення найкраще приймати в разі лобового зіткнення: нагніть голову, обхопіть її руками, упріться ліктями в переднє сидіння;• Б) у разі удару транспорту ззаду треба встигнути зісковзнути вниз, упертися головою в спинку свого сидіння, а ногами — у спинку переднього сидіння;• В) таке положення є найбезпечнішим у разі бокового зіткнення: ногами упріться в підлогу, а руками міцно тримайтеся за переднє сидіння, сховавши між ними голову.

Номер слайду 5

пожежа в салоніЗа допомогою блок-схеми на с. 60 дайте відповіді на запитання:• Що слід зробити насамперед, побачивши в салоні транспортного засобу вогонь або відчувши запах диму?• Як захистити органи дихання від отруйних газів?• Як вибратись із салону, якщо двері не відчиняються?• Яку шибку легше розбити — лобову чи бокову?• Чим треба скористатися для надання домедичної допо-моги постраждалим?Якщо в салоні багато людей і всі не можуть швидко вийти у відчинені двері, треба розбити вікно (мал. 19, а) і відкрити аварійні виходи. Біля аварійного виходу є інструкція, як його відкрити: витягти спеціально закладений шнур (мал. 19, б), повернути ручку тощо.

Номер слайду 6

За допомогою блок-схеми складіть пам’ятку і розкажіть, як діяти, якщо ви відчули у салоні запах диму.пожежа в салоніЯкщо у транспорті виникла пожежа, головне —не панікувати та якнайшвидше вибратися з салону.

Номер слайду 7

МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

Номер слайду 8

МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

Номер слайду 9

МОЗАЇКА ЗАВДАНЬ ДО ТЕМИ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Золотарьова Олена Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кутішенко Лілія Володимирівна
    добрий вечір! як можна вам написати лист?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Грищенко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Олена Мироненко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
6793
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку