За програмою нової української школи. Алгоритми для малювання фігур. Урок 302 клас
Номер слайду 3
Логічна розминка. Розділ 4 § 30
Номер слайду 4
Логічна розминка. Розділ 4 § 30
Номер слайду 5
Як створювати об’єкти в Скретч. У середовищі Скретч ти можеш створювати малюнки за допомогою графічного редактора. А чи знаєш ти, що спрайти теж уміють малювати? У цьому їм допомагають команди групи Олівець. Команди групи Олівець. Розділ 4 § 30
Номер слайду 6
Як створювати об’єкти в Скретч. Якщо опустити олівець, спрайт під час переміщення сценою створює малюнок за складеним алгоритмом. Команда Опустити олівець. Розділ 4 § 30
Номер слайду 7
Як спрайт малюєРозглянь скрипти. Чим вони відрізняються? Поміркуй, що буде результатом виконання скриптів. Розділ 4 § 30
Номер слайду 8
Розділ 4 § 30
Номер слайду 9
Як створювати об’єкти в Скретч. Олівець можна налаштувати для малювання. Налаштування олівця. Спрайт малюватиме олівцем із заданими кольором і товщиною. Розділ 4 § 30
Номер слайду 10
Як спрайт малюєПісля виконання алгоритмів на сцені може залишитися багато малюнків. Тому час від часу сцену треба прибирати. Команда Очистити все видаляє зі сцени малюнок, створений за допомогою олівця. Група команд Олівець. На об’єкти, які розташовані на сцені, ця команда не впливає. Розділ 4 § 30
Номер слайду 11
Як спрайт малює?Якщо команду очистити все клацнути в полі команд, зі сцени видаляться всі малюнки. Якщо додати цю команду до скрипта, сцена буде очищатися під час виконання заданого алгоритму. Розділ 4 § 30
Номер слайду 12
Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 1
Номер слайду 13
Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 2
Номер слайду 14
Робота у зошиті сторінка 58. Завдання 3
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Міркуємо, даємо відповідь. Розділ 4 § 30 За допомогою яких команд спрайт переміщується сценою?Чому спрайт залишає за собою слід на сцені під час переміщення?