1. Що у перекладі означає «Месопотамія»? 2. Розкажіть про природні умови Месопотамії. Що спільного у цієї країни з Єгиптом? 3. Як пояснити, що архітектурні споруди Межиріччя не збереглися, на відміну від Єгипту? 4. Розкажіть про заняття населення Межиріччя. 5. Розкажіть про правління Хаммурапі. 6. Дайте характеристику законам Хаммурапі.
Армія Ассирії оточила місто.Облога тривала цілий рік, а потім цар почав вирішальний штурм. Стіни міста руйнувалися метальними машинами, а потім таранами. На восьмий день ассірійці увірвалися в місто. Цареві та багатьом воїнам відрубали голови, які склали перед міськими воротами. 20 000 жителів відвели в полон.
ЦЕЙ ШЕДЕВР ПОБУДУВАЛИ ЗА НАКАЗОМ ВАВИЛОНСЬКОГО ПРАВИТЕЛЯ НАВУХОДОНОСОРА II. ВІН ВІДДАВ НАКАЗ НАЙКРАЩИМ ІНЖЕНЕРАМ, МАТЕМАТИКАМ І ВИНАХІДНИКАМ СТВОРИТИ ДИВО ДИВНЕ НА РАДІСТЬ СВОЇЙ ДРУЖИНІ АМІТІС. ДРУЖИНА ПРАВИТЕЛЯ БУЛА РОДОМ З МІДІЇ, ЗЕМЛІ НАПОВНЕНОЮ АРОМАТОМ КВІТУЧИХ САДІВ І ЗЕЛЕНИХ ПАГОРБІВ. В ДУШНОМУ І ЗАПИЛЕНОМУ ВАВИЛОНІ ВОНА ЗАДИХАЛАСЯ І ТУЖИЛА ЗА РІДНИМИ КРАЯМИ. ЩОБ УТІШИТИ ЇЇ, НАВУХОДОНОСОР НАКАЗАВ ЗВЕСТИ «ВИСЯЧІ САДИ».
Халдейські (вавилонські) мудреці славилися в усьому світі. Вони мали власне уявлення про світ. Халдеї встановили 12 знаків Зодіаку та склали календар. Вони першими розділили круг на 360 градусів, градус — на 60 хвилин. Халдеї розділили добу на 24 години, годину на 60 хвилин,а хвилину — на 60 секунд. Вони створили таблицю множення,
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група ˝Основа˝», 2011 Джерела: 1. «Усі уроки до курсу «Історія Стародавнього світу». 6 клас.» 2. Книга «Інтегрований курс історії. 6 клас. Дидактичні матеріали» 3. Сайты: http://www.fictionbook.ru http://dreamworlds.ru http://www.socio-research.ru http://www.kalitva.ru http://justsite.wordpress.com http://enc.lib.rus.ec http://oraculodeoccidente.wordpress.com