Даний матеріал презентує положення про класне керівництво, показники згуртованості класного колективу, критерії визначення авторитету класного керівника та їх типологію .
Активізація виховного впливу на учнів через авторитет класного керівника
Номер слайду 2
виховання громадянина;формування особистості учня;виконання вимог Державного стандарту;виховання поваги до законів та державних символів;виховання поваги до родини ,власного народу та інших націй;формування засад про здоровий спосіб життя;формування екологічної культури. Положення про класного керівника
Номер слайду 3
Учні з різним характером, нахилами, інтересами, здібностями. Здорова громадська думка;Відверта товариська критика;Самокритика;Поєднання особистих інтересів з громадськими;Колективізм;Товариська взаємодопомога. Згуртований класний колектив:
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Єдині вимоги;Допомога у визначенні напрямку роботи;Налагодження спільної діяльності;Створення здорової громадської думки;Розвиток самостійності та самодіяльності;Створення необхідних умов. Педагогічне керівництво колективом
Номер слайду 6
«непомітний спостерігач»Типи класних керівників диктатор