Презентація "Апостроф і дж, дз"

Про матеріал
Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз’] Українська мова Пономарьова
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розділ 1. Пригадую знання про звуки і букви. Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз’]

Номер слайду 2

Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми продовжуємо подорожувати видатними місцями Львова. Також ми згадаємо написання та вимову слів з апострофом, буквосполучень дж, дз. Тож у путь…

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Вправа

Номер слайду 6

Вправа 1. У центрі Львова друзі побачили дивну вивіску на кав’ярні. Прочитай її. Поміркуй, що дивного в цьому написі.

Номер слайду 7

Словникова робота. Копальня – шахта, місце видобування корисних копалин.

Номер слайду 8

Вправа 2. Прочитай текст, щоб зрозуміти, чому кав’ярня має таку назву. Найвідоміша кав’ярня Львова — «Львівська копальня кави». Львів’яни створили легенду, ніби львівську каву виготовляють не з плодів кавового дерева, а видобувають у копальні, як вугілля. Свою легенду вони відтворили в цій кав'ярні.

Номер слайду 9

Онлайн-екскурсія до Львівської копальні кави.

Номер слайду 10

Вправа 3. Прочитай виділені в тексті слова. Пригадай, коли ставиться апостроф. Поясни, чому ці слова написані з апострофом. Апостроф ставимо після твердого приголосного звука перед буквами ________. я, ю, є, їкав'ярня. Львів'яни

Номер слайду 11

Вправа 4. Прочитай слова. Випиши ті, у яких треба вставити апостроф. Пам..ятник, подвір..я, л..юстра, хлоп..ята, м..який, сі..є, в..ється, п..ятниця, в..юн, м..яч.

Номер слайду 12

Вправа 4. Прочитай слова. Випиши ті, у яких треба вставити апостроф. Пам'ятник, подвір'я, хлоп'ята, м'який, в'ється, п'ятниця, в'юн, м'яч.

Номер слайду 13

Вправа 4. Прочитай слова. Випиши ті, у яких треба вставити апостроф. Вправа

Номер слайду 14

Вправа 5. Утвори слова за зразком. Побудуй звукову схему виділеного слова. Із риби – риб'ячий.Із соломи - … … … … … … .Із каменю - … … … … … .Із дерева - … … … … … … .

Номер слайду 15

Вправа 5. Утвори слова за зразком. Побудуй звукову схему виділеного слова. Із риби – риб'ячий.Із соломи - … … … … … … .Із каменю - … … … … … .Із дерева - … … … … … … .солом'яний

Номер слайду 16

Вправа 5. Утвори слова за зразком. Побудуй звукову схему виділеного слова. Із риби – риб'ячий.Із соломи - … … … … … … .Із каменю - … … … … … .Із дерева - … … … … … … .солом'янийкам'яний

Номер слайду 17

Вправа 5. Утвори слова за зразком. Побудуй звукову схему виділеного слова. Із риби – риб'ячий.Із соломи - … … … … … … .Із каменю - … … … … … .Із дерева - … … … … … … .солом'янийкам'янийдерев'яний

Номер слайду 18

Вправа 6. Родзинка знайшла цікаву інформацію про джерела. Прочитай її. На Львівщині є цілющі джерела. Із них б’є, дзюрчить, дзвенить дзеркально чиста мінеральна вода. Вона має лікувальні властивості.

Номер слайду 19

Вправа 7. Побудуй звукову схему одного з слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Вправа

Номер слайду 20

Вправа. Вправа 7. Побудуй звукову схему одного з слів зі звуками [дж], [дз], [дз'].

Номер слайду 21

Вправа. Вправа 7. Побудуй звукову схему одного з слів зі звуками [дж], [дз], [дз'].

Номер слайду 22

Це усі повинні знати : Нас не можна роз'єднати. Відрізняємось ми чим?Літер дві, а звук один.[дж], [дз], [дз']Що ти знаєш про звуки [дж], [дз], [дз']? Пригадай!

Номер слайду 23

Вправа 8. Разом з однокласниками/однокласницями розгляньте етикетку з пляшки мінеральної води. Знайдіть на ній відповіді на запитання Щебетунчика.1. Як називається вода? 2. Яка денна норма води для людини? 3. Чи містить ця вода газ? 4. Який термін придатності цієї води? 5. Чи можна вживати цю воду?

Номер слайду 24

Вправа «Мікрофон». Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?Що пригадали?

Номер слайду 25

Підручник с.9, вправа 10. Спиши текст. Допиши, чи доводилося тобі пити воду з джерела. Побудуй звукові схеми виділених слів: щедра, джерельну.

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
17 жовтня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку