Обмеженість технічних прийомів та можливостей вирішення проблем екологічної безпеки автотранспорту у зв'язку з постійним зростанням автомобільного парку та переважної його частки в обсязі всіх перевезень визначає необхідність застосування нового підходу вирішення проблем забруднення довкілля
ОГЛЯД ТА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ОБ’ЄКТАМИ ЗДІЙСНЮВАЛИСЯ НА ВЕСНІ 2011 РОКУ. АНАЛІЗ РІВНЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ СО (МГ/М3), ПРОВОДИВСЯ НА ЧОТИРЬОХ РІЗНИХ ВУЛИЦЯХ НА КОЖНІЙ ТОЧЦІ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ЗДІЙСНЮВАЛАСЬ ОЦІНКА ВУЛИЦІ: ТИП ВУЛИЦІ, ШВИДКІСТЬ ВІТРУ, ВІДНОСНА ВОЛОГІСТЬ, НАЯВНІСТЬ ЗАХИСНОЇ СМУГИ З ДЕРЕВ, ТИП ПЕРЕХРЕСТЯ ТА ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ АВТОМОБІЛІВ НА ГОДИНУ (N); НАХИЛ ВИЗНАЧАВСЯ ПРИБЛИЗНО, ВІТЕР - АНЕМОМЕТРОМ, (ПРИБЛИЗНО), ВІДНОСНА ВОЛОГІСТЬ ПОВІТРЯ – ПСИХРОМЕТРОМ (ПРИБЛИЗНО). ЗА ДАНИМИ ПІДРАХУНКІВ ВСТАНОВЛЕНО ЗАВАНТАЖЕНІСТЬ ВУЛИЦЬ АВТОТРАНСПОРТОМ ЗА ДОБУ
ТИП ВУЛИЦІ ПОЗДОВ-ЖНІЙ НАХИЛ ШВИДКІСТЬ ВІТРУ, М/С ВІДНОСНА ВОЛОГІСТЬ % ТИП ПЕРЕХРЕСТЯ ІНТЕНСИВ-НІСТЬ РУХУ НА ГОД (N) ДОРОГА З БАГАТО-ПОВЕРХОВОЮ ЗАБУДОВОЮ З ДВОХ БОКІВ 0 1 М\С 65 РЕГУЛЬОВАНЕ З СВІТЛОФОРАМИ, ЗВИЧАЙНЕ. 200 ВУЛИЦЯ З ОДНОПОВЕР-ХОВИМИ БУДІВЛЯМИ 2 3 М\С 75 НЕ РЕГУЛЬОВАНЕ ЗІ ЗНИЖЕННЯМ ШВИДКОСТІ 30
ЗРОСТАННЯ ЦІН НА БЕНЗИН, ДОРОЖНЕЧА АВТОМОБІЛЯ, ПРОБКИ І ТОМУ ПОДІБНІ ФАКТОРИ ВІДІГРАЮТЬ ВАЖЛИВУ РОЛЬ У ТАКІЙ СПРАВІ ЯК ЇЗДА НА ВЕЛОСИПЕДІ. ЇЗДИТИ НА РОБОТУ НА ВЕЛОСИПЕДІ СТАЄ МОДНО ЇЗДА НА ВЕЛОСИПЕДІ ЗБІЛЬШУЄ ОБ'ЄМ ЛЕГЕНІВ, УКРІПЛЮЄ М'ЯЗИ І СЕРЦЕВО СУДИННУ СИСТЕМУ. ОТЖЕ, СІДАЙТЕ НА ВЕЛОСИПЕД І БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!