Батьківські збори 2 Підсумки І семестру навчання
План:
1.Що потрібно для навчання
2. Структура навчального 2023 - 2024 року
3.Правила поведінки під час дистанційного
навчання
4. Оцінювання
5. Освітні втрати
6. Поради батькам
Доброго дня, шановні батьки!
Вітаю вас із закінченням І семестру навчання.
Дуже шкода, що цей рік проходить в онлайн, але ми з вами все зможемо, всьому навчимось.
Найголовнше:
дотримуватись режиму дня готувати підручники і зошити до уроку виходити на уроки в Meet та Zoom виконувати завдання та надсилати в Human
запитувати про незрозуміле бути уважними щодо оголошень у групі класу та в Human
Що потрбно для навчання:
зошити в лінію та клітинку, друковані зошити, підручники лінійка, олівець, ручка, кольорові олівці, гумка, підстругачка. альбом, фарби, пластилін, кольоровий папір, картон тощо пляшка води бажання вчитись
Структура навчального року
І семестр: 01.09.23 – 22.12.23 ІІ семестр: 08.01.24 – 31.05.24
Кан кули
Ос нн : 30.10.23 – 03.11.23
Зимов : 25.12.23 – 07.01.24
Веснян : 25.03.24 – 29.03.24
Приєднуємось на уроки вчасно.
Вимикаємо м крофон вмикаємо камеру.
П дн маємо руки в чат , коли хочемо висловитись.
Беремо участь в д яльност уроку.
Виконуємо домашн завдання вчасно та надсилаємо в Human
.В чат вести сп лкування в дпов дно до теми, задавати запитання по сут уроку, дотримуватись культури сп лкування.
Коли звучить сигнал пов тряної тривоги, вчител припиняють урок, пов домляють д тей
про тривогу та необх дн сть сховатися в безпечному м сц .
педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів
самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів аналізу портфоліо учнівських робіт, попередніх навчальних досягнень учнів, результатів їхніх діагностичних робіт
оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками
застосування прийомів отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу.
Відображаються в оцінних судженнях учителя / учнів / батьків, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. Оцінні судження вчителя мають бути об’єктивними, конкретними, чіткими, лаконічними, доброзичливими, слугувати зразком для формулювання оцінних суджень учнями
В оцінному судженні відображають прогрес учнів та поради щодо подолання утруднень, за їхньої наявності, у досягненні очікуваних результатів навчання відповідно до програмових вимог.
Підсумкове оцінювання
Пдсумкове оцнювання (тематичне, семестрове рчне) у четвертому клас здйснюється за рвневою шкалою.
П д час проведення п дсумкового (тематичного, семестрового та р чного) оц нювання визначається рвень сформованост кожного загального навчального результату, визначеного Державним стандартом початкової осв ти, у в дпов дност до лог ки та посл довност його формування зг дно з навчальною програмою.
Результати позначаються словами або вдповдними лтерами:
«середнй» (С)
«достатнй» (Д)
«високий» (В)
Середній рівень 4-6
Високий рівень
Дякую за увагу! Сподваюсь на вашу допомогу пдтримку!