Презентація "Алгоритми для малювання фігур" 2 клас

Про матеріал
Учні 2 класу ознайомляться з командами малювання та навчаться складати алгоритми малювання фігур
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

За програмою нової української школи. Алгоритми для малювання фігур. Урок 302 клас

Номер слайду 3

Логічна розминка. Розділ 4 § 30

Номер слайду 4

Логічна розминка. Розділ 4 § 30

Номер слайду 5

Як створювати об’єкти в Скретч. У середовищі Скретч ти  можеш створювати малюнки за допомогою графічного редактора. А чи знаєш ти, що спрайти теж уміють малювати? У цьому їм  допомагають команди групи Олівець. Команди групи Олівець. Розділ 4 § 30

Номер слайду 6

Як створювати об’єкти в Скретч. Якщо опустити олівець, спрайт під час переміщення сценою створює малюнок за складеним алгоритмом. Команда Опустити олівець. Розділ 4 § 30

Номер слайду 7

Як спрайт малюєРозглянь скрипти. Чим вони відрізняються? Поміркуй, що буде результатом виконання скриптів. Розділ 4 § 30

Номер слайду 8

Розділ 4 § 30

Номер слайду 9

Як створювати об’єкти в Скретч. Олівець можна налаштувати для малювання. Налаштування олівця. Спрайт малюватиме олівцем із заданими кольором і товщиною. Розділ 4 § 30

Номер слайду 10

Як спрайт малюєПісля виконання алгоритмів на сцені може залишитися багато малюнків. Тому час від часу сцену треба прибирати. Команда Очистити все видаляє зі сцени малюнок, створений за допомогою олівця. Група команд Олівець. На об’єкти, які розташовані на  сцені, ця команда не впливає. Розділ 4 § 30

Номер слайду 11

Як спрайт малює?Якщо команду очистити все клацнути в  полі команд, зі  сцени видаляться всі малюнки. Якщо додати цю  команду до  скрипта, сцена буде очищатися під час виконання заданого алгоритму. Розділ 4 § 30

Номер слайду 12

Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 1

Номер слайду 13

Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 2

Номер слайду 14

Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 3

Номер слайду 15

 

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Міркуємо, даємо відповідь. Розділ 4 § 30 За допомогою яких команд спрайт переміщується сценою?Чому спрайт залишає за  собою слід на сцені під час переміщення?

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Працюємо за комп’ютером. Розділ 4 § 30 Сторінка85

Номер слайду 20

Працюємо за комп’ютером. Розділ 4 § 30

Номер слайду 21

Створюємо хатинку Скретчуhttps://scratch.mit.edu/projects/387558100/editor

Номер слайду 22

Дякую за увагу!За новою програмою2 клас. Урок 30

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Рабчевська Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бенькович Євгеній Романович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Проскученко Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Vaschuk Informatyka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 травня 2020
Переглядів
9801
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку