Презентація "Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій"

Про матеріал
Формування пізнавального інтересу - необхідна умова шкільного навчання. Не випадково, інтерес образно порівнюють з каталізатором, який полегшує і прискорює розумові реакції, з ферментом, що дає змогу учням асимілювати основами наук. Розвиток психологічних чинників навчальної успішності, внутрішні функціональні зміни в структурі пізнавальної сфери учня, динаміка інформаційної ваги психічних функцій навчальної успішності залежать від ефективності розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Інновації (італ. innovatione — новина, нововведення) - нові форми організації праці та управління, нові види технологій. Інноваційні педагогічні технології як процес - це «цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів» (І. Дичківська).

Номер слайду 3

Серед інноваційних технологій можна виділити: інтерактивні технології ігрові технології технології проективного навчання

Номер слайду 4

Номер слайду 5

•   мотивація; • оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів; •   надання необхідної інформації; •   інтерактивна вправа — центральна частина уроку; •   підбиття підсумків, • оцінювання результатів уроку, • рефлексія

Номер слайду 6

Мотивація: Вправи: ”Знайди помилку”, “Здивуй”, “Створи ланцюг”, “Мозковий штурм” Актуалізація опорних знань: Вправи: “Мікрофон”, “Дискусія”, “Експрес-опитування” Рефлексія: На уроці я: дізнався…, зрозумів…, навчився…, я змінив своє ставлення до…, на наступному уроці я хочу… Формування і закріплення нових знань та вмінь: -урок-гра; -урок-подорож; -урок-тренінг; -вікторини; -кросворди, ребуси; - “Пошук інформації” (робота в групах”

Номер слайду 7

Технології ігрового навчання - це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).

Номер слайду 8

Номер слайду 9

- підготовчий; - проведення гри; - підведення підсумків. Вимоги до проведення гри: чітко продумана мета; здійснення мотивації ігрової діяльності; чітка організація підготовки, проведення і підбиття підсумків; постановка пізнавальних і проблемних запитань у процесі гри; залучення всіх учнів класу; тривалість не більше однієї навчальної години.

Номер слайду 10

Проекти можуть бути: - дослідницькі; - творчі; - інформаційні. Метод проекту створює умови, за яких учень може самостійно здобувати знання чи застосовувати одержані раніше, причому замість дій за зразком в основному виступають пошукові й дослідницькі дії. Основний акцент робиться на творчий розвиток особистості. Учень повинен не тільки засвоїти необхідні знання й уміння, а й навчитися шукати й знаходити об'єкти їх практичного застосування.

Номер слайду 11

Позитивні результати використання інноваційних технологій

ppt
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку