Презентацію створено до додатку до підручника Віри Науменко "Українська мова та читання" "Перлинка". Відповідає типовим освітнім програмам для 3 класів під керівництвом О.Я.Савченко та Р.Б.Шияна.
У зорянім небіЯ зірочку знаю.Її серед інших. Я завжди впізнаюЇї я щоразу. Стрічаю в садочку,Коли умиваюся. В чистім струмочку.
Номер слайду 9
ЧИСТОМОВКА
Номер слайду 10
Лі – лі – лі - ліПосміхаються зорі в далекій імліНі – ні - ніІ блакитні, і жовті, й червоні!Лі – лі – лі - ліНе злічити тих зір! І великі, й малі!Ні – ні – ні - ніІ у кожної промінь в долоні!
Номер слайду 11
ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ ДІТОЧОКЩе в давнину люди помітили, що яскраві зорі утворюють скупчення, які назвали сузір’ями. Спостерігаючи за сузір’ями, люди уявляли різноманітні фігури і давали їм назви, наприклад: Андромеда, Пегас, Персей.
Номер слайду 12
ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ ДІТОЧОКОдне із сузір’їв — Велика Ведмедиця. Сім його найяскравіших зір утворюють фігуру, що нагадує ківш або віз. Сузір’я Мала Ведмедиця за формою теж нагадує ківш або віз. На кінці ручки «ковша» міститься Полярна зоря, яка вказує напрям на Північний полюс.
Номер слайду 13
ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ ДІТОЧОКСУЗІР’Я ГОНЧИХ ПСІВ
Номер слайду 14
АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙАнатолій Костецький письменник — працьовитий, талановитий, цікавий, несподіваний, зі своїм власним баченням світу, високою поетичною культурою. Своїми книжками він вибудував для дітей ціле місто, яке заселив меткими, хлопчаками й дівчатками. Діти в його творах не ахають, не охають, а живуть, сумніваються, переймаються. Вони люблять усе навколо — квіти та солодощі. Властивість поезії Анатолія Георгійовича — сюжетність віршів. Кожен з них — це невелике оповідання, новела, подекуди дитяча притча. А там, де є сюжет, — є герої, їхні вболівання, радощі і прикрощі. Є велика робота душі маленької людини.
Номер слайду 15
ЧИТАННЯ ПРИГОДИ«У СУЗІР’Ї ГОНЧИХ ПСІВ»С.93 - 95
Номер слайду 16
ПОМІРКУЙДо якого жанру належить прочитаний твір? Доведи свою відповідь. Чому автор описану пригоду назвав фантастичною?
АНАЛІЗ ТЕКСТУЯ прочитав ( прочитала) про…. Герой-оповідач у творі…. Породи песиків бачив герой на планеті…Пригода закінчилася тим, що …Слова свідчать про те, що герой дуже зрадів подарунку…Опис цуценяти…
Номер слайду 19
РОБОТА В ЗОШИТІТест. КОЗАКИ1. Хто герой-оповідач у творі?А. хлопчик. Б. дівчинка2. Коли він здійснив подорож?А. опівдніБ. опівночі
Номер слайду 20
РОБОТА В ЗОШИТІТест. КОЗАКИ3. Куди помандрував хлопчик?А. у сузір'я Лебедя. Б. у сузір'я Гончих Псів4. Кого побачив хлопчик на планеті?А. сто мільйонів кошенят. Б. сто мільйонів цуценят
Номер слайду 21
РОБОТА В ЗОШИТІТест. КОЗАКИ5. Хто обирав дарунки для дітей на планеті? А. чарівники Б. феї6. Який подарунок отримав хлопчик у новорічну ніч?А. іграшкове цуценя. Б. живого песика