Презентація: "Арифметичний квадратний корінь"

Про матеріал
Мета: сформувати поняття квадратного кореня, арифметичного квадратного кореня, виробити вміння знаходити арифметичний квадратний корінь із числа, знаходити значення змінної, за яких має зміст вираз, що містить арифметичний квадратний корінь, розв’язувати найпростіші ірраціональні рівняння;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Арифметичний квадратний корінь. Руденко А. С.

Номер слайду 2

Мета уроку:сформувати поняття квадратного кореня, арифметичного квадратного кореня, виробити вміння знаходити арифметичний квадратний корінь із числа, знаходити значення змінної, за яких має зміст вираз, що містить арифметичний квадратний корінь, розв’язувати найпростіші ірраціональні рівняння;

Номер слайду 3

Зміст. Актуалізація опорних знань. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. Таблиця квадратів натуральних чисел. Тотожність (√a)2=a, a≥0 . Добування квадратного кореня. Рівняння √x=a. Раціональні числа Ірраціональні числа. Підбиття підсумків уроку

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань1. Квадрати яких чисел дорівнюють:а) 25; б) 0,04; в) 1 ; г) 0; д) -0,01?2. Чи існують числа, квадрати яких дорівнюють 64; 121; –5; –6; 0; –100?

Номер слайду 5

1. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. Квадратним коренем із числа a називається число, квадрат якого дорівнює a. Арифметичним квадратним коренем із числа a називається невід’ємне число, квадрат якого дорівнює a.𝒂=𝒃 при 𝒂≥𝟎𝒃≥𝟎𝒃𝟐=𝒂 Арифметичний квадратний корінь із числа a позначається √a (a – підкореневий вираз) 

Номер слайду 6

Вираз √𝑎 не має змісту, якщо a < 0 (число 𝑎 - від’ємне). Приклади!

Номер слайду 7

Таблиця квадратів натуральних чисел

Номер слайду 8

Виконання усних вправ. Приклад

Номер слайду 9

2. Тотожність (𝑎)2=a, a≥0 . При a≥0 (𝑎)2=a. Приклад: (9)2=9(7)2=7 

Номер слайду 10

3. Добування квадратного кореня.

Номер слайду 11

4. Рівняння 𝑥=a. 

Номер слайду 12

Розв’язування вправ

Номер слайду 13

це всі дійсні числа, що не є раціональними — тобто не можуть бути записані як відношення цілих чисел, а лише нескінченними неперіодичними десятковими дробами.це числа, які можна подати у вигляді відношення , де m – ціле число, а n – натуральне. Q = { , m є Z, n є N} Кожне раціональне число можна записати у вигляді:- скінченого дробу;- нескінченого періодичного дробу. Раціональні числаІрраціональні числа

Номер слайду 14

Підбиття підсумків уроку1. Що називають квадратним коренем із числа a?2. Що називають арифметичним квадратним коренем із числа a?3. Як позначають арифметичний квадратний корінь?4. Яких значень може набувати підкореневий вираз?5. Чому дорівнює значення виразу (𝑎)2 для будь-якого невід’ємного числа 𝑎? 

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

Номер слайду 16

Використана література

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Бобошко Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іменинник Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рокоча Юлія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гелешко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
19 лютого 2021
Переглядів
18384
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку