Презентація "Активізація пізнавальної активності учнів шляхом використання ігрових технологій."

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів: "Активізація пізнавальної активності учнів шляхом використання ігрових технологій."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Активізація пізнавальної активності учнів шляхом використання ігрових технологій. Вчитель початкових класів. Бахмутської загальноосвітньої школиІ – ІІІ ступенів № 18 ім. Дмитра Чернявського. Пріміч Наталя Петрівна

Номер слайду 2

Активізація пізнавальної активності учнів шляхом використання ігрових технологій.забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитинисприяє виконанню завдань Державного стандарту початкової освітисприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльностівідкриває широкі можливості для навчанняробить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в початковій школі

Номер слайду 3

Мета активізації пізнавальної активності учнів:- створення комфортних оптимальних умов для активізації пізнавальної активності учнів;- стимулювання пізнавальних інтересів;розвиток комунікативних компетентностей дитини.

Номер слайду 4

Узагальнені функції гри:

Номер слайду 5

Ігри, які найбільш підходять для дітей молодшого шкільного віку:Ігри - подорожіІгри - дорученняІгри - припущенняІгри - загадкиІгри - бесіди

Номер слайду 6

?Допоможи Незнайці розгадати ребус100л. Яр

Номер слайду 7

?Допоможи Незнайці розгадати ребус100рона

Номер слайду 8

?Допоможи Незнайці розгадати ребуспі2л

Номер слайду 9

Логічне завдання: В озері плавало 7 рибок, як розділити озеро трьома відрізками, щоб кожна рибка плавала в окремому віконці?

Номер слайду 10

В яких казках зустрічається цифра 7?

Номер слайду 11

ГРА « КИМ (ЧИМ) БУДЕ?»Перед дітьми ставиться завдання: назвати чим буде предмет через деякий час?тістодошкажолудь

Номер слайду 12

ГРА «УЯВИ СЕБЕ»Учитель пропонує учням уявити себе на місці якогось предмета: маленької рибки, великого куща, важкої хмари, лісового струмочка. Учні «перевтілюючись» в образ, дають відповіді на такі питання: Що ти чуєш? Які звуки тебе оточують? Кого ти боїшся? З ким товаришуєш? - Твої мрії? Що любиш?

Номер слайду 13

ГРА «ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ І ДОВЕДИ СВОЮ ДУМКУ»В дубовому лісі ми з друзями збирали моркву. Вовк швидко заліз на сосну нарвати свіжих огірків.

Номер слайду 14

pptx
Додано
21 липня 2020
Переглядів
1661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку