28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Виступ до презентації на тему :"Використання хмарних технологій на уроках історії"

Про матеріал
Даний виступ розкриває основні форми використання хмарних технологій, представлено роботу з GoogleКласом та іншими сервісами Google. Надано посилання на сайти які можуть допомогти вчителю на уроках та підготовки до ЗНО
Перегляд файлу

Використання хмарних технологій на уроках історії

Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина, обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг». Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки цьому освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь: у приміщенні та на відкритій місцевості.

Слайд 3 Спочатку давайте розглянемо основні визначення:

Хмарні технології – це технології обробки даних, в яких комп’ютерні ресурси надаються Інтернет користувачеві як онлайн сервіс, одна велика концепція, що включає в себе багато різних понять, що надають послуги.

Хмарний сервіс – послуга надання хмарних ресурсів за допомогою технологій «хмарних обчислень».

Існує ще одне поняття «хмара» – це нова технологія використання серверних ресурсів.

А також є поняття хмарні обчислення – це новий підхід до організації обчислювального процесу, що передбачає розподілену віддалену обробку та зберігання даних.  Хмарні технології мають багато видів модулів.

Слайд 4. Одним із основних видів хмарних технологій є модуль Програмне забезпечення як сервіс (SaaS) - це надання доступу до програм, запущених на віддалених серверах, через веб-браузер.

Згідно SaaS-концепції, користувач ніби бере продукт в оренду (часто відповідні сервіси є безкоштовними), причому використовує тільки ті функції програми, які йому потрібні.

Зручними у використанні є хмарні сервіси Google:   

  • Диск Google,

-  документи Google

Слайд 5. Як можно використати хмарні сервіси Google під час уроку:

Етап уроку (заняття)

Додаток що використовується

Перевірка домашнього завдання

Google Презентація, Google Документ, Google Таблиці, Google Форми, он-лайн дошка.

Перевірка знань і умінь учнів для підготовки до нової теми

Google Рисунок (інфографіка, схеми, графіки)

Первинна перевірка розуміння

Google Рисунок, Google Документ

Організація засвоєння способів діяльності шляхом відтворення інформації в її застосуванні за зразком

Google Рисунок, Google Документ, Google Таблиці

Творче застосування та добування знань, освоєння способів діяльності шляхом вирішення проблемних завдань, побудованих на основі засвоєних знань і умінь.

Google Презентація, Google Документ

Домашнє завдання

Google Таблиці, Google Форми, он-лайн дошка.

 

Слайд 6.  А зараз Декілька сервіси Google  на яких я бажаю зупинитися.

Перший приклад, це Google Клас.

Google Classroom - це безкоштовний веб-сервіс, розроблений Google для шкіл, який покликаний спростити створення, поширення і оцінку завдань безпаперових способом. Основна мета Google Classroom - спростити процес обміну файлами між вчителями та учнями.

Слайд 7 представлення мого Google Клас., як завантажувати, як працювати.

Google клас це гарний сервіс як підтримка уроку, створення маленької скарбнички, також Google клас можна використати як підготовку до ЗНО та ДПА, і в особливості як дистанційне навчання.

Для того щоб скористатися Google клас нам потрібен телефон або комп’ютер та доступ до Інтернету.

Google клас це більш ефективна платформа чим навіть севіс Блогер.

Показ як можно користуватися Google клас

Слайд 8.

 Гугл документ для створення спільної характеристики подій, створення таблиці.

Гугл  таблици для роботи з стастикою, діаграмами

Гугл презентації для  спільної роботи як представлення проекту чи практичної роботи, представлення тем по культурі

Ютюб для підтримки уроків з відеорядами.

Слайд 9 Існують і інші технології, які можно використати на уроках історії

Платформа для створення ребусів РЕБУС1

Знайома нам вже платформа для створення різних вправ ЛЬОРНІНГЕПС

Гарні платформи для підготовки дітей до ДПА та ЗНО розроблені  ЕДЕРА  та ПРОМЕТЕУС

Слайд 10. Також На уроках історії я використовую Інтерактивну навчальну програму з Історії України ПРОЕКТ ТИЖДЕНЬ .  Дана платформа дозволяє глибше зрозуміти сьогодення та перспективи нашого розвитку при  вивчення історії України.

Також є цікава технологія від платформи НАУРОК. Вона дозволяє створити тести, які можна використовувати в реальному часі, як домашню роботу, як флеш карту так і підготувати до роздрукування, в разі відсутності у дітей доступу до інтернету.

Показати як провести тестування в Реальному расі

Слайд 11. І по закінченню свого виступу хочу звернути увагу на НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

На сайті МОН в освітніх програмах розміщено розроблені Інститутом Модернізації освіти Компетентнісний потенціал предмета (за ключовими компетентностями), розкриті Інтегровані змістові лінії, Міжпредметні та предметні змістові лінії, Предметні компетентності, Структура програми та організація навчання учнів, Послідовність вивчення курсів історії України і всесвітньої історії по класах, Таблиця для синхронізації курсів історії України та всесвітньої історії в 7–9 класах, Наскрізні змістові лінії.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 липня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку