Яскравий та невеличкий альбом стане у нагоді кожному педагогу. На кожен вид обстеження є по одній грі наприклад, та розписаний короткий хід гри. Також кожна гра підкріплена наочністю, яскравою картинкою.
Альбом ігор по розвитку фонематичних процесів. Підготувала вчитель-логопед Інклюзивно-ресурсного центру Голембйовська Каріна Олегівна
Номер слайду 2
Розвиток фонематичного сприймання(Включаємо звук літака)Послухай, ти впізнаєш цей звук?Хто літає високо в небі та співає таку пісеньку?Так, це літачок, давай разом заспівємо цю пісеньку!«Вгадай чия пісенька?»
Номер слайду 3
Розвиток фонематичного слуху"Вгадай, що звучало?"Зараз ми з тобою послухаємо різноманітні звуки. Але я сама не можу здогадатися чиї це звуки. Допоможеш мені?Будь уважним.(Слухаємо шум води)Ти впізнав чий це звук?Молодець! Це шум струмочка!(Далі включаємо різні звуки, які має відгадати дитина)
Номер слайду 4
Розвиток фонематичного аналізу«Поплескаємо»Пограємося з нашими ручками та вушками?Я буду називати багато цікавих слів, але вушка мають бути дуже уважними, і не пропустити слово у якому є звук [л], а наші ручки мають плеснути в долоньки, як тільки вушка почують це слово. Все просто, але будь уважним!(Називаємо різні слова, серед яких є слова з звуком [л], виділяємо інтонаційним наголосом).
Номер слайду 5
Розвиток фонематичного синтезу«Слухай і вибирай»- У мене в чарівному мішечку є багато цікавих картинок. Розглянь їх. Я буду називати слово, а ти піднімай картинку з таким предметом. Будь уважним. Мак.. Рак.. Лак.. Суп.. Зуб.. Дуб..
Номер слайду 6
Розвиток фонематичних уявлень«Ферма»Сьогодні ми з тобою будемо фермерами. Для того щоб бути гарним фермером, треба знати пісеньку кожної тваринки, та вміти її відгадати. Отож я зараз бути ховати тваринку, яка буде співати свою пісеньку, а ти уважно прислухаєшся та скажеш мені, що за тваринка сховалася. Будь уважним.
Номер слайду 7
Розвиток фонематичного контролю«Пильнуй»Сьогодні Дмитрик буде ведучим гри, я скажу йому на вушко чарівний склад. Ми по черзі будемо його повторювати, а ви дітки, пильнуйте та слухайте уважно, як тільки хтось з нас помилиться ви маєте підняти прапорець.(Кажемо склад, наприклад «ла-ла»). Дмитрику повтори в голос склад який я тобі сказала. Добре, дякую. Тепер повторю я «ла-ла, ла-ва». Які ви уважні!